to nie jest głupi pomysł, tym bardziej że są projekty RX7 z silnikiem np Nismo budowane np do driftu i nie słyszałem żeby to ktoś wyśmiewałPiotr89 napisał(a):może coś z innej stajni założyć, może jakiś Hundowski silnik z osprzętem albo Nismo by podlazł po modyfikacjach i mocy zapewne więcej by było
Zaraz ktos mnie zlinczuje że ...to juz nie będzie Mazda
Mazda Xedos 6 CA KLZE '94 White...
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Wszyscy tak piszecie o kl-ze że każdy chciałby mieć,ale tak naprawdę nie jest to motor do codziennego użytku
Jak to pałujesz to chla lekko 20 litrów 98 a przy spokojnej jeździe w mieście ok 15,w trasie jak się naprawdę mocno postarasz to zejdzie do 10.Koszt zakupu motoru jest bardzo wysoki a tak szczerze,jak zrobisz konkretny dolot, wydech i wysterujesz to jakimś det-em to trzeba się cieszyć jak wypluje 190 koni.
Zrób te same mody w kl-de daj wtryski z mileni wysteruj i wierz mi że dobijesz do 190 koni, a sianka jeszcze w sakwie zostanie. Można też jeszcze zrobić porting głowic który też kilka koników przyniesie,za niewielkie pieniądze i już w teorii masz prawie 200
Już widziałem na forum jedno kl-de ze zrobionym tylko wydechem i dolotem na kompie z kf-a które wypluło prawie 180 km, także nie jest to czcze gadanie
Jak to pałujesz to chla lekko 20 litrów 98 a przy spokojnej jeździe w mieście ok 15,w trasie jak się naprawdę mocno postarasz to zejdzie do 10.Koszt zakupu motoru jest bardzo wysoki a tak szczerze,jak zrobisz konkretny dolot, wydech i wysterujesz to jakimś det-em to trzeba się cieszyć jak wypluje 190 koni.
Zrób te same mody w kl-de daj wtryski z mileni wysteruj i wierz mi że dobijesz do 190 koni, a sianka jeszcze w sakwie zostanie. Można też jeszcze zrobić porting głowic który też kilka koników przyniesie,za niewielkie pieniądze i już w teorii masz prawie 200
Już widziałem na forum jedno kl-de ze zrobionym tylko wydechem i dolotem na kompie z kf-a które wypluło prawie 180 km, także nie jest to czcze gadanie
Właśnie XED, rozmawialiśmy ostatnio ale wypadło mi to słowo z głowy... mógł byś przypomnieć jak się nazywa to rozwiercanie kanałów?
Dobrze chłopaki radzą z tymi rzeczami od millera. Korby są mocniejsze i wtryski wydajniejsze. Jeszcze zakuć odpowiednio i można modzić
Dobrze chłopaki radzą z tymi rzeczami od millera. Korby są mocniejsze i wtryski wydajniejsze. Jeszcze zakuć odpowiednio i można modzić
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Tak z ciekawości tylko zapytam ile takie coś może kosztować ?
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Sylwo rozmawialiśmy właśnie o portingu głowic
Jeżeli masz już kl-a to porting ok 200 zł za głowicę, dolot ok 350,wydech różnie od 500 do 1000 zł.
Tak szczerze mówiąc to za cenę kl-ze masz kl-de po modach.Nie liczę tu det-a i strojenia bo w kl-ze też trzeba to zrobić.
Miller się nie zmieści do X6 a po drugie ten motor a w sumie kompresor nie za bardzo lubi pałowanie
Bounty napisał(a):Tak z ciekawości tylko zapytam ile takie coś może kosztować ?
Jeżeli masz już kl-a to porting ok 200 zł za głowicę, dolot ok 350,wydech różnie od 500 do 1000 zł.
Tak szczerze mówiąc to za cenę kl-ze masz kl-de po modach.Nie liczę tu det-a i strojenia bo w kl-ze też trzeba to zrobić.
alk80 napisał(a):to nie lepiej zrobić swapa na millera, czy się nie zmieści
Miller się nie zmieści do X6 a po drugie ten motor a w sumie kompresor nie za bardzo lubi pałowanie
XED napisał(a):Jeżeli masz już kl-a to porting ok 200 zł za głowicę, dolot ok 350,wydech różnie od 500 do 1000 zł.
Tak szczerze mówiąc to za cenę kl-ze masz kl-de po modach.Nie liczę tu det-a i strojenia bo w kl-ze też trzeba to zrobić.
Nie spodziewałem się małych cen
Ale bardzo fajnie by było taki mod wykonać, kuszące
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
XED napisał(a):wydech różnie od 500 do 1000 zł.
Dolicz to tego jeszcze kolektory 6-2-1.
XED napisał(a):a po drugie ten motor a w sumie kompresor nie za bardzo lubi pałowanie
Lubi, lubi tylko musi byc sprawny (kompresor). Skrzynia AT moze nie lubic i trzeba ja rozgrzac
Panowie,
Gdyby ktorys z Was byl zainteresowany, to mam do oddania zakrzywiony kolektor KLZE
Pozdrawiam,
voytecku.
klze tylko z prostym kolektorem...zakrzywkiony jest z xeda9
po to sie własnie korby z millera daje...lukster udowodnił ze 370hp znoszą. ktoś chce more
wtedy kucie

sylwo napisał(a):Korby są mocniejsze i wtryski wydajniejsze. Jeszcze zakuć odpowiednio i można modzić
po to sie własnie korby z millera daje...lukster udowodnił ze 370hp znoszą. ktoś chce more
Na ZE sie za bardzo nie napalam właśnie ze względu na znikomy przybytek mocy. Wydam na swapa 4-5k, żeby uzyskać 20hp? Fajnie byłoby mieć literki ZE na końcu nazwy tematu, ale jak sie trzeźwo człowiek zastanowi to nie ma to sensu 
Dlatego tak jak powiedziałem wolę zmontować KL-DE Turbo, mieć 250hp a w razie awarii silnika wyturlać go paleciakiem za garaż i kupić nowy za 1000zł
Dlatego tak jak powiedziałem wolę zmontować KL-DE Turbo, mieć 250hp a w razie awarii silnika wyturlać go paleciakiem za garaż i kupić nowy za 1000zł
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
z tym spalaniem to troche przesadzacie nigdy nie przekroczyłem 15 przy dynamicznej jeździe średnio wychodzi mi około 11 litrów 50 miasto/50 trasa ale lepiej rob kl turbo może być tylko jeden xedos klze na forum 
Tylko Ty Dymek jeździsz na kompie KF'a, masz go wysterowanego? Reiss jeździ na wysterowanym kompie i jemu tyle pali, ale za to tych koni faktycznie jest prawie dwieście 

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Hamownia zaliczona, jestem bardzo mile zaskoczony 
[Test1] Na zamkniętym wydechu 158km i 203Nm
[Test2] Na otwartym wydechu 166km i 210Nm
Dla mnie szok że CutOut daje 8km, ktoś mi powiedział ostatnio na forum że może nawet zamulać silnik, nic bardziej mylnego jak widać.
Ale najśmieszniejszy jest itak wykres
Gościu który robił mi pomiar przychodzi po pierwszym teście i pyta "Co tam tak kopie?!", mówie mu ze Vrisy, dadatkowe zawory dolotowe. Był zszokowany że to seryjne ustrojstwo. Mówi że pierwszy raz spotyka sie z takimi gwałtownymi kopnięciami mocy. I coś w tym jest bo w żadnej innej V6 Mazdy jaką jeździłem nie czuć momentu otwarcia Vrisów
A u mnie na przyspieszeniu przy 4500 i 5200 są dwa baaaaardzo przyjemne jeb.nięcia w fotel 
Rewelacja!
Otwarcie Vrisów słychać nawet na filmie, trzeba sie wsłuchać w skok obrotów silnika (22-23 sekunda)
Przy okazji pościgaliśmy się troche z kumplem jeżdżącym KFem i najlepszy czas jaki udało mi się wykręcić 0-100kmh to 7.2s, wiec jest zajebi.ście
Poniżej hamownia i pare zdjęć z dnia dzisiejszego



[Test1] Na zamkniętym wydechu 158km i 203Nm
[Test2] Na otwartym wydechu 166km i 210Nm
Dla mnie szok że CutOut daje 8km, ktoś mi powiedział ostatnio na forum że może nawet zamulać silnik, nic bardziej mylnego jak widać.
Ale najśmieszniejszy jest itak wykres
Rewelacja!

Otwarcie Vrisów słychać nawet na filmie, trzeba sie wsłuchać w skok obrotów silnika (22-23 sekunda)
Przy okazji pościgaliśmy się troche z kumplem jeżdżącym KFem i najlepszy czas jaki udało mi się wykręcić 0-100kmh to 7.2s, wiec jest zajebi.ście
Poniżej hamownia i pare zdjęć z dnia dzisiejszego



Ostatnio edytowano 10 gru 2013, 19:25 przez Setritus, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Gratulacje dobry wynik
Czyli co na Cutcie trzyma serie:p czyli musisz na nim latac wydech aut:p
Kurde trzeba by sie spotkac jak bedziesz lecial przez Radom. Fajnie by bylo usłyszeć ten motor na zywo i to pierdykniecie w fotel poczuc:p
Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Czyli co na Cutcie trzyma serie:p czyli musisz na nim latac wydech aut:p
Kurde trzeba by sie spotkac jak bedziesz lecial przez Radom. Fajnie by bylo usłyszeć ten motor na zywo i to pierdykniecie w fotel poczuc:p
Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Mazda 323F (BA) V6 GT !


gratki wyniku
ten wykres normalny dla serii K, ale widać jak ładnie ciągnie od dołu momentem...
to musiał byś się moim przejechać, czuć masakrycznie moment otwarcia
i na wykresie też widać.
i faktycznie dziwne, że przy otwartym cutoucie jest większa moc, nie spodziewałem się tego, jak mi się ostatnio rozszczelnił wydech to auto osłabło, ale to była mała dziurka, a u Ciebie jest poprostu przelot – może na tym to polega

Setritus napisał(a): w żadnej innej V6 Mazdy jaką jeździłem nie czuć momentu otwarcia Vrisów![]()
to musiał byś się moim przejechać, czuć masakrycznie moment otwarcia
i faktycznie dziwne, że przy otwartym cutoucie jest większa moc, nie spodziewałem się tego, jak mi się ostatnio rozszczelnił wydech to auto osłabło, ale to była mała dziurka, a u Ciebie jest poprostu przelot – może na tym to polega

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Crenshaw napisał(a):ten wykres normalny dla serii K
No ja nie wiem czy taki on normalny, oogądałem ich dziś na forum sporo i żaden nie miał takich załamań na Vrisach, Twój też nie...
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
no właśnie u mnie na wykresie tak nie widać tego, ale uwierz mi, w rzeczywistości to bardzo mocno czuć 

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
I to jest fajne w tych silnikach 

- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości