Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313

Mazda6 2002–2007

Postprzez misiek89 » 1 lis 2013, 00:09

Wystarczy poszukać viewtopic.php?f=412&t=162040
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 22:30
Posty: 509 (0/3)
Skąd: Wawa/Zmc
Auto: A4 1,8tQ

Postprzez pete14 » 1 lis 2013, 16:47

thnx
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

Postprzez ela323f » 2 lis 2013, 18:12

Witam w jak mam odciagnac nadniar oleju strzykawka bo mi to niewychodzi. <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 20:30
Posty: 142 (1/2)
Skąd: Puławy
Auto: mazda6 hatchback 121km citd

Postprzez misiek89 » 2 lis 2013, 18:47

Wpychasz kawałem wężyka w miejsce po bagnecie i sobie ściągasz strzykawką najlepiej duża i po problemie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 22:30
Posty: 509 (0/3)
Skąd: Wawa/Zmc
Auto: A4 1,8tQ

Postprzez ela323f » 2 lis 2013, 19:27

Ale jak dlugo trzeba pompowac ta strzykawka bo mi nie idzie.
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 20:30
Posty: 142 (1/2)
Skąd: Puławy
Auto: mazda6 hatchback 121km citd

Postprzez dobrzyn22 » 2 lis 2013, 22:17

ela323f napisał(a):Ale jak dlugo trzeba pompowac ta strzykawka

ale co ty chcesz pompować <co?> musisz mocno zaciągnąć strzykawkę, żeby podciśnienie wytworzyć...im mniejszy wężyk tym będzie ciężej
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Shaarky » 2 lis 2013, 22:56

U mnie też nie szło – do tego stopnia, że się poddałem. Nie wiem czy mi się rurka nie zasysa i zatyka gdzieś po drodze, ale po prostu nie umie tego zrobić :/ Podobno można podjechać to w warsztacie Ci maszynka nadmiar odciągną... ja i tak olej wymieniam za tydzien
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2012, 19:13
Posty: 420 (5/4)
Skąd: Żory
Auto: Mazda 6 GY Sport Kombi Exclusive 2.0i 16V (147KM) 2007 Silver + PDC

Postprzez ela323f » 2 lis 2013, 23:26

ela323f napisał(a):Ale jak dlugo trzeba zaciagac ta strzykawka bo mi nie idzie.
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 20:30
Posty: 142 (1/2)
Skąd: Puławy
Auto: mazda6 hatchback 121km citd

Postprzez Koniu25 » 3 lis 2013, 10:02

Wie ktoś jak można zmienić funkcje przycisków w kierownicy do sterowania radiem? Zmieniłem radio i przyciski w kierownicy działają inaczej niż w poprzednim:
strzałka do góry przeszukuje częstotliwości, a strzałka w dół to preset i zmienia kolejno zaprogramowane stacje.
Na starym radiu te strzałki zmieniały zaprogramowane stację w górę lub w dół.
Można to zmienić czy to kwestia innego radia?

A propoos odciągnięcia oleju to też za duzo wlałem. Jedź do warsztatu. Zapłaciłem 5zł za 5min roboty.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2008, 00:05
Posty: 121 (1/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest Mazda 6 GL 2,5L
Jest Mazda 2 GJ 1,5L PB
Była Mazda 6 GG RF5C 121KM '04
Była Mazda 626 GF Lift HB RF2A 101KM '00
Była Mazda 626 GE FP 105KM '95

Postprzez pete14 » 3 lis 2013, 15:10

co myślicie o zmianie dexelii 5w30 na LIQUI MOLY 2686 TOP TEC 4100 5W40?
niby mazda nie zaleca ale mam go w dobrej cenie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

Postprzez Zdzirson » 4 lis 2013, 00:38

Przepalające się led'y.
Jak można rozwiązać ten problem?
Zdzirson
 

Postprzez matthies » 4 lis 2013, 00:56

poczytaj sobei temat olejowy, 5w40 niby nie jest najlepsze dla motoru, ale to też podobno zależy na jaki kraj auto było wypuszczone... niby można, ale automatycznie film olejowy masz grubszy i łatwiej zrywalny. Ja bym nie zmieniał jeśli lata wszystko okej, pomimo dobrej ceny. Sam olej w porządku, tylko nieco inna klasa.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Koniu25 » 4 lis 2013, 07:14

Zdzirson napisał(a):Przepalające się led'y.
Jak można rozwiązać ten problem?

Radzę, w fachowym warsztacie, sprawdzić/ przywrócić stabilność napięcia z alternatora.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2008, 00:05
Posty: 121 (1/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest Mazda 6 GL 2,5L
Jest Mazda 2 GJ 1,5L PB
Była Mazda 6 GG RF5C 121KM '04
Była Mazda 626 GF Lift HB RF2A 101KM '00
Była Mazda 626 GE FP 105KM '95

Postprzez pete14 » 4 lis 2013, 10:01

matthies napisał(a):zależy na jaki kraj auto było wypuszczone... niby można, ale automatycznie film olejowy masz grubszy i łatwiej zrywalny.

Europa wersja na Niemcy, myślałem że grubszy film trudniej się zrywa niż cienki?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

Postprzez Rumcajs » 4 lis 2013, 13:50

Dobrze myslales
Ostatnio edytowano 4 lis 2013, 19:59 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2012, 16:03
Posty: 610 (37/42)
Skąd: Almanya / ألمانيا
Auto: M6 2.0 Sports-Line'10

Postprzez djmarek5 » 4 lis 2013, 20:01

witam. Mam pytanko. Czy mogłby mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje sie ten moduł do wtyczki do przyczepki w 6 kombi 2002r?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 sty 2011, 13:43
Posty: 7
Skąd: Opolskie

Postprzez Ulysses » 5 lis 2013, 08:29

Witam.

Dopadła mnie wymiana maglownicy i po ustawieniu zbieżności okazało się że auto ma mniejszy skręt w prawo niż w lewo. Stąd pytanie czy ktoś może podać zakres obrotu kierownicą zarówno w lewo jak i w prawo od ustawienia kół na wprost dla Mazdy 6 GG z cormoranem ? U mnie wypada w lewo 1,5 obrotu a w prawo 1,25 obrotu kierownicą. Pytanie też takie, co ogranicza ruch kierownicy ? Magiel jakieś odbojniki, drążki kierownicze/końcówki ?
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2013, 18:08
Posty: 30
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 Exclusive 2004
GG 2.0L Diesel 136 KM RF-5C

Postprzez pete14 » 5 lis 2013, 09:03

a może magiel źle założony?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

Postprzez Ulysses » 5 lis 2013, 09:27

Domyślam się jedynie, że w momencie włożenia magla do auta, listwa z drążkami nie była ustawiona równo. Czyli o ćwierć obrotu kierownicą w lewo bardziej wystawała. Niestety, jedna firma robiła magiel, mechanik montował demontował, a zbieżność robił kto inny. Jedynie chciałbym być pewien jakie powinny być właściwe obroty kierownicą.
Pete widzę, że masz RF5C, pompę od wspomagania masz koło vacum? po prawej od wlewu oleju. Mógłbyś podać ile u Ciebie wynoszą obroty kierowniczką.

Ewentualnie ta sama przekładnia jest w
Model: 6 (GG)
Model: 6 Hatchback (GG)
Model:6 Station Wagon (GY)

Proszę o odzew w temacie ilości obrotu kierownicą w lewo jak i w prawo :)

Pozdro.
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2013, 18:08
Posty: 30
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 Exclusive 2004
GG 2.0L Diesel 136 KM RF-5C

Postprzez haryb » 5 lis 2013, 13:20

Szybkie pytanie:
Czy jeżdżac na trybie AUTO – samochód więcej będzie palił ? Niz bym ustawiał parametry nawiewiu, temperatury i kierunku nawiewu ?
W trybie Auto właczona jest Klima Eco i zastanawiam sie czy to właczanie co chwile klimy nie wpłynie znacząco na spalanie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2013, 19:48
Posty: 90
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda CX-5 2.5 2019

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6