Mazda6 Exclusive GG LF '02
Witam Wszystkich
Czy ktoś z Was wymieniał podkładki pod wtryskami i czy mają przełożenie na zawyżone spalanie?
Czy ktoś z Was wymieniał podkładki pod wtryskami i czy mają przełożenie na zawyżone spalanie?
-
ixas
Madzi zaraz pyknie 170 tyś, przejechaliśmy już razem 14 tyś km, a więc czas zmienić olej. Tak jak wcześniej kupiłem Motula 10w40. Prócz tego kupiłem lubryfikator gdyż już kontrolka się świeci
http://allegro.pl/additive-lubryfikator ... 99735.html
Generalnie to lać paliwo i jeździć. Odpukać nic poważnego się nie dzieje, wszystko jest w normalnie, tak jak od razu po zakupie samochodu. Spalanie w mieście to 13 litrów gazu, mało to nie jest lecz gdy odcinek 5 km jadę 30 minut to nie ma co się dziwić. Wieczorem gdy nie ma ruchu wskazania na komputerze oscylują w granicy 8,5-9 l/100 km, a w ciągu dnia 11,5
Jedyny obecny problem to sprzęgło, a właściwie pedał sprzęgła, który to czasami nie odbija. Miała pomóc wymiana płynu hamulcowego, niestety to nie pomogło. Wysprzęglik już leży w bagażniku i czeka na wymianę ale to dopiero jak zmienię opony na zimowe gdyż na 215/45 nie mogę wjechać do garażu
A dziś taki mały gadżet do mnie przyszedł
Dzięki Crenshaw ! 

Generalnie to lać paliwo i jeździć. Odpukać nic poważnego się nie dzieje, wszystko jest w normalnie, tak jak od razu po zakupie samochodu. Spalanie w mieście to 13 litrów gazu, mało to nie jest lecz gdy odcinek 5 km jadę 30 minut to nie ma co się dziwić. Wieczorem gdy nie ma ruchu wskazania na komputerze oscylują w granicy 8,5-9 l/100 km, a w ciągu dnia 11,5

Jedyny obecny problem to sprzęgło, a właściwie pedał sprzęgła, który to czasami nie odbija. Miała pomóc wymiana płynu hamulcowego, niestety to nie pomogło. Wysprzęglik już leży w bagażniku i czeka na wymianę ale to dopiero jak zmienię opony na zimowe gdyż na 215/45 nie mogę wjechać do garażu

A dziś taki mały gadżet do mnie przyszedł

dlaczego 10w40, a nie 5w30? oby następne km przebiegały bezawaryjnie
a koszulka zacna 

Już za poprzedniego właściciela Mazda jeździła na półsyntetyku. Skoro wtedy nie dymiła, ani nie brała oleju to po co zmieniać ? Przeszedłem jedynie na Motula, wcześniej bodajże był Shell Helix ale nie jestem pewien. Oby oby, jak na razie jest bardzoooo zadowolony, bardzo dobry zakup 
skoro wcześniej miała 10w40 to zmiana na 5w30 mogłaby zaszkodzić
rafalmazda6 napisał(a):skoro wcześniej miała 10w40 to zmiana na 5w30 mogłaby zaszkodzić
Otóż to
ixas napisał(a):Witam Wszystkich
Czy ktoś z Was wymieniał podkładki pod wtryskami
chyba tak?
rafalmazda6 napisał(a):skoro wcześniej miała 10w40 to zmiana na 5w30 mogłaby zaszkodzić
No chyba, ze tak tak jak u mnie. Kupiłem M6 zez żadnej książki, historii itp, wlałem 10W40, zrobiłem może 7tys, potem przeszedłem na 5W30 i jest ok!
- Od: 26 gru 2012, 13:37
- Posty: 148
- Skąd: Dęblin → Piaseczno
- Auto: była: 323C, 1.5B czerwona, Mazda 6 GG (121KM), 2.0 MZR-CD, 2004r czerwona jest CX9 bordowa
rclmati napisał(a): A dziś taki mały gadżet do mnie przyszedłDzięki Crenshaw !
spoko, spoko, na zlocie będziemy dobrze wyglądać

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Mati jeśli nie kopci ani nie bierze oliwy przechodź na 5W30. jeśli będzie brała olej przy następnej wymianie wrócisz do 10W a jeśli nie to przynajmniej będzie tak jak fabryka kazała a i silnik będzie miał lżej 
A wysprzęglik na 99% masz ok. Miałem to samo i pedał musiałem nogą odciągać. Okazało się że łożysko prawie się rozleciało, docisk fioletowy a tarcza zjechana do nitów. i to przy 160kkm Sprawdź jeszcze czy nie puchnie Ci przewód elastyczny do wysprzęglika, jest temat na forum o tym.
A wysprzęglik na 99% masz ok. Miałem to samo i pedał musiałem nogą odciągać. Okazało się że łożysko prawie się rozleciało, docisk fioletowy a tarcza zjechana do nitów. i to przy 160kkm Sprawdź jeszcze czy nie puchnie Ci przewód elastyczny do wysprzęglika, jest temat na forum o tym.
był:PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside :D
jest: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia & Hunda cbr 600 F3 :)
jest: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia & Hunda cbr 600 F3 :)
Teraz przy niższych temperaturach jedynie na biało kopci ale tragedii nie ma, normalna rzecz
Przez 14 tyś km ubyło mniej więcej 1/4 długości między min, a max na bagnecie więc teoretycznie pełen syntetyk można lać ale z drugiej strony, po co zmieniać skoro jest wszystko ok ?
A i olej 10w40 tańszy jest co jest istotne jak mam zmieniać go 2-3 razy w roku
Mechanik powiedział, że wysprzęglik, majątku nie kosztował bo 70 zł także jak wymienię to się okaże czy muszę zbierać na sprzęgło czy na lampy z mpsa
A niedługo kolejne mody, przód już jest to teraz tyłem trzeba się zająć
Mechanik powiedział, że wysprzęglik, majątku nie kosztował bo 70 zł także jak wymienię to się okaże czy muszę zbierać na sprzęgło czy na lampy z mpsa

A niedługo kolejne mody, przód już jest to teraz tyłem trzeba się zająć
Koci@k napisał(a):rclmati napisał(a):A niedługo kolejne mody, przód już jest to teraz tyłem trzeba się zająć
Czekam...jak to będzie wyglądałoSię pospiesz ciut
Co taka niecierpliwa?

rclmati napisał(a):A i olej 10w40 tańszy jest co jest istotne jak mam zmieniać go 2-3 razy w roku![]()
15W 40 jest jeszcze tańszy i też go nie będzie ubywać
był:PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside :D
jest: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia & Hunda cbr 600 F3 :)
jest: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia & Hunda cbr 600 F3 :)
MaryooSh89 napisał(a):15W 40 jest jeszcze tańszy i też go nie będzie ubywać
Nie zapędzaj się tak bo to ponoć L3 słynie z brania oleju
MaryooSh89 napisał(a): Ludzie za wszelką cenę starają się utrzymać przy 5W a Ty mimo że masz zdrowiutki silnik zalewasz go połówką
Na razie wleję to co mam w garażu, przyjdzie lato to pomyślimy nad syntetykiem
skoro silnikowi to nie przeszkadza, po co zmieniać?
przynajmniej na wyższych obrotach ma lepszą ochronę 


Co do modów, wczoraj dzięki koledzie leitowdz udało się okleić tylne lampy przyciemniającą folią, zdjęcie niestety mizerne, postaram niebawem wrzucić lepszej jakości. Do tego znaczki będą czarne, a blenda pójdzie w kolor
Jaka folia? Oklejałeś na aucie czy demontowałeś lampy?
Może w końcu sam bym się zabrał za to, bo chodzi za mną już z rok przyciemnienie tylnych lamp...
Może w końcu sam bym się zabrał za to, bo chodzi za mną już z rok przyciemnienie tylnych lamp...

-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
a tylne lampy malowałeś czymś czy folia?
- Od: 17 cze 2007, 23:11
- Posty: 396 (10/4)
- Skąd: Kraków
- Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości