Mazda6 Exclusive GG LF '02

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez ixas » 27 paź 2013, 12:34

Witam Wszystkich

Czy ktoś z Was wymieniał podkładki pod wtryskami i czy mają przełożenie na zawyżone spalanie?
ixas
 

Postprzez rclmati » 14 lis 2013, 22:22

Madzi zaraz pyknie 170 tyś, przejechaliśmy już razem 14 tyś km, a więc czas zmienić olej. Tak jak wcześniej kupiłem Motula 10w40. Prócz tego kupiłem lubryfikator gdyż już kontrolka się świeci http://allegro.pl/additive-lubryfikator ... 99735.html

Generalnie to lać paliwo i jeździć. Odpukać nic poważnego się nie dzieje, wszystko jest w normalnie, tak jak od razu po zakupie samochodu. Spalanie w mieście to 13 litrów gazu, mało to nie jest lecz gdy odcinek 5 km jadę 30 minut to nie ma co się dziwić. Wieczorem gdy nie ma ruchu wskazania na komputerze oscylują w granicy 8,5-9 l/100 km, a w ciągu dnia 11,5 <oczy>

Jedyny obecny problem to sprzęgło, a właściwie pedał sprzęgła, który to czasami nie odbija. Miała pomóc wymiana płynu hamulcowego, niestety to nie pomogło. Wysprzęglik już leży w bagażniku i czeka na wymianę ale to dopiero jak zmienię opony na zimowe gdyż na 215/45 nie mogę wjechać do garażu <glupek2>

A dziś taki mały gadżet do mnie przyszedł <serduszka> Dzięki Crenshaw ! :)
Załączniki
IMG_2214.JPG
IMG_2215.JPG
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez rafałmazda » 14 lis 2013, 22:27

dlaczego 10w40, a nie 5w30? oby następne km przebiegały bezawaryjnie <oczko> a koszulka zacna <spoko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez rclmati » 14 lis 2013, 22:32

Już za poprzedniego właściciela Mazda jeździła na półsyntetyku. Skoro wtedy nie dymiła, ani nie brała oleju to po co zmieniać ? Przeszedłem jedynie na Motula, wcześniej bodajże był Shell Helix ale nie jestem pewien. Oby oby, jak na razie jest bardzoooo zadowolony, bardzo dobry zakup :)
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez rafałmazda » 14 lis 2013, 22:33

skoro wcześniej miała 10w40 to zmiana na 5w30 mogłaby zaszkodzić
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez rclmati » 14 lis 2013, 22:35

rafalmazda6 napisał(a):skoro wcześniej miała 10w40 to zmiana na 5w30 mogłaby zaszkodzić


Otóż to :) Skoro jest wszystko ok to nie ma sensu zmieniać. Martwi mnie jedynie ten pedał sprzęgła ale mam nadzieję, że to wysprzęglik ( taka była diagnoza mechanika )
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez kozik24 » 14 lis 2013, 23:42

ixas napisał(a):Witam Wszystkich

Czy ktoś z Was wymieniał podkładki pod wtryskami


chyba tak? :D

rafalmazda6 napisał(a):skoro wcześniej miała 10w40 to zmiana na 5w30 mogłaby zaszkodzić


No chyba, ze tak tak jak u mnie. Kupiłem M6 zez żadnej książki, historii itp, wlałem 10W40, zrobiłem może 7tys, potem przeszedłem na 5W30 i jest ok!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2012, 13:37
Posty: 148
Skąd: Dęblin → Piaseczno
Auto: była: 323C, 1.5B czerwona, Mazda 6 GG (121KM), 2.0 MZR-CD, 2004r czerwona jest CX9 bordowa

Postprzez Crenshaw » 14 lis 2013, 23:44

rclmati napisał(a): A dziś taki mały gadżet do mnie przyszedł <serduszka> Dzięki Crenshaw ! :)


spoko, spoko, na zlocie będziemy dobrze wyglądać :D
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez MaryooSh89 » 19 lis 2013, 23:55

Mati jeśli nie kopci ani nie bierze oliwy przechodź na 5W30. jeśli będzie brała olej przy następnej wymianie wrócisz do 10W a jeśli nie to przynajmniej będzie tak jak fabryka kazała a i silnik będzie miał lżej :P
A wysprzęglik na 99% masz ok. Miałem to samo i pedał musiałem nogą odciągać. Okazało się że łożysko prawie się rozleciało, docisk fioletowy a tarcza zjechana do nitów. i to przy 160kkm Sprawdź jeszcze czy nie puchnie Ci przewód elastyczny do wysprzęglika, jest temat na forum o tym.
był:PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside :D
jest: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia & Hunda cbr 600 F3 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2009, 00:47
Posty: 186 (0/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia

Postprzez rclmati » 22 lis 2013, 23:17

Teraz przy niższych temperaturach jedynie na biało kopci ale tragedii nie ma, normalna rzecz :) Przez 14 tyś km ubyło mniej więcej 1/4 długości między min, a max na bagnecie więc teoretycznie pełen syntetyk można lać ale z drugiej strony, po co zmieniać skoro jest wszystko ok ? :) A i olej 10w40 tańszy jest co jest istotne jak mam zmieniać go 2-3 razy w roku :P

Mechanik powiedział, że wysprzęglik, majątku nie kosztował bo 70 zł także jak wymienię to się okaże czy muszę zbierać na sprzęgło czy na lampy z mpsa <czarodziej>

A niedługo kolejne mody, przód już jest to teraz tyłem trzeba się zająć <faja>
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez Koci@k » 22 lis 2013, 23:42

rclmati napisał(a):A niedługo kolejne mody, przód już jest to teraz tyłem trzeba się zająć <faja>


Czekam...jak to będzie wyglądało <zeby> Się pospiesz ciut :D
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 11:04
Posty: 5501 (436/229)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Postprzez rclmati » 22 lis 2013, 23:44

Koci@k napisał(a):
rclmati napisał(a):A niedługo kolejne mody, przód już jest to teraz tyłem trzeba się zająć <faja>


Czekam...jak to będzie wyglądało <zeby> Się pospiesz ciut :D


Co taka niecierpliwa? :D Będzie wszystko w swoim czasie. A jak będzie wyglądało? na pewno ładnie <diabełek>
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez MaryooSh89 » 23 lis 2013, 00:50

rclmati napisał(a):A i olej 10w40 tańszy jest co jest istotne jak mam zmieniać go 2-3 razy w roku :P

15W 40 jest jeszcze tańszy i też go nie będzie ubywać :P Trochę nie kumam. Ludzie za wszelką cenę starają się utrzymać przy 5W a Ty mimo że masz zdrowiutki silnik zalewasz go połówką :P
był:PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside :D
jest: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia & Hunda cbr 600 F3 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2009, 00:47
Posty: 186 (0/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia

Postprzez rclmati » 23 lis 2013, 00:53

MaryooSh89 napisał(a):15W 40 jest jeszcze tańszy i też go nie będzie ubywać


Nie zapędzaj się tak bo to ponoć L3 słynie z brania oleju :P

MaryooSh89 napisał(a): Ludzie za wszelką cenę starają się utrzymać przy 5W a Ty mimo że masz zdrowiutki silnik zalewasz go połówką


Na razie wleję to co mam w garażu, przyjdzie lato to pomyślimy nad syntetykiem
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez rafałmazda » 23 lis 2013, 00:55

skoro silnikowi to nie przeszkadza, po co zmieniać? <oczko> przynajmniej na wyższych obrotach ma lepszą ochronę <diabełek>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez rclmati » 2 gru 2013, 10:41

IMG_2239.JPG
Madzi pykło wczoraj 170 tyś km. Z tej okazji wymieniłem w końcu olej. Sprawdziłem od razu wysprzęglik oraz siłownik, obydwa elementy suche także wysprzęglik mam do sprzedania gdyż ten, które jest w aucie jest dobry. Tak jak Mariusz mówił do wymiany jest sprzęgło, powodem czemu pedał nie odskakuje jest kończąca się tarcza sprzęgła. Nie pozostaje mi nic innego niż wybór tego : http://allegro.pl/sprzeglo-exedy-mazda- ... 77193.html . Myślę, że taniej nie znajdę.

IMG_2243.JPG


Co do modów, wczoraj dzięki koledzie leitowdz udało się okleić tylne lampy przyciemniającą folią, zdjęcie niestety mizerne, postaram niebawem wrzucić lepszej jakości. Do tego znaczki będą czarne, a blenda pójdzie w kolor ;)
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez zemoj » 2 gru 2013, 12:48

Jaka folia? Oklejałeś na aucie czy demontowałeś lampy?
Może w końcu sam bym się zabrał za to, bo chodzi za mną już z rok przyciemnienie tylnych lamp... <glupek2>
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3198 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez rclmati » 2 gru 2013, 13:46

Folia firmy oracle jak wrócę do domu to wysle link do aukcji. Lampy były demontowane ;) o ile początkowo średnio mi sie podobało to teraz nie moge sie napatrzec
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez rclmati » 15 gru 2013, 16:51

Dziś była chwila wolnego więc pomalowałem znaczki na czarno. Pozostała do pomalowania w kolor nadwozia listwa na klapie bagażnika.

Obrazek
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez thing » 17 gru 2013, 09:47

a tylne lampy malowałeś czymś czy folia?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2007, 23:11
Posty: 396 (10/4)
Skąd: Kraków
Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy