Mazda Xedos 6 CA KLZE '94 White...

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez jedrzej07 » 19 gru 2013, 12:08

Moja żonka też jeździła moim X6 teraz Millenią, ale jest ostrożna (i nie pali <lol> ) także się nie boję <spoko>
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez Koci@k » 19 gru 2013, 16:00

Setritus napisał(a):Wow pierwsza kobieta o jakiej słysze jeżdzaca Xedosem 6.


Jeżdżę owszem...jako pasażerka z Xedem przecież <lol> Napisałeś,że w żadnym nie było czuć momentu otwarcia Vrisów co ni jak mi nie pasuje bo u nas w xedosie to nawet ja czuję będąc wspomnianym pasażerem :) U Crenshawa myślę,że jest identycznie :) Koniec OT w tym temacie chyba bo się temat zaśmieca :)
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 11:04
Posty: 5501 (436/229)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Postprzez deejay27 » 19 gru 2013, 17:22

bym cie wsadził do mnie to byś sie przekonała ze mam rację <spoko>

Chyba nie byłbyś w stanie zaskoczyc Aśki jeżdząc swoim Xedem . Wpadnij kiedyś na spota do Poznania , to może jeszcze Xed( Kociaka mąż) Cię zaskoczy:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Crenshaw » 19 gru 2013, 19:15

Setritus, co z przetwornicami? masz już w końcu prawdziwe 55W?
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Setritus » 19 gru 2013, 20:46

Odesłałem dzisiaj te poprzednie, sprzedawca mnie przeprosił, zwrócił kase, mówi że sprawdzi całą partie tych przetwornic bo nie może ludzi tak oszukiwać.
Musze kupic inne, ale teraz sam juz nie wiem jakie... Zaraz sie okaze ze znowu dostane przetwornice z tej samej partii tylko u innego sprzedawcy. Po świętach pewnie będę wiedział co i jak ;)

Póki co przy aucie prowadzę drobne prace konserwacyjne coby dobrze mu sie najbliższe miesiące w garażu stało :D Mycie czyszczenie odkurzanie, smarowanie nadkoli Cortaninem.
Chciałem sie już zabrać za przerzucanie akumulatora do bagażnika żeby zrobić miejsce na turbo ale nie mam odpowiednich kabli. Także na razie wszystko zostaje tak jak jest.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Dominator » 19 gru 2013, 20:54

Zaczekaj z tym turbo, chciałbym jeszcze sprawdzic Twojego xeda vs moj ulubieniec kurzu, motorownia ta sama ;) Ale to na wiosne bo juz w garazu stoi, z tym ze równiez musze jeszcze umyc itd :)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez freezoneq » 19 gru 2013, 20:56

Setritus napisał(a):ale nie mam odpowiednich kabli


Spawalnicze, [tiiit] się kładą, tanie i czysta miedź w środku <ok>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 02:02
Posty: 1728 (0/10)
Skąd: Trawniki
Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF

Postprzez sylwo » 19 gru 2013, 21:08

freezoneq napisał(a):Spawalnicze


Haha to samo chciałem pisać <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Setritus » 19 gru 2013, 22:25

Noo może to i dobry pomysł. W zasadzie potrzebuję jeden kabel o dużym przekroju. Bo mam do bagażnika wyprowadzony już jeden przewód będący plusem do wzmacniaczy, zrobię z niego minus idący do komory silnika a dorzucę jeden przewód o wiekszym przekroju i zrobie z niego plus do komory. Do tego dam masę bezpośrednio w bagażniku. Powinno być spoko.
Dominator napisał(a):Zaczekaj z tym turbo, chciałbym jeszcze sprawdzic Twojego xeda vs moj

Kurcze obawiam sie ze nie bedzie już okazji <płacze> w Krakowie bede w październiku. Zaraz po powrocie z usa, jakoś w czerwcu, swapuje na KL-ZE (o ile znajdę tam coś tanio).
Turbo będzie zakładane już na KL-ZE, ale dopiero w krakowie także możemy sie ewentualnie na początku października ścignąć KL vs KL-ZE :D

Sam jestem ciekaw kto byłby szybszy w aktualnej kombinacji silnikowej, z Rafałem startujemy równo ale po chwili zostaje on w tyle i różnica robi sie coraz większa. A wiem że ty zostawiałeś go podobnie, także twój vs mój mogłoby być ciekawie :D
A rafał na 100% nie ma zwykłego KFa 140km, skoro ja mam 166 i jestem tylko odrobinkę szybszy to on na moje oko ma 160 czyli KF-ZE. Wiem ze trudno w to uwierzyć ale to chyba prawda.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Setritus » 21 gru 2013, 22:27

A teraz pytam już bardzo poważnie, kto jest zainteresowany sprowadzeniem KL-ZE z USA? Należy liczyć się z kosztami do 5000zł.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez MichałB » 21 gru 2013, 23:20

kiedy będziesz je kupował i brał kasę ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2010, 11:26
Posty: 327 (2/3)
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda xedos 6 V6 2,5L KL LPG 1999

Postprzez Setritus » 22 gru 2013, 01:41

Zakup planuję na przestrzeni styczeń-kwiecień, wysyłka w maju, w Polsce silniki będą na przełomie maja/czerwca. Najlepiej jakby każdy znalazł sobie na ebayu taki jaki chce żeby potem nie było pretensji do mnie że kupiłem za drogi albo nie daj boże coś nie działa jak powinno ;)
Zaliczka 2500, chętnych zapraszam na PW.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez MIRU » 22 gru 2013, 12:03

tak czytam i mysle ze za 5koła to miałbys w pl z full remontem <oczy> pytałes w JKM ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Setritus » 22 gru 2013, 12:44

To na pewno nie wyjdzie 5 koła, swój zakładam sprowadzić za jakies 3500. Podałem taką cene żeby każdy był świadom że może tyle wyjść, ale nie musi. Jak ktoś sobie znajdzie na ebayu KL-ZE za 500$ to za 2500-2800zł bedzie miał go w polsce.
W JKM kiedyś pytałem jak szukalem swojego KLa, mają tylko KL-DE w cenie ok 2000zł.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Dawidoski » 22 gru 2013, 19:43

Setritus napisał(a):W JKM kiedyś pytałem jak szukalem swojego KLa, mają tylko KL-DE w cenie ok 2000zł.

Dzwoniłem jakiś miesiąc temu do JKM bo też chciałem KL-ZE, są w stanie ściągnąć je z Japonii, czas oczekiwania około 4 miesiące, koszt od 3000 w górę.
Dla mnie poszukiwania klze już się skończyły, nie warto po prostu. Lepiej włożyć zdrowego kl'a, zrobić dolot, wydech z kolektorami i cieszyć się około 170 koniami. Tyle. Po drugie klze ma słabe talerzyki które lubią pękać, w Kl'u tego problemu raczej nie ma.
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez Setritus » 22 gru 2013, 21:34

Dawidoski napisał(a):Lepiej włożyć zdrowego kl'a, zrobić dolot, wydech z kolektorami i cieszyć się około 170 koniami

A ja dochodze do wniosku ze mozna włożyć KL-ZE, zrobić dolot, wydech z kolektorami i cieszyć się około 200 koniami <glupek2> <glupek2> <glupek2>
A tak serio, no fajnie byłoby jeździć legendarnym i jakże rzadkim KL-ZE. Sterowałbym go pewnie i tak kompem KFa z ecumasterem, ale myśle że po dobrych modach dałoby rade osiągnąć katalogowe 200km.
Potem delikatnie go dmuchnąć turbem, na jakieś 280-300km. Byłoby jak w bajce <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Dawidoski » 22 gru 2013, 22:38

Skoro chcesz dmuchać to co to za różnica czy kl czy klze? Nie rozumiem tego zupełnie.
Jak wolisz wydać 3x więcej na sam silnik i dopiero potem go modzić to ok, wrzucaj klze :) nikt Ci przecież tego nie zabroni :)
Ja tylko chciałem przedstawić, że taniej i mądrzej jest włożyć kl'a.
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez Crenshaw » 22 gru 2013, 22:47

a ja tam go rozumiem, tam gdzie zaczyna się pasja tam kończy się oszczędność <spoko>
tak samo postępują kolekcjonerzy rzadkich samochodów którzy wydają fortunę, żeby w ich garażu stał biały kruk i nawet nim nie jeżdżą <ok>
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Setritus » 22 gru 2013, 22:49

Crenshaw napisał(a):a ja tam go rozumiem, tam gdzie zaczyna się pasja tam kończy się oszczędność <spoko>

...i zdrowy rozsądek <oczy>

Dopisano 22 gru 2013 21:52:

Dawidoski napisał(a):koszt od 3000 w górę.

A ta kwota to pewnie za goły słupek. Cena 5000 którą podałem jako maksimum to w 100% kompletny KL-ZE razem z wiązką i ECU.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez sewo » 22 gru 2013, 22:54

dawidowski mądrze prawisz. Tym bardziej że przy dmuchaniu wypadało by już wrzucić korby od kjta i tak naprawdę robisz miksa ;) więc czy będzie to ze czy zwykły to i tak moc podobna jak i nie ta sama

btw to może lepiej już pakować kjta i go dłubać bo jeszcze nikt tego u nas nie zrobił :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2247 (37/53)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy