,w benzynie jest może więcej miejsca,nie ma intercoolera i jest lepiej wyciągnąć kratki,ja musiałem zdjąć,przy okazji założyłem nowy wężyk do spryskiwacza lamp (był urwany).Podłączenie w skrzynce bezpieczników mam takie samo jak mmarcis4 
www.mazdaspeed.pl
,w benzynie jest może więcej miejsca,nie ma intercoolera i jest lepiej wyciągnąć kratki,ja musiałem zdjąć,przy okazji założyłem nowy wężyk do spryskiwacza lamp (był urwany).Podłączenie w skrzynce bezpieczników mam takie samo jak mmarcis4 




NIEBO! napisał(a): I jeśli masz zgraną krzywiznę HP506 z krzywizną zaślepki / zderzaka to czy diody świecą idealnie na wprost czy jednak trochę na bok.


NIEBO! napisał(a):)Bardzo fajna opcja z tymi 30% ... tylko co na to przepisy? Coś wiadomo?

A model NSSC DRL 828HPrafalmazda6 napisał(a):jeśli chodzi o krzywiznę zderzaka i drl'e są 2 opcje – albo światełka świecą prosto albo są równo ze zderzakiem

rafalmazda6 napisał(a):pod warunkiem, że jeździ się benzyną

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości