giorgio napisał(a): ZOOMik napisał(a):giorgio,
Ciekawe tłumaczenie…Trzeba było ich zapytać jak ta, za przeproszeniem, „szmaciana wstawka” ma działać antykorozyjnie
Może mata ma izolować blachę od kontaktu z solą i kamykami

Eee tam, taką funkcję ochronną z powodzeniem pełni tworzywo sztuczne, z którego wykonane są nadkola. Jedyna różnica i zarazem potencjalna korzyść z tej „maty”, może wynikać z tłumienia ewentulanych odgłosów od piachu, kamieni wydobywających się spod kół, ale idąc tym tropem, nasuwa się pytanie: to dlaczego w takim razie „wykładzina” jest tylko częściowo z tyłu a nie we wszystkich nadkolach – jeśli już, to bardziej „na miejscu” byłby przód, gdzie są koła napędowe.
Dopisano 30 lis 2013, 00:05:mazikrzych napisał(a):no to mnie nie pocieszyłeś miałem nadzieje że będzie przynajmniej tak samo lub lepiej a tak zadałeś mi dodatkową zagwostke bo nowa 3 bardzo mi się podoba ,ciekawe czy większość ma jednakowe spostrzeżenia czy to twoje subiektywne odczucie
Każda, głoszona tu opinia na temat hałasu w oparciu o jazdę próbną i dwoje uszu „robiących” za przyrząd pomiarowy, jest subiektywna

Na pocieszenie słówko jeszcze ode mnie...

Poziom hałasu to tylko jeden z wielu czynników branych pod uwagę podczas wyboru auta i mimo, że Mazda nadal odstaje trochę w tej kategorii od czołówki, to przekreślanie BM z powyższego powodu byłoby absurdem. Mimo paru minusów i tak za całokształt należy ocenić ją wysoko. Z drugiej strony sporo zależy od potrzeb/oczekiwań konkretnego nabywcy, więc do zagadnienia należy podejść indywidualnie – coś, co dla jednego będzie akceptowalne, dla drugiego całkowicie zdyskwalifikuje produkt, choć w przypadku tak złożonego, jak samochód, konieczność kompromisów jest większa niż w przypadku przysłowiowej bułki z masłem
Dopisano 30 lis 2013, 00:07:Marianek napisał(a):Co prawda osobiście nie słyszałem o takim przypadku w Mazdzie i wierze ze tak nie ma a auta są naprawdę nowe i nie uszkodzone w transporcie itd.
viewtopic.php?p=2016624#p2016624Dopisano 30 lis 2013, 00:09:wpodgorski napisał(a):Będąc na drugiej jeździe testowej rozmawiałem ze sprzedawcą, na temat silnika w wersji 120KM i 165KM. Okazuje się, że pod względem mechanicznym nie różni się niczym! To dokładnie ta sama jednostka, a różnica w parametrach i osiągach wynika tylko i wyłącznie z programu sterującego silnikiem w komputerze pokładowym.
Toż to widać po charakterystykach mocy/momentu na wykresach
