Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Wydaje mi się, że to nie ma wielkiego znaczenia przy spalaniu.
Ja jednak jak drażni mnie włączanie się sprężarki to włączam auto i wciskam A/C wyłączając klimę.
Siła i kierunek nawiewu działają jak w auto tyle, że bez sprężarki klimatyzacji.
Ja jednak jak drażni mnie włączanie się sprężarki to włączam auto i wciskam A/C wyłączając klimę.
Siła i kierunek nawiewu działają jak w auto tyle, że bez sprężarki klimatyzacji.
"zapięcie" trybu AUTO oznacza potencjalne uruchomienie kompresora klimy, a to oznacza wzrost zużycia paliwa. Każde z pokręteł powinno być podświetlone. Jeżeli tak nie jest oznacza to przepalenie żaróweczki.
Na temat poczytaj TU
Na temat poczytaj TU
No właśnie odnalazłem ten wątek dlatego tutaj to usunąłem.
Też tak uważam że jednak to musi mieć jakies odniesienie do spalania. Klima nie załącza sie na długo ale z tego co zauważyłem dość często. Chyba nie pozostanie nic innego jak pojezdzic na AUTO z klima eco i na AUTO z zwylaczona kllima i porównac namacalnie jaka to jest różnica.
P.S. To prawda że poniżej 0 stopni klima mi sie nie załączy ?
Też tak uważam że jednak to musi mieć jakies odniesienie do spalania. Klima nie załącza sie na długo ale z tego co zauważyłem dość często. Chyba nie pozostanie nic innego jak pojezdzic na AUTO z klima eco i na AUTO z zwylaczona kllima i porównac namacalnie jaka to jest różnica.
P.S. To prawda że poniżej 0 stopni klima mi sie nie załączy ?
- Od: 5 sie 2013, 19:48
- Posty: 90
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda CX-5 2.5 2019
Cytat z oryginalnej instrukcji:
"
UWAGA:
Klimatyzacja może nie działać, gdy na zewnątrz panuje temperatura ujemna
"
Cytat z Manuala:
NOTE
The air conditioner may not function
when the outside temperature
approaches 0 °C (32 °F). (Indicator
remains on even when system is off.)
Więc jednak to chyba prawda.
"
UWAGA:
Klimatyzacja może nie działać, gdy na zewnątrz panuje temperatura ujemna
"
Cytat z Manuala:
NOTE
The air conditioner may not function
when the outside temperature
approaches 0 °C (32 °F). (Indicator
remains on even when system is off.)
Więc jednak to chyba prawda.
- Od: 5 sie 2013, 19:48
- Posty: 90
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda CX-5 2.5 2019
CLAU napisał(a):Nie prawda.
a jednak
Sprężarka ( i parownik) jest w ten sposób zabezpieczana przed zamarznięciem. Temp. powietrza musi być dodatnia.
Koniu25 napisał(a):Wydaje mi się, że to nie ma wielkiego znaczenia przy spalaniu.
Ja jednak jak drażni mnie włączanie się sprężarki to włączam auto i wciskam A/C wyłączając klimę.
Siła i kierunek nawiewu działają jak w auto tyle, że bez sprężarki klimatyzacji.
nie wyłącza Ci się wtedy auto?
u mnie jak wyłączę klimę to lampka gaśnie.
a w beemce działa na auto bez klimy i to jest lepsze rozwiązanie.
- Od: 14 paź 2009, 17:18
- Posty: 202
- Skąd: ワルシャワ
- Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA
Panowie co myślicie o zamontowaniu tego typu świateł dziennych w miejscu oryginalnych świateł przeciwmgielnych w kloszu lamy? Dobry to pomysł?
http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dzie ... 79564.html

- Od: 17 wrz 2013, 12:15
- Posty: 56
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 6 GG 2006 r
benzyna 2.0 (147 KM)
pete14 napisał(a):Koniu25 napisał(a):Wydaje mi się, że to nie ma wielkiego znaczenia przy spalaniu.
Ja jednak jak drażni mnie włączanie się sprężarki to włączam auto i wciskam A/C wyłączając klimę.
Siła i kierunek nawiewu działają jak w auto tyle, że bez sprężarki klimatyzacji.
nie wyłącza Ci się wtedy auto?
u mnie jak wyłączę klimę to lampka gaśnie.
a w beemce działa na auto bez klimy i to jest lepsze rozwiązanie.
Lampka gaśnie,ale działa jak w beemce.
pawel-sc napisał(a):Panowie co myślicie o zamontowaniu tego typu świateł dziennych w miejscu oryginalnych świateł przeciwmgielnych w kloszu lamy? Dobry to pomysł?http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dzie ... 79564.html
A jak chcesz to zamontować w kloszu lampy? :O
matthies napisał(a):szukam taniego zestawu naprawczego hamulca ręcznego do GY, macie coś w zanadrzu?
Widzę Ty również nie uporałeś się z tym ręcznym. Ja ogólnie a jednym jeżdżę teraz

Mandey napisał(a):Widzę Ty również nie uporałeś się z tym ręcznym. Ja ogólnie a jednym jeżdżę teraz
nie chce mi się w tym dłubać, dlatego w przyszłym tygodniu oddając na wymianę oleju chcę żeby ziomeczek zrobił mi też regenerację zacisków tak, żeby ręczny był żyleta na zimę
Przy czym, cały czas szukam zestawów, narazie dość konkretny i w miarę tanim znalazlem za ok 33 zł na alledrogo. Macie coś lepszego????????????????????

-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
nie wiem czy reguluje kierunek nawiewu ale na pewno siłę dmuchawy reguluje
Nie rób nic na siłę , weź większy młotek
Robert Orben :"Codziennie rano staraj się czytać listę najbogatszych. Jeśli cię na niej nie ma, idź do pracy."
Wysłane z mojej noki 3310 za pomocą SMS`A
Robert Orben :"Codziennie rano staraj się czytać listę najbogatszych. Jeśli cię na niej nie ma, idź do pracy."
Wysłane z mojej noki 3310 za pomocą SMS`A
Ponawiam pytanie:)
Gdzie znajdę komputer w Mazda GY 2006 – polift ?
Czy PCM i komputer ECU to jest to samo u nas w Mazdzie ? Czy to da oddzielne moduły ?
W zasadzie to samo.
PCM – Power Control Module
ECM – Electronic Control Module.
W samochodach z USA oraz wschodnich używa się określenia PCM, w samochodach europejskich zdecydowanie ECM lub ECU (Electronic Control Unit).
Zwał jak zwał, masz go mniej więcej nad pedałem sprzęgła (w dieslu).
- Od: 4 kwi 2013, 20:14
- Posty: 12
- Skąd: Podbeskidzie
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 143PS 2006r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6