Mazda6 GG RF '07 2.0MZR-143km
Dwa tygodnie mi zeszło ale udało się założyć światła dzienne,a tak naprawdę to czas pracy jakieś 5h.Moje spostrzeżenia to:w dieslu trzeba ściągnąć zderzak do montażu! Fotorelacja dobrzyna22 bardzo się przydała ,w benzynie jest może więcej miejsca,nie ma intercoolera i jest lepiej wyciągnąć kratki,ja musiałem zdjąć,przy okazji założyłem nowy wężyk do spryskiwacza lamp (był urwany).Podłączenie w skrzynce bezpieczników mam takie samo jak mmarcis4
Nooo nareszcie są dzienne Napisałeś że masz tak podłączone jak ja,ale z tego co pamiętam Ty miałeś 4 kable do ich podłączenia,mógł byś powiedzieć dokładnie jak to podłączyłeś i do czego był czwarty przewód?Przyda się to nam i przyszłym forumowiczom Poza tym robota pierwsza klasa,bardzo przydatna rzebz,wielki + za mod
Ps:Fajną masz fele to na zimę tak?
Ps:Fajną masz fele to na zimę tak?
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Właśnie. Nie brzydkie te felgi. Mógłbyś coś więcej o nich napisać ?
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Pięknie Kolego Dzienne pięknie zrobione, sam na wiosnę będę zakładał (na razie jestem zdecydowany na ten sam model) i jestem ciekawy bardzo jak to wygląda w szczegółach u Ciebie ... bo z całą sylwetką samochodu już wiem... tzn mógłbyś zrobić zdjęcie, które kadrem będzie przedstawiało bardziej taki wycinek jak przedstawił em_dzej:
Najbardziej zadowolony byłbym jakby jedna fotka była z przodu, jedna z profilu i trzecia bardziej z góry. I jeśli masz zgraną krzywiznę HP506 z krzywizną zaślepki / zderzaka to czy diody świecą idealnie na wprost czy jednak trochę na bok. Mógłbyś zrobić zdjęcie snopa światła stojąc przy jakimś murze?
Oczywiście nie pali się tylko w jakimś wolnym czasie
Pozdrawiam
Najbardziej zadowolony byłbym jakby jedna fotka była z przodu, jedna z profilu i trzecia bardziej z góry. I jeśli masz zgraną krzywiznę HP506 z krzywizną zaślepki / zderzaka to czy diody świecą idealnie na wprost czy jednak trochę na bok. Mógłbyś zrobić zdjęcie snopa światła stojąc przy jakimś murze?
Oczywiście nie pali się tylko w jakimś wolnym czasie
Pozdrawiam
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
Witam,fajnie że się podoba,wrzucę skan instrukcji podłączenia ledów,była w pudełku a zobaczyłem ją dopiero po montażu,będzie wiadomo do czego jest 4 kabelek .Co do felg to jest to wersja zimowa,pan od którego kupiłem M takie zakupił ,ja dostałem razem z autem.Rozmiar ten sam co oryginalnych 205/55/16,teraz planuję wymiane oświetlenia wewnątrz auta Pozdrawiam
Wielkie dzięki. Czyli czwarty kabelek daje możliwość jazdy na ledach w nocy tylko będą świecić na 30% tak ja ma to nie daleki sąsiad seryjnie w swojej Optimie
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
NIEBO! napisał(a): I jeśli masz zgraną krzywiznę HP506 z krzywizną zaślepki / zderzaka to czy diody świecą idealnie na wprost czy jednak trochę na bok.
Jeśli krzywizny będą zgrane równo, napewno nie będą świecić na wprost idealnie,ja u siebie przy montarzu maksymalnie chowałem wewnętrzną część diód do środka (od strony rejestracji) żeby były jak najbardziej na wprost ale i tak świecą bardziej na boki nić do przodu ponieważ krzywizna zderzaka jest większa niż krzywizna led-ów.
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Dziękuję Wam bardzo za odpowiedzi Do wiosny jest jeszcze trochę czasu, ale wątpię żebym wynalazł lepszy (bardziej odpowiedni) model niż 506HP ... jednak te co ma założone Gejsza bardziej mi odpowiadają, ale wolę też żeby świeciły na wprost ... dlatego 506 to chyba lepszy wybór niż 702, a 523 pewnie ma już z kolei za dużą krzywiznę .... eeeh. Czas pokaże co wybiorę ale pewnie idealnego rozwiązania nie znajdę
Bardzo fajna opcja z tymi 30% ... tylko co na to przepisy? Coś wiadomo?
Bardzo fajna opcja z tymi 30% ... tylko co na to przepisy? Coś wiadomo?
Ostatnio edytowano 14 gru 2013, 23:21 przez NIEBO!, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
Fakt faktem ledy bardziej świecą na boki,mi osobiście i myślę że jadącym z naprzeciwka nie będzie sprawiało to problemu.To widać tylko po zmroku a ja włączone będe miał ledy tylko w dzień,a wtedy nie widać czy świecą do przodu czy na boki
NIEBO! napisał(a):)Bardzo fajna opcja z tymi 30% ... tylko co na to przepisy? Coś wiadomo?
Wiadomo mi tylko tyle że nowe auta mają takie rozwiązania seryjnie np. Kia Optima, Ford Mondeo, Audi i Mercedesa też widziałem. Natomiast nie wiem jak to się ma do świateł dokładanych na własną rękę
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
jeśli chodzi o krzywiznę zderzaka i drl'e są 2 opcje – albo światełka świecą prosto albo są równo ze zderzakiem nic innego nie da rady zdziałać, no chyba że ktoś zaprojektuje nowy kształt dziennych specjalnie dla naszych M6
pod warunkiem, że jeździ się benzyną
A model NSSC DRL 828HP ?rafalmazda6 napisał(a):jeśli chodzi o krzywiznę zderzaka i drl'e są 2 opcje – albo światełka świecą prosto albo są równo ze zderzakiem
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
aż sam jestem ciekaw, jak ten model pasowałby do zderzaka. Faktycznie mają nietypowy kształt i jeszcze to specjalne umiejscowienie diód. Trzeba byłoby to zobaczyć
rafalmazda6 napisał(a):pod warunkiem, że jeździ się benzyną
nieprawda:
http://www.ebay.com/itm/MAZDA6-YELLOW-C ... 7b&vxp=mtr
takie lub podobne zaślepki można dać do ON i masz powietrze do IC, tylko trzeba poszukać jak najbardziej odpowiednich dla siebie.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
ale zawsze ten wlot powietrza jest troszkę "przytkany". Chociaż jednak powietrze do IC dochodzi. Nie widziałem wcześniej takich zaślepek faktycznie może być to jakieś dobre rozwiązanie i najbardziej przypominające "fabrykę" tylko trzeba mieć sportową wersję zderzaka
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości