Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
z trójkątem to mam checę bo w prawym schowku jest niby na niego schowek, ale ten co ja mam to się tam nie mieści (tak u góry tego dużęgo schowka po prawej...) tam mam tez gaśnicę, a apteczkę w lewym schowku, tam gdzie np dobrzyn ma sub 
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Panie i panowie.Czy ten rozrząd podejdzie do mojej szóstki?Cena ok,niby oryginalne graty ale spójrzcie na oznaczenia np napinacz:nr kat. RF2A,pompa wody też (nr kat. RF2A,uszczelki pompy pominę bo raczej powinny pasować,pasek i rolki tymczasem RF5C.Pytam ponieważ oznaczenie silnika to RF5C więc nie chcę kupić czegoś co nie pasuje i potem odsyłać.Pozdrawiam
A tu link:
http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-ma ... 23308.html
A tu link:

- Od: 1 maja 2013, 10:32
- Posty: 11
- Auto: Mazda 6 2.0 136km 2004r
Odpowiedź masz w poradniku diesla.
Co do zestawu, to obawy bym kierował na pompę wody.
No i poza tym, sprzedający wprowadza w błąd ( jak nie kłamie ) tekstem
" ROZRZĄD W 100% ORYGINALNY – TAKIE SAME ZESTAWY
MONTOWANE SĄ W SERWISACH MAZDY ! ! !"
należy mu się
.
Co do zestawu, to obawy bym kierował na pompę wody.
No i poza tym, sprzedający wprowadza w błąd ( jak nie kłamie ) tekstem
" ROZRZĄD W 100% ORYGINALNY – TAKIE SAME ZESTAWY
MONTOWANE SĄ W SERWISACH MAZDY ! ! !"
należy mu się

ja się trochę namęczyłem – musisz przeciągnąć przewód przez 2 otwory(1 widzisz jak otworzysz drzwi,musisz wyciągnąć gumową osłonę). Problem w tym, że otwór od strony kabiny nie jest umieszczony na tej samej wysokości, tylko ok. 6-8 cm poniżej (piszę o drzwiach kierowcy – z drugiej strony nie pamiętam jak było)
Cześć,
wczoraj odpiąłęm Webasto od madzi 2.0 CITD 136 km, ponieważ podejrzewałem że przez załączanie się zwiększyło mi się spalanie- sprawiało wrażenie jak by się nigdy nie wyłączało.
Po rozłączeniu dzisiaj wsiadłem i co? wygląda jak by się turbina nie załączała, wcześniej przy 2 tys. Mazda wystrzeliwała do przodu teraz nic się nie dzieje, dopiero przy 3 tys 3,5 zaczyna w miarę ciągnąć.
Kostke od webasto podłączyłem ponownie, ale dzieje się to samo co mnie zmartwiło, na forum czytałem że odłączenie Web. nie przynosi żadnych skutków ubocznych prócz braku dogrzewania silnika?
Co mogło się stać? Żadna niepokojąca kontrolka się nie świeci.
Trzeba teraz zresetować komputer, mazda weszła w jakiś tryb serwisowy? Tylko to mi przychodzi do głowy no bo co ma wspólnego webasto z turbo..
Pomóżcie pls
wczoraj odpiąłęm Webasto od madzi 2.0 CITD 136 km, ponieważ podejrzewałem że przez załączanie się zwiększyło mi się spalanie- sprawiało wrażenie jak by się nigdy nie wyłączało.
Po rozłączeniu dzisiaj wsiadłem i co? wygląda jak by się turbina nie załączała, wcześniej przy 2 tys. Mazda wystrzeliwała do przodu teraz nic się nie dzieje, dopiero przy 3 tys 3,5 zaczyna w miarę ciągnąć.
Kostke od webasto podłączyłem ponownie, ale dzieje się to samo co mnie zmartwiło, na forum czytałem że odłączenie Web. nie przynosi żadnych skutków ubocznych prócz braku dogrzewania silnika?
Co mogło się stać? Żadna niepokojąca kontrolka się nie świeci.
Trzeba teraz zresetować komputer, mazda weszła w jakiś tryb serwisowy? Tylko to mi przychodzi do głowy no bo co ma wspólnego webasto z turbo..
Pomóżcie pls
- Od: 22 sty 2013, 15:42
- Posty: 35
- Auto: Mazda 6
2003r
CITD 2.0
Witam,
raz na kilka miesięcy wyskakuje mi błąd na tablicy rozdzielczej – kontrolka airbaga miga w następujący sposób: 4x przerwa 8x przerwa 4x przerwa 8x koniec. Powtarza ten cykl 2-3 razy, po czym zapala się na stałe. Nadmienię, że jak wyłączę zapłon i znów odpalę silnik, to błąd się nie pojawia. I tak jest spokój przez 3-5 miesięcy, po czym znów się odzywa. Jakieś rozwiązanie?
raz na kilka miesięcy wyskakuje mi błąd na tablicy rozdzielczej – kontrolka airbaga miga w następujący sposób: 4x przerwa 8x przerwa 4x przerwa 8x koniec. Powtarza ten cykl 2-3 razy, po czym zapala się na stałe. Nadmienię, że jak wyłączę zapłon i znów odpalę silnik, to błąd się nie pojawia. I tak jest spokój przez 3-5 miesięcy, po czym znów się odzywa. Jakieś rozwiązanie?
Ostatnio edytowano 24 gru 2013, 12:13 przez kubsztyk, łącznie edytowano 1 raz
Miałem ten sam problem, tylko błąd wyskakiwał mi za każdym odpaleniem. Uszkodzona mata obecności pasażera. ja wsadziłem emulator i wszystko od roku hula wyśmienicie
Tu masz więcej na ten temat:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=409&t=28899&hilit=mata+pasazera
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=409&t=28899&hilit=mata+pasazera
Kolego zielony700 po pierwsze to odłączenie dogrzewacza silnika przynosi więcej szkody niż pożytku ponieważ silnik dłużej będzie się rozgrzewał do odpowiedniej temperatury pracy przez co dłużej pracuje w ciężkich warunkach . jak by go nie powinno być to by go nie montowali .
polecam ci podjechać do jakiegoś mechanika i podpiąć autko pod kompa niech sprawdza co i jak samemu nie grzeb bo jeszcze więcej bigosu narobisz na święta
Dopisano 23 gru 2013, 17:59:
proponuję sprawdzić dokąd kabel idzie , mi ta wtyczka wygląda jak od Ipada lub innego urządzenia multimedialnego , możemy strzelać ile chcemy ale najlepiej sprawdzić gdzie idzie ten kabel
polecam ci podjechać do jakiegoś mechanika i podpiąć autko pod kompa niech sprawdza co i jak samemu nie grzeb bo jeszcze więcej bigosu narobisz na święta
Dopisano 23 gru 2013, 17:59:
kondzix07 napisał(a):Witam!
Cały dzień mam zagwozdkę od czego ten kabelek może być. Jakieś sugestie?
proponuję sprawdzić dokąd kabel idzie , mi ta wtyczka wygląda jak od Ipada lub innego urządzenia multimedialnego , możemy strzelać ile chcemy ale najlepiej sprawdzić gdzie idzie ten kabel

wujek116
webasto odłączyłem testowo- nie na stałe aby sprawdzić różnice spalania- podejrzewam że ciągnie mi za dużo ropy bo sprawia wrażenie jak by ciągle było odłączone.
już nabroiłem, wyjeżdzam w sobote a tu taka lipa bez turbo ;///
webasto odłączyłem testowo- nie na stałe aby sprawdzić różnice spalania- podejrzewam że ciągnie mi za dużo ropy bo sprawia wrażenie jak by ciągle było odłączone.
już nabroiłem, wyjeżdzam w sobote a tu taka lipa bez turbo ;///
- Od: 22 sty 2013, 15:42
- Posty: 35
- Auto: Mazda 6
2003r
CITD 2.0
Co Ci możemy na szybko polecić to podpiąć webasto tak jak było, odłączyć aku i wcisnąć hamulec na jakieś pół minuty. Podłącz aku, odpal silnik i słuchaj, nic poza. Jeżeli jest poniżej 7 stopni powinno zacząć huczeć i cykać webasto. Jeżeli silnik zimny powinien nieco na wyższych obrotach początkowo pracować, ale równo. Zaczekaj na rozgrzanie się silnika do optymalnej temperatury i dopiero wtedy przejedź się i zobacz czy ciągnie.
Witam , Mam taki problem może ktoś z Was sie z czymś takim spotkał , dzis po powrocie z krotkiej trasy mojej M6 zauwazylem chlodzac turbine ze wentylator probuje sie zalaczyc lecz wcale sie nie wlacza. Natomiast wlaczajac nawiew wlaczaja sie oba wentylatory wiec wydaje mi sie ze wentylator sprawny skoro pracuje natomiast moje pytanie brzmi czemu nie wiącza sie samoczynnie …? Dodam ze wskazówka temp jest w polowie jak zawsze czyli w normie. Czuc po obrotach ze jest impuls na zalaczenie wentylatora kilkukrotnie probuje sie zalaczyc. Wiec rozumiem ze dziala i czujnik i wentylator – wiec co moze byc przyczyna ? przekaznik?
-
ukiiii
Mandey
webasto już jest podłączone, pracuję- słyszę je
ale reakcja na gaz nie powróciła, zaglądałem pod maske popatrzeć czy niczego nie odpiąłem/urwałem/ukruszyłem i nic nie wygląda na ruszone lub uszkodzone dlatego mnie dziwi ta sytuacja.
Nie wiecie czy jaksa pracuje w piątek 27 albo jutro?
webasto już jest podłączone, pracuję- słyszę je
ale reakcja na gaz nie powróciła, zaglądałem pod maske popatrzeć czy niczego nie odpiąłem/urwałem/ukruszyłem i nic nie wygląda na ruszone lub uszkodzone dlatego mnie dziwi ta sytuacja.
Nie wiecie czy jaksa pracuje w piątek 27 albo jutro?
- Od: 22 sty 2013, 15:42
- Posty: 35
- Auto: Mazda 6
2003r
CITD 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6