Problemy z centralnym zamkiem
Jestem pewny, że moduł centralnego jest na podszybiu na środku. Panowie serwisanci uszkodzili mi (podrapali) daszek nad licznikami (z prawej strony pod samą szybą), jak wymieniali na gwarancji.
Podbijam świadomie sorki...
Pytanie:
...czy w we wszystkich pilotach z/bez KEYLESS lub z dwoma czy czterema klawiszami... jest ta sama bateria
czyli CR1620
czy może są stosowane dwa rodzaje baterii np CR2025
..proszę o odpowiedź...
Pytanie:
...czy w we wszystkich pilotach z/bez KEYLESS lub z dwoma czy czterema klawiszami... jest ta sama bateria
..proszę o odpowiedź...
Ok, ja mam bez KEYLESS i tylko dwa klawisze w pilotach a w środku bateria CR1620.
Pytanie drugie: w moich pilotach znajduje się fizycznie dioda wewnątrz i czy ona powinna dawać jakies sygnaly powinna swiecic podczas uzywania klawiszy zamknij/otwórz
...z 4X HD i Tap4...
Pytanie drugie: w moich pilotach znajduje się fizycznie dioda wewnątrz i czy ona powinna dawać jakies sygnaly powinna swiecic podczas uzywania klawiszy zamknij/otwórz
...z 4X HD i Tap4...
Bateria jak u Ciebie maselek... ale niestety u mnie nie świeci dioda w pilotach.... (piloty z dwoma klawiszami)....
EDIT: następnego dnia
...faktycznie wymieniłem baterie na nową i musiałem przeprowadzić obowiązkowe programowanie (bo pilot nie reagował) i .... dioda świeci jak używam któregokolwiek klawisza w pilocie...
Ostatnio rozbierałem piloty parę razy ale nie musiałem ich programować ponieważ działały (czasami), a teraz po zmianie baterii jednak musiałem programować... pilot wyczuł że ma nową baterie
ps.: nowa bateria ma 3.19V a stara 2.92V prawie 0.20V różnicy i pilot ożył na nowo..
na dniach zobaczę czy problemy występują dalej.. oby nie...
...z 4X HD i Tap4...
EDIT: następnego dnia

Ostatnio rozbierałem piloty parę razy ale nie musiałem ich programować ponieważ działały (czasami), a teraz po zmianie baterii jednak musiałem programować... pilot wyczuł że ma nową baterie
ps.: nowa bateria ma 3.19V a stara 2.92V prawie 0.20V różnicy i pilot ożył na nowo..

na dniach zobaczę czy problemy występują dalej.. oby nie...


...z 4X HD i Tap4...
Też przestał mi działać pilot (a więc i możliwość włączenia alarmu), jakieś sugestie co można z takowym zrobić (jak naprawić)? Czytałem cały post i nie tylko ten, ale wszystko sprowadza się do procedury kodowania pilota, a ja jestem prawie pewien, że problem leży w samym pilocie. Wszystko działało ok, aż pilot przestał, wymieniłem baterię i niestety pilot przestał reagować – nie świeci dioda na pilocie, więc wnioskuję, że cały pilot nie działa – procedurę kodowania przeprowadziłem, ale zadziałało wszystko oprócz reakcji na pilota (no bo skoro pilot nie działa to skąd miała być reakcja).
Wyciągnąłem wszystko z pilota jeszcze raz, wsadziłem nową baterię, ale reakcji żadnej.
Nie wiem co z drugim pilotem, bo niestety nie mam go przy sobie i w ciągu najbliższego tygodnia nie mam do niego dostępu, a auto stoi pod blokiem bez włączonego alarmu i trochę mnie to stresuje.
Zapomniałem wspomnieć – mazda 6 polift, pilot/kluczyk scyzoryk.
Wyciągnąłem wszystko z pilota jeszcze raz, wsadziłem nową baterię, ale reakcji żadnej.
Nie wiem co z drugim pilotem, bo niestety nie mam go przy sobie i w ciągu najbliższego tygodnia nie mam do niego dostępu, a auto stoi pod blokiem bez włączonego alarmu i trochę mnie to stresuje.
Zapomniałem wspomnieć – mazda 6 polift, pilot/kluczyk scyzoryk.
- Od: 18 gru 2012, 12:44
- Posty: 23
- Auto: mazda 6 GH 2,0 diesel 2008r
mazda mx3 1,6 1996r
mazda 6 polift 2,0 diesel 2007r
Kurcze, mam ten sam problem z pilotem i wożę się z tym już z pół roku. Pilot ten sam tylko 2-przyciskowy. Jedna bateria starcza na miesiąc, inna na dwa tygodnie i potem trzeba nową. Może potrzebna jest mocniejsza bateria, jest w ogóle taka?
- Od: 22 maja 2013, 19:57
- Posty: 11
- Auto: Mazda 2 DE '2008
Widzę, że problem jest powszechny 
http://allegro.pl/pilota-mazda-2-08r-5wk43409d-siemens-do-naprawy-i4189914917.html
Ktoś to naprawiał? Czy tylko w grę wchodzi wymiana całej centralki – w Mazdzie chcą 1200pln.

Ktoś to naprawiał? Czy tylko w grę wchodzi wymiana całej centralki – w Mazdzie chcą 1200pln.
- Od: 22 maja 2013, 19:57
- Posty: 11
- Auto: Mazda 2 DE '2008
u mnie to samo w jednym pilocie rozładowuje baterie w ciągu dwu trzech tygodni pilot Siemensa trzy przyciski dzwoniłem do serwisu za pilota chcą 800zł ale zalecają wymiane całej centralki z dwoma pilotami na serwisie all.... jest sprzedawca pilotów ma za 220zł podobno dają się zaprogramować czy ktoś próbował
- Od: 16 sie 2013, 09:16
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 GH 2008r 140KM diesel
Zamowilem ten kluczyk z pierwsza opcja tzn. viseon for mazda 3 i 6 i dziala nawet klapa jupi koszt na pln 167 link http://www.autokeytransponder.com/produ ... em_id=1076

ps. wysylaja razem z bateria hehehe
I to by bylo chyba rozwiazanie problemu wysylka szybka mozna placic pay palem i nalezy sie kierowac wytycznymi w emailu tzn. puste pole w tresci i zmienic adresata ktory podany bedzie w emailu.....
ps. wysylaja razem z bateria hehehe
I to by bylo chyba rozwiazanie problemu wysylka szybka mozna placic pay palem i nalezy sie kierowac wytycznymi w emailu tzn. puste pole w tresci i zmienic adresata ktory podany bedzie w emailu.....

- Od: 10 sie 2012, 16:56
- Posty: 51
- Auto: Mazda 6 ADVANCE 2.0 benzyna automat 6/2008 sedan;)
ja kupilem ten kluczyk
http://allegro.pl/kluczyk-pilot-mazda-2 ... 39651.html
mój orginalny siemensa ten przychodzi bez transpondera ma elektronike daje sie zaprogramować metodą z drzwiami

mój orginalny siemensa ten przychodzi bez transpondera ma elektronike daje sie zaprogramować metodą z drzwiami
- Od: 16 sie 2013, 09:16
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 GH 2008r 140KM diesel
Witajcie.
U mnie w piątce CR19, pilot działa normalnie jak nią jeżdżę. Jak postoi przez noc, to rano nie mogę jej otworzyć. Diody na pilocie się świecą, ale centralka nie reaguje. Bateria była wymieniana, ale nic to nie dało. Jak śmigam po mieście i często otwieram/zamykam auto to problemu żadnego nie ma. Najgorzej jest, jak dłużej postoi nieużywana. Czy to problem z centralką? Nie mogę sprawdzić czy to coś z pilotem, bo mam tylko jeden scyzoryk. Drugi to zwykły kluczyk.
Dziwi mnie tylko, że problem występuje tylko po dłuższym postoju samochodu.
Macie jakieś sugestie i pomysły?
No dobra. Okazało się, że zakupiona bateria też była lipna. Dopiero kolejna zakupiona, tym razem porządna, pomogła ogarnąć działanie pilota. Tak więc problem rozwiązany pomimo, iż był błahy.
Pozdro
U mnie w piątce CR19, pilot działa normalnie jak nią jeżdżę. Jak postoi przez noc, to rano nie mogę jej otworzyć. Diody na pilocie się świecą, ale centralka nie reaguje. Bateria była wymieniana, ale nic to nie dało. Jak śmigam po mieście i często otwieram/zamykam auto to problemu żadnego nie ma. Najgorzej jest, jak dłużej postoi nieużywana. Czy to problem z centralką? Nie mogę sprawdzić czy to coś z pilotem, bo mam tylko jeden scyzoryk. Drugi to zwykły kluczyk.
Dziwi mnie tylko, że problem występuje tylko po dłuższym postoju samochodu.
Macie jakieś sugestie i pomysły?
No dobra. Okazało się, że zakupiona bateria też była lipna. Dopiero kolejna zakupiona, tym razem porządna, pomogła ogarnąć działanie pilota. Tak więc problem rozwiązany pomimo, iż był błahy.
Pozdro
Janusz626 napisał(a):Z tego co widziałem nie ma nic za daszkiem środkowym. Może powinienem szukać za zegarami ?
...z 4X HD i Tap4...
Kolego i jak znalazłeś centralkę? Też próbuję ją odnaleźć i nic, na podszybiu i za schowkiem brak.
Jeśli ktoś wie gdzie jej szukać proszę o info.
pozdro
Dzięki Janusz626 za info. Niestety gdy go znalazłem okazało się że zamkiem steruje cyfrowo i jest to tylko odbiornik radiowy, samo sterowanie jest zabudowane w module przy bezpiecznikach po lewej nodze kierowcy.
Trochę frustrująca sytuacja kiedy pilot znów nie reaguje i później znów, a dużej gotówki nie wyłożę na nowy odbiornik z pilotami.
Więc zrobiłem tak:
zamontowałem nowy sterownik zamka prosto w kabelki i teraz mam spokój z otwieraniem i zamykaniem Madzi
i przy tym mam kluczyk oryginalny z Mazdy lecz bebechy są wymienione na inne
Wszystkie kable znajdują sie przy bezpiecznikach w lewym rogu u nogi oprócz kierunkowskazów.
Zasilanie wziąłem z bezpiecznika c. zamka, a masę z jednego z kilku kabli masowych znajdujących się w tym rogu.
Jest to alternatywa dla osób znajdujących się w sytuacji takiej jak ja i nie chcą wydawać MEGA kwoty na sterownik MAZDY, ale w zamian trzeba trochę czasu poświęcić.
Mam nadzieję że komuś się przyda i zdoła to wykorzystać, w razie problemów służę pomocą.
PS. w przeciągu kilku tygodni zamierzam zamontować domykanie szyb po zamknięciu takie jakie miałem w poprzedniej wersji Mazdy 6. Wiem że jest domykanie z pilota oraz z wkładki zamka, ale wtedy zawsze trzeba się przejrzeć po szybach czy któraś nie jest czasem uchylona, a przy przyciemnionych szybach to mały problem. Jak już ten temat ogarnę to się podzielę
Trochę frustrująca sytuacja kiedy pilot znów nie reaguje i później znów, a dużej gotówki nie wyłożę na nowy odbiornik z pilotami.
Więc zrobiłem tak:
zamontowałem nowy sterownik zamka prosto w kabelki i teraz mam spokój z otwieraniem i zamykaniem Madzi
Wszystkie kable znajdują sie przy bezpiecznikach w lewym rogu u nogi oprócz kierunkowskazów.
Zasilanie wziąłem z bezpiecznika c. zamka, a masę z jednego z kilku kabli masowych znajdujących się w tym rogu.
Jest to alternatywa dla osób znajdujących się w sytuacji takiej jak ja i nie chcą wydawać MEGA kwoty na sterownik MAZDY, ale w zamian trzeba trochę czasu poświęcić.
Mam nadzieję że komuś się przyda i zdoła to wykorzystać, w razie problemów służę pomocą.
PS. w przeciągu kilku tygodni zamierzam zamontować domykanie szyb po zamknięciu takie jakie miałem w poprzedniej wersji Mazdy 6. Wiem że jest domykanie z pilota oraz z wkładki zamka, ale wtedy zawsze trzeba się przejrzeć po szybach czy któraś nie jest czasem uchylona, a przy przyciemnionych szybach to mały problem. Jak już ten temat ogarnę to się podzielę

- Załączniki
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6