Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
ela323f napisał(a):Ale jak dlugo trzeba pompowac ta strzykawka
ale co ty chcesz pompować

U mnie też nie szło – do tego stopnia, że się poddałem. Nie wiem czy mi się rurka nie zasysa i zatyka gdzieś po drodze, ale po prostu nie umie tego zrobić :/ Podobno można podjechać to w warsztacie Ci maszynka nadmiar odciągną... ja i tak olej wymieniam za tydzien
Wie ktoś jak można zmienić funkcje przycisków w kierownicy do sterowania radiem? Zmieniłem radio i przyciski w kierownicy działają inaczej niż w poprzednim:
strzałka do góry przeszukuje częstotliwości, a strzałka w dół to preset i zmienia kolejno zaprogramowane stacje.
Na starym radiu te strzałki zmieniały zaprogramowane stację w górę lub w dół.
Można to zmienić czy to kwestia innego radia?
A propoos odciągnięcia oleju to też za duzo wlałem. Jedź do warsztatu. Zapłaciłem 5zł za 5min roboty.
strzałka do góry przeszukuje częstotliwości, a strzałka w dół to preset i zmienia kolejno zaprogramowane stacje.
Na starym radiu te strzałki zmieniały zaprogramowane stację w górę lub w dół.
Można to zmienić czy to kwestia innego radia?
A propoos odciągnięcia oleju to też za duzo wlałem. Jedź do warsztatu. Zapłaciłem 5zł za 5min roboty.
poczytaj sobei temat olejowy, 5w40 niby nie jest najlepsze dla motoru, ale to też podobno zależy na jaki kraj auto było wypuszczone... niby można, ale automatycznie film olejowy masz grubszy i łatwiej zrywalny. Ja bym nie zmieniał jeśli lata wszystko okej, pomimo dobrej ceny. Sam olej w porządku, tylko nieco inna klasa.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Zdzirson napisał(a):Przepalające się led'y.
Jak można rozwiązać ten problem?
Radzę, w fachowym warsztacie, sprawdzić/ przywrócić stabilność napięcia z alternatora.
matthies napisał(a):zależy na jaki kraj auto było wypuszczone... niby można, ale automatycznie film olejowy masz grubszy i łatwiej zrywalny.
Europa wersja na Niemcy, myślałem że grubszy film trudniej się zrywa niż cienki?
- Od: 14 paź 2009, 17:18
- Posty: 202
- Skąd: ワルシャワ
- Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA
Witam.
Dopadła mnie wymiana maglownicy i po ustawieniu zbieżności okazało się że auto ma mniejszy skręt w prawo niż w lewo. Stąd pytanie czy ktoś może podać zakres obrotu kierownicą zarówno w lewo jak i w prawo od ustawienia kół na wprost dla Mazdy 6 GG z cormoranem ? U mnie wypada w lewo 1,5 obrotu a w prawo 1,25 obrotu kierownicą. Pytanie też takie, co ogranicza ruch kierownicy ? Magiel jakieś odbojniki, drążki kierownicze/końcówki ?
Dopadła mnie wymiana maglownicy i po ustawieniu zbieżności okazało się że auto ma mniejszy skręt w prawo niż w lewo. Stąd pytanie czy ktoś może podać zakres obrotu kierownicą zarówno w lewo jak i w prawo od ustawienia kół na wprost dla Mazdy 6 GG z cormoranem ? U mnie wypada w lewo 1,5 obrotu a w prawo 1,25 obrotu kierownicą. Pytanie też takie, co ogranicza ruch kierownicy ? Magiel jakieś odbojniki, drążki kierownicze/końcówki ?
- Od: 22 mar 2013, 18:08
- Posty: 30
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 Exclusive 2004
GG 2.0L Diesel 136 KM RF-5C
Domyślam się jedynie, że w momencie włożenia magla do auta, listwa z drążkami nie była ustawiona równo. Czyli o ćwierć obrotu kierownicą w lewo bardziej wystawała. Niestety, jedna firma robiła magiel, mechanik montował demontował, a zbieżność robił kto inny. Jedynie chciałbym być pewien jakie powinny być właściwe obroty kierownicą.
Pete widzę, że masz RF5C, pompę od wspomagania masz koło vacum? po prawej od wlewu oleju. Mógłbyś podać ile u Ciebie wynoszą obroty kierowniczką.
Ewentualnie ta sama przekładnia jest w
Model: 6 (GG)
Model: 6 Hatchback (GG)
Model:6 Station Wagon (GY)
Proszę o odzew w temacie ilości obrotu kierownicą w lewo jak i w prawo
Pozdro.
Pete widzę, że masz RF5C, pompę od wspomagania masz koło vacum? po prawej od wlewu oleju. Mógłbyś podać ile u Ciebie wynoszą obroty kierowniczką.
Ewentualnie ta sama przekładnia jest w
Model: 6 (GG)
Model: 6 Hatchback (GG)
Model:6 Station Wagon (GY)
Proszę o odzew w temacie ilości obrotu kierownicą w lewo jak i w prawo
Pozdro.
- Od: 22 mar 2013, 18:08
- Posty: 30
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 Exclusive 2004
GG 2.0L Diesel 136 KM RF-5C
Szybkie pytanie:
Czy jeżdżac na trybie AUTO – samochód więcej będzie palił ? Niz bym ustawiał parametry nawiewiu, temperatury i kierunku nawiewu ?
W trybie Auto właczona jest Klima Eco i zastanawiam sie czy to właczanie co chwile klimy nie wpłynie znacząco na spalanie ?
Czy jeżdżac na trybie AUTO – samochód więcej będzie palił ? Niz bym ustawiał parametry nawiewiu, temperatury i kierunku nawiewu ?
W trybie Auto właczona jest Klima Eco i zastanawiam sie czy to właczanie co chwile klimy nie wpłynie znacząco na spalanie ?
- Od: 5 sie 2013, 19:48
- Posty: 90
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda CX-5 2.5 2019
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6