Zakup nowego auta – Mazda3 BM (2014 – obecnie)

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Tilt » 31 paź 2013, 21:05

No właśnie Ty piszesz o niezawodności a ja o stylu więc nasze oczekiwania są inne. Napisałem że chodzi o subiektywne odczucia dotyczące jakości wykonania wnętrza a Ty argumentujesz że przebiegi, bezawaryjność... Nic mi do tego niech sobie każdy kupuje co mu się podoba. Twoje posty odbieram tak że kupiłeś taki samochód za 90 tys a tu jakiś gościu pisze że to bez sensu no i czemu on tak napisał bo przecież mój samochód fajny jest to go będe bronił (znaczy decyzji o zakupie samochodu). Ale ja nikogo nie krytykowałem, wyraziłem wiele słów uznania dla 3, napisałem że Giuliettę, Ds4 i V40 można w tej cenie mieć ale kosztem wyposażenia, a więc coś za coś (trzeba wybrać co dla kogo ważniejsze) a Ty niepotrzebnie bierzesz to do siebie.
No i na koniec jeśli chodzi o V40 to cena dobrze wyposażonej wersji momentum ze 150 konnym silnikiem wynosi 101tys. ale dają spore rabaty, więc spokojnie można zejś do 95tys. Natomiast jeśli chodzi o zawodność Alf, które wg. Ciebie nie są do jeżdżenia tyko do stania :D , to cóż pewnie ustępują w tym względzie Mazdom ale legendy o awaryjności samochodów tej marki (snute przez osoby które nigdy nie siedziały w Alfie) można między bajki włożyć.
Pewnie jak będziesz mnie mijał na ulicy to się będe obracał i myślał ... a może mogłem tą Mazdę wziąść...
Ostatnio edytowano 31 paź 2013, 21:24 przez Tilt, łącznie edytowano 3 razy
Początkujący
 
Od: 22 paź 2013, 20:54
Posty: 5 (1/0)
Auto: AR 147

Postprzez 5qra » 31 paź 2013, 21:09

Ale doświadczenia własne i znajomych bierzemy pod uwagę?? ;)
Imho nowa 3 właśnie łączy to wszystko. A może się mylę i teraz tylko usprawiedliwiam nasz (w zasadzie mój)wybór.

Za literufki odpowiada Tapatalk.
„jak kaczka traci orientację, to nurkuje doopą” M.Piwowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2006, 16:27
Posty: 226 (1/3)
Skąd: ST
Auto: Corolla 07
M3 SkyP 14

Postprzez mysiak » 31 paź 2013, 22:54

ja bym jeszcze brał pod uwagę oprócz Gulietty Opla Astrę
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2010, 21:02
Posty: 995 (1/11)
Skąd: pomorskie
Auto: Outlander

Postprzez jaketherake » 1 lis 2013, 00:27

mysiak napisał(a):ja bym jeszcze brał pod uwagę oprócz Gulietty Opla Astrę

Z Oplami mam jeden problem: są CIĘŻKIE <cisza>
Jednak prawie 200kg więcej w porównaniu do M3, to dużo. Podobnie jest z Insygnią, która chyba waży ponad 200kg więcej niż M6. Fizyki się nie oszuka: większa masa, gorsze osiągi, ciut wyższe spalanie...
Ponadto podobnie skonfigurowana Astra do M3 będzie niewiele tańsza, a jest to auto jednak sprzed kilku lat.
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2012, 20:01
Posty: 456 (15/2)
Skąd: Mazowieckie
Auto: M3 2.0 BK AC+ '08

Postprzez Rogal 78 » 1 lis 2013, 01:35

Motoryzantka napisał(a):Witajcie!

Postanowiłam przyłączyć się do forum.
Rozważam zakup nowej mazdy 3 w wersji hatchback lub sedan. Obecnie jestem posiadaczką Aurisa z silnikiem 1.4 (95 KM). Zastanawiam się również nad nowym Golfem Variantem z silnikiem 1.4 (140 KM) w wersji Highline.



Witaj na forum :)
Mam ten sam dylemat, z tym że jako alternatywę dla nowej Mazdy 3 rozważam Golfa w wersji trzydrzwiowej, z panoramicznym dachem zamiast aktualnie niepotrzebnej mi pary tylnych drzwi i kilkoma wizualnymi dodatkami, dla ożywienia niezbyt porywającej (delikatnie mówiąc :] ) stylistyki niemieckiego kompaktu.

Z silnikami TSI w najnowszej wersji Golfa jest tak, że – jak podaje VW – wyeliminowano z nich najbardziej dotąd awaryjny element, którym był wadliwy układ rozrządu z łańcuchem i zastąpiono paskiem, mającym rzekomo wystarczyć na około 300 tys. km. Ale zostaje inny podatny na awarie element, tzn. turbina, której raczej nie będzie służyć jazda w ruchu miejskim. Do Golfa VII można wprawdzie dokupić przedłużoną gwarancję, ale zawsze pozostaje ryzyko niedogodności związanej z pobytem auta w serwisie.
Tego ryzyka pozbawiona jest Mazda, w której pracuje większy silnik wolnossący. Brak turbiny działałby więc zdecydowanie na korzyść Mazdy. Z kolei jako ewentualną niedogodność związaną z zakupem japońskiego auta, poza nieco niższej jakości materiałami we wnętrzu niż w VW, należałoby chyba brać pod uwagę problematyczne zabezpieczenie antykorozyjne podwozia oraz kwestię trwałości odchudzonej do granic możliwości powłoki lakierniczej, na co wskazuje część wypowiedzi w wątkach o Mazdach 6 oraz CX5.

Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny oraz wnętrza tych pojazdów, to są to kwestie zdecydowanie subiektywne. Jednemu przypadnie do gustu klasyczna sylwetka auta, do bólu poprawna, wręcz nudna, innemu spodoba się auto o nieco bardziej oryginalnych kształtach. Przy czym w tym drugim przypadku należy wziąć pod uwagę, że za dwa-trzy lata nowa Mazda3 może być codziennym, powszednim widokiem na naszych ulicach, zaś motoryzacyjna moda na tego typu stylistykę może za jakiś czas przeminąć.

Dochodzi jeszcze kwestia ceny. Za Golfa VII z wyposażeniem podobnym do Mazdy3 SkyPassion z navi i lakierem metallic (kosztującej 92 tys. zł) VW życzy sobie według konfiguratora aż 110 tys. zł <rotfl> . Przy czym o ile w salonach Mazdy praktycznie nie ma szans na rabat (prócz alarmu i dywaników), o tyle w VW powinno dać się coś wyszarpać. Dodatkowo na początku grudnia w salonach niemieckiej marki mają być nowe ceny na 2014 r. (jakie jeszcze nie wiadomo).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2013, 19:37
Posty: 47
Skąd: Międzyzdroje/Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda3 BM 2.0 165 KM Skypassion 2014 r.

Postprzez waxain » 1 lis 2013, 09:50

jaketherake napisał(a):Ponadto podobnie skonfigurowana Astra do M3 będzie niewiele tańsza, a jest to auto jednak sprzed kilku lat.

Sam też powoli planuję zakup auta i biorę kilka modeli pod uwagę. Astra owszem jest sprzed kilku lat jednak jest też konstrukcją sprawdzoną (opinii w necie mnóstwo) w przeciwieństwie do nowej mazdy 3. W maździe przez najbliższy rok, dwa będą dopiero zbierane opinie użytkowników i dowiemy się co tak naprawdę w trawie piszczy. Z drugiej strony – jest ryzyko jest zabawa <czarodziej>
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2010, 09:03
Posty: 222 (0/4)
Auto: Mazda 3 BM '14, 2.0, 120 KM

Postprzez b0rderline » 1 lis 2013, 10:01

Motoryzantka napisał(a):Spalanie wyniosło 9,5 l , ale w końcu to jazda testowa więc auto jest mocno żylowane.
Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że nie należy zbytnio wierzyć w to, że spalanie samochodu do jazd testowych będzie naprawdę maksymalne. Mi to samo mówił sprzedawca, kiedy kupowałem swoją trójkę. Komputer wskazywał 10,4. W rzeczywistości, przy dynamiczniej jeździe pali mi pod 12. Więc nie zdziwiłbym się, gdyby te 9,5 maxem wcale nie było...

Rogal 78 napisał(a): Z kolei jako ewentualną niedogodność związaną z zakupem japońskiego auta, poza nieco niższej jakości materiałami we wnętrzu niż w VW, należałoby chyba brać pod uwagę problematyczne zabezpieczenie antykorozyjne podwozia oraz kwestię trwałości odchudzonej do granic możliwości powłoki lakierniczej, na co wskazuje część wypowiedzi w wątkach o Mazdach 6 oraz CX5.
Pięknie powiedziane. Odchudzanie powłoki lakierniczej zaczęło się już w poprzedniej trójce i w efekcie po małym (milimetrowym) odprysku na dachu zrobiła mi się rdza (2 letnie auto!). Jak o tym wspomniałem oglądając nową trójkę, Pan lekko zmieszany powiedział, że może zaoferować mierzenie grubości powłoki mojej trójki i tej nowej, dla porównania. Szczerze, to chętnie bym z tego skorzystał przed zakupem. Jeśli grubość się nie zmieniła, albo co gorsza, jeszcze zmalała, to mocno bym się zastanowił, czy chcę się znowu pakować w rdzawe problemy, tym bardziej, że Mazda w takich sytuacjach zupełnie nie poczuwa się do odpowiedzialności...
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2011, 17:41
Posty: 113 (0/1)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 3 2.0, rocznik 2011

Postprzez Rogal 78 » 1 lis 2013, 11:33

b0rderline napisał(a):po małym (milimetrowym) odprysku na dachu zrobiła mi się rdza (2 letnie auto!).


Rozumiem, że byłeś zmuszony likwidować ten odprysk na własny rachunek?...
To była zaprawka czy lakierowanie większej powierzchni i jaki był tego koszt?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2013, 19:37
Posty: 47
Skąd: Międzyzdroje/Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda3 BM 2.0 165 KM Skypassion 2014 r.

Postprzez b0rderline » 1 lis 2013, 11:56

Rogal 78 napisał(a):
b0rderline napisał(a):po małym (milimetrowym) odprysku na dachu zrobiła mi się rdza (2 letnie auto!).


Rozumiem, że byłeś zmuszony likwidować ten odprysk na własny rachunek?...
To była zaprawka czy lakierowanie większej powierzchni i jaki był tego koszt?

Nawet przy tak małym uszkodzeniu trzeba lakierować cała powierzchnię, czyli w tym przypadku cały dach. Koszt w ASO to jakieś 1200 zł. Dlatego na razie nic z tym nie robię i jedynie obserwuje. Wywalę 1200 zł a za rok może się okazać, że znajdę odprysk w innej części dachu, i tak w koło Macieju...
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2011, 17:41
Posty: 113 (0/1)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 3 2.0, rocznik 2011

Postprzez 5qra » 1 lis 2013, 13:48

Skoro uszkodzenie mechaniczne to co ma do tego producent. Proponuje obejrzeć maskę w Hondzie Civic VIII generacji roczniki ok 2009.
Są normy na lakier i tyle, pozostaje mieć nadzieję że malowanie japońskie będzie lepsze. Tak jest np. w Hondzie.
Obwinialbym bardziej "ekologów" niż księgowych ;)

Swoją drogą wybiorę się z miernikiem do ASD, sęk w tym że więcej mikronów wcale nie znaczy ze jest lepiej.

Za literufki odpowiada Tapatalk.
„jak kaczka traci orientację, to nurkuje doopą” M.Piwowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2006, 16:27
Posty: 226 (1/3)
Skąd: ST
Auto: Corolla 07
M3 SkyP 14

Postprzez b0rderline » 1 lis 2013, 14:41

5qra napisał(a):Skoro uszkodzenie mechaniczne to co ma do tego producent. Proponuje obejrzeć maskę w Hondzie Civic VIII generacji roczniki ok 2009.
Są normy na lakier i tyle, pozostaje mieć nadzieję że malowanie japońskie będzie lepsze. Tak jest np. w Hondzie.
Obwinialbym bardziej "ekologów" niż księgowych ;)

Swoją drogą wybiorę się z miernikiem do ASD, sęk w tym że więcej mikronów wcale nie znaczy ze jest lepiej.

Za literufki odpowiada Tapatalk.

Przed Mazdą miałem Xsarę. 190 tysięcy przejechane, mnóstwo odprysków na masce, ani jednego ogniska rdzy. Jak więc mogę nie obwiniać producenta o to, że stosuje taką powłokę lakierniczą, że z byle uszkodzenie od razu oznacza przerwanie wszystkich warstw ochronnych i powstanie ogniska rdzy. To nie wina kamyków tylko producentów, którzy nie wystarczająco chronią blacharkę. A, że to jest robione w świetle prawa, czyli w zgodzie z "ekologicznymi" normami, to już inna para kaloszy...
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2011, 17:41
Posty: 113 (0/1)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 3 2.0, rocznik 2011

Postprzez Paweł » 1 lis 2013, 14:57

Zabezpieczenie antykorozyjne francuskich aut jest od kilkunastu lat rzeczywiście wzorowe. Mało która marka może się z nimi pod tym względem równać. Jest to wielki atut w przypadku aut używanych, jednak już mniej istotny dla nowego auta. Ewentualnie, w przyszłości, może to wpłynąć na utratę wartości przy odsprzedaży, ale w tej chwili Mazda jest jedną z najlepszych możliwych "inwestycji".

jaketherake napisał(a):Fizyki się nie oszuka: większa masa, gorsze osiągi, ciut wyższe spalanie...

Za to jednocześnie większy komfort, a w sytuacji (tfu, tfu) kolizji z innym pojazdem, szansa na mniej gwałtowne wytracenie prędkości i przeżycie.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/944)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez ZOOMik » 1 lis 2013, 18:09

b0rderline napisał(a):
jaketherake napisał(a):Pierwsze videorecenzje prasy USA:
http://www.youtube.com/watch?v=82eFzp8zw8Q

czyli dalej ciasno, głośno i wolno. 9,5 sekundy do setki to ja w mojej trójce spokojnie robię. Gdzie te wszystkie korzyści z skyactive, a przede wszystkim mniejszej masy?

Mniejsze spalanie.

b0rderline napisał(a):Martwi też brak odpowiedniego feedbacku na kole kierownicy. Coś, za co bardzo cenię moją obecną trójkę.

No niestety, nowe wspomaganie kierownicy, elektryczne zamiast hydraulicznego, się kłania.

jaketherake napisał(a):Jeśli chodzi o czasy 0-60 to trzeba to brać z przymrużeniem oka, Ci sami ludzie robili test M6 z 2.5l automat i wyszło im 9.4s. Poza tym na USA jest chyba odrobinę inny silnik 2.0: z kompresją 13:1 i mocą 155KM.

6GJ 2.5 184 HP AT, vs 3BM 2.0 155HP MT – o 29HP większa moc silnika “szóstki”, ale za to „trójka” o 228 kg lżejsza oraz ze skrzynią MT = podobne osiągi :)

Dopisano 1 lis 2013, 17:15:

b0rderline napisał(a):Ja w sumie nie wiem, czy chciałbym MPSa w dieslu....

<szok>

Dopisano 1 lis 2013, 17:27:

varan napisał(a):
jaketherake napisał(a):Facet sugeruje aby porównywać to auto raczej do A3 i Merc A, niż Golfa i Focusa... <spoko>


No i ma rację. Mnie irytuje to porównanie Mazdy3 do golfa... <dupa> Jak można te dwa samochody porównywać w ogóle <lol>

A czemu nie?! Oczywiście, że można.

Dopisano 1 lis 2013, 17:37:

Minor napisał(a):Coraz bardziej mi się podoba to autko, większość opinii pozytywna, czekam na jazdę próbną ale mam dylemat dotyczący silnika. Przy przewadze jazdy miejskiej ( w moim przypadku) sugestie są takie, aby wziąć 1.5 100km, ale mocno mnie kusi 2.0 120 km. Tylko, jak taka pojemność będzie się sprawować w mieście, przy relatywnie krótkich odcinkach?. Nie mam żadnego doświadczenia z silnikami o takiej pojemności, czy np czas nagrzewania się takiego silnika będzie dużo dłuższy od czasu, jaki osiągałby 1.5? Patrzę tez na spalanie, które na pewno nie będzie takie jak w katalogu, jednak obawiam się ( może niesłusznie) , że podczas codziennej eksploatacji mogę się stać swego rodzaju "zakładnikiem" takiej ( 2.0) pojemności.
Co o tym sądzicie?

Pozdr.

Sugestia słuszna, zwłaszcza, jeśli koszty mają fundamentalne znaczenie. Nie oszukujmy się 2.0 w mieście spali więcej, czas nagrzewania, choć nie mierzyłem, raczej też będzie dłuższy. Jeśli już większa pojemność to ja bym brał wersję 165 KM.

Dopisano 1 lis 2013, 17:46:

trenth napisał(a):2) Mimo, że ja nie czułem wgniatania w fotel, to moja narzeczona z tylnego fotela pasażera kilkukrotnie podczas jazd testowych krzyczała "wolniej!", "już chyba starczy", co znaczy, że na pewno przyspieszenie działa :)

<rotfl>

Dopisano 1 lis 2013, 17:59:

jaketherake napisał(a):– wygląd powala <spoko> na żywo prezentuje się to auto w Soul Red jak jakieś małe Ferrari

<rotfl>

Dopisano 1 lis 2013, 18:07:

Tilt napisał(a):Tylko koła 16' do tak dużego samochodu nie wyglądają dobrze.

Delikatnie powiedziane...takie kółeczka masakrują to auto całkowicie.

Dopisano 1 lis 2013, 18:18:

mpmp napisał(a):Ale podobno siedzenia w skórze są trochę twardsze (porównanie w Mazdach 6).

Tak i ta skóra w Mazdach najwyższych lotów to nie jest, żeby była jasność.

mpmp napisał(a):A co sądzicie o oponkach Toyo? Na forach oceniają je nieźle, ale wpisów jest niedużo, mogą to być tzw. sponsorowane opinie...

Różne są opinie – dla mnie qpa <dupa>

Dopisano 1 lis 2013, 18:23:

jaketherake napisał(a):
bjorm napisał(a):strasznie nieproporcjonalne te hatchbacki. strasznie.


Wielu się tak wydaje, oceniając po zdjęciach. W realu jednak te auta prezentują się naprawdę zacnie :)

W realu też straaaasznieee :P

Dopisano 1 lis 2013, 18:31:

Motoryzantka napisał(a):3) Nawigacja nie jest niestety chowana ani wyjmowana. Obawiam się ze moze to przykuwać uwagę złodziei. Czy też tak uważacie?

Potencjalnie istnieje takie niebezpieczeństwo, jeśli trafi się jakiś amator cudzej własności i jednocześnie złodziejskiego fachu, bo przecież "zawodowiec" tego "tabletu" nie ruszy ;) Pisaliśmy o tym już wcześniej.

Dopisano 1 lis 2013, 18:50:

Motoryzantka napisał(a):No własnie, jeżeli chodzi o Golfa, to najbardziej boję się tych silników TSI. Niby te 1.4 140 KM to całkiem nowa jednostka napędowa. To ma swoje plusy i minusy. Na plus- może już poprawili tą awaryjnośc w silnikach TSI, z drugiej strony nowe jednostki to zawsze jedna wielka niewiadoma. Pewnośc ma się dopiero po jakichś 2 latach jak taki silnik się sprawuje.

Zgodnie z powyższą teorią, podobne obawy można by mieć w stosunku do silników skyactiv Mazdy, bo to całkiem nowe konstrukcje ;)

Dopisano 1 lis 2013, 19:01:

Tilt napisał(a):No właśnie Ty piszesz o niezawodności a ja o stylu więc nasze oczekiwania są inne. Napisałem że chodzi o subiektywne odczucia dotyczące jakości wykonania wnętrza a Ty argumentujesz że przebiegi, bezawaryjność... Nic mi do tego niech sobie każdy kupuje co mu się podoba.

Kwestia priorytetów a te dla każdego osobnika mogą być nieco odmienne i tyle :)

Dopisano 1 lis 2013, 19:05:

jaketherake napisał(a):
mysiak napisał(a):ja bym jeszcze brał pod uwagę oprócz Gulietty Opla Astrę

Z Oplami mam jeden problem: są CIĘŻKIE <cisza>
Jednak prawie 200kg więcej w porównaniu do M3, to dużo. Podobnie jest z Insygnią, która chyba waży ponad 200kg więcej niż M6. Fizyki się nie oszuka: większa masa, gorsze osiągi, ciut wyższe spalanie...
Ponadto podobnie skonfigurowana Astra do M3 będzie niewiele tańsza, a jest to auto jednak sprzed kilku lat.

To prawda, ale mimo wszystko warto się przyjrzeć, przejechać...akurat z Astrą mam styczność, więc wiem :)

Dopisano 1 lis 2013, 19:13:

b0rderline napisał(a):
Rogal 78 napisał(a): Z kolei jako ewentualną niedogodność związaną z zakupem japońskiego auta, poza nieco niższej jakości materiałami we wnętrzu niż w VW, należałoby chyba brać pod uwagę problematyczne zabezpieczenie antykorozyjne podwozia oraz kwestię trwałości odchudzonej do granic możliwości powłoki lakierniczej, na co wskazuje część wypowiedzi w wątkach o Mazdach 6 oraz CX5.
Pięknie powiedziane. Odchudzanie powłoki lakierniczej zaczęło się już w poprzedniej trójce i w efekcie po małym (milimetrowym) odprysku na dachu zrobiła mi się rdza (2 letnie auto!). Jak o tym wspomniałem oglądając nową trójkę, Pan lekko zmieszany powiedział, że może zaoferować mierzenie grubości powłoki mojej trójki i tej nowej, dla porównania. Szczerze, to chętnie bym z tego skorzystał przed zakupem. Jeśli grubość się nie zmieniła, albo co gorsza, jeszcze zmalała, to mocno bym się zastanowił, czy chcę się znowu pakować w rdzawe problemy, tym bardziej, że Mazda w takich sytuacjach zupełnie nie poczuwa się do odpowiedzialności...

Problem ewentualnej korozji w Maździe to nie jest kwestia grubości/twardości powłoki lakierniczej, lecz zabezpieczenia antykorozyjnego blach. Kiedyś miałem służbowe Punto II i "przygodę" a mianowicie spod kół ciężarówki niczym kula z pistoletu katapultował prawdopodobnie spory kamień, który trafił w błotnik i spowodował zdarcie lakieru do blachy na odcinku ok. 3 cm i solidne wgniecenie na jakieś, co najmniej 0,5 cm. W takim stanie, bez żadnych napraw, zaprawek, itp. jeździłem co najmniej rok (w tym zimę) i nawet najmniejszego śladu korozji w tym miejscu nie było.

Dopisano 1 lis 2013, 19:16:

5qra napisał(a):Skoro uszkodzenie mechaniczne to co ma do tego producent.
(...)
Są normy na lakier i tyle, pozostaje mieć nadzieję że malowanie japońskie będzie lepsze.

Ma i sam lakier to nie wszystko...patrz wyżej.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez jaketherake » 1 lis 2013, 21:49

jaketherake napisał(a):– wygląd powala <spoko> na żywo prezentuje się to auto w Soul Red jak jakieś małe Ferrari

<rotfl>

Ok, można się pośmiać, ale dla mnie podobieństwo profilu M3 do FF jest uderzające <czarodziej>
http://autokult.pl/2012/07/13/10-najszy ... 35-kmh/top

Dopisano 1 lis 2013, 20:54:

wpodgorski napisał(a):1. Jak jest z alufelgami, wiem że są w zestawie w SkyEnergy, ale które? W katalogu są 4 rodzaje, czy można sobie wybrać, któreś z nich czy jak??
2. Jak będę zamawiał to na pewno będę chciał samochód z alarmem, jest on w akcesoriach, ale czy myślicie, że są/będą sztuki w Polsce, z alarmem, albo metalowym podświetlanym progiem?
3. Jak wygląda sprawa z ksenonami? Zastanawiałem się nad tym i po przeczytaniu tego artykułu – http://moto.onet.pl/uwaga-absurd-produc ... elke/882mh od razu chciałem sprawdzić jakie ksenony są w Maździe. W Amerykańskiej instrukcji użytkownika (która została zamieszczona tutaj wcześniej) są 35W więc super, ale jak jest u nas? Może być zupełnie odwrotnie, a niestety zapomniałem o to zapytać.
4. Polecacie jakiś bank z dobrym kredytem samochodowym :D:D:D ;)??

Ad 1. Felgi to niestety dla mnie największy problem w SkyEnergy. W zestawie są 16", to co masz w katalogu akcesoryjnym, to do dokupienia. Krótko licząc 18"+opony=5k <faja> Dealer Mazdy z którym rozmawiałem, poradził mi w razie zakupu sprzedaż oryginalnych 16" na allegro i zakup akcesoryjnych 18" :D
Ad. 2. Elementy opisane tylko jako akcesoria, czyli do dokupienia.
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2012, 20:01
Posty: 456 (15/2)
Skąd: Mazowieckie
Auto: M3 2.0 BK AC+ '08

Postprzez 5qra » 1 lis 2013, 22:41

Alarm ci dorzucą przy zamówieniu ;)
Dziękuję za info o czytelność wyświetlacza.
Co do widoczności do tyłu nie mam pojęcia dlaczego u nas nie ma kamery.
Tapicerka materiałowa występuje w dwóch wersjach, może były macane i porównywane różne.
Fele 16" dostaniesz w takim wzorze jak na demówce.

Za literufki odpowiada Tapatalk.
„jak kaczka traci orientację, to nurkuje doopą” M.Piwowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2006, 16:27
Posty: 226 (1/3)
Skąd: ST
Auto: Corolla 07
M3 SkyP 14

Postprzez jaketherake » 1 lis 2013, 23:23

Forumowicz
 
Od: 9 lut 2012, 20:01
Posty: 456 (15/2)
Skąd: Mazowieckie
Auto: M3 2.0 BK AC+ '08

Postprzez wpodgorski » 1 lis 2013, 23:43

To są felgi 18" numer 4 z katalogu za 3 823 zł.
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2013, 11:10
Posty: 21 (3/1)
Auto: Mazda 3 SkyEnergy SKYACTIV-G 2.0 165KM 6MT 2013

Postprzez ZOOMik » 2 lis 2013, 00:12

wpodgorski napisał(a):3. Jak wygląda sprawa z ksenonami? Zastanawiałem się nad tym i po przeczytaniu tego artykułu – http://moto.onet.pl/uwaga-absurd-produc ... elke/882mh od razu chciałem sprawdzić jakie ksenony są w Maździe. W Amerykańskiej instrukcji użytkownika (która została zamieszczona tutaj wcześniej) są 35W więc super, ale jak jest u nas? Może być zupełnie odwrotnie, a niestety zapomniałem o to zapytać.

Takie same – D4S

jaketherake napisał(a):Ok, można się pośmiać, ale dla mnie podobieństwo profilu M3 do FF jest uderzające <czarodziej>
http://autokult.pl/2012/07/13/10-najszy ... 35-kmh/top

Chyba po kilku <piwo> :P
Ferrari-FF1.jpg

Exterior-Mazda-3-2014.jpg


jaketherake napisał(a):Ktoś rozpoznaje, co to są za wzory felg Mazdy w tych M3?
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx? ... asrc=st|fs
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx? ... asrc=st|fs

Wzór 152

Dopisano 1 lis 2013, 23:59:

wpodgorski napisał(a):Po krótkiej wyprawie wysiedliśmy, sprzedawca pokazał mi bagażnik. Wszystkie opinie do tej pory straszyły mnie, że jest jakiś mikroskopijny – to nie prawda!

Jakie wszystkie opinie?! Nie przypominam sobie, aby ktokolwiek tu pisał, że bagażnik jest mikroskopijny.

wpodgorski napisał(a):Moje poprzednie auto to Peugeot 207 z 2007 roku i przyznam, że Mazda ma tak o 1/5 większy bagażnik od tamtego.

O prawie 1/3 i nic dziwnego, bo "207-ka" to auto z segmentu B a "trójka" C.

wpodgorski napisał(a):Ostatnia sprawa skóra na kierownicy i hamulcu – bzdura z tym, że jest jakości Tico... nie skomentuje tego nawet, bardzo przyjemna pod ręką ładnie wykonana.

A ja i owszem, skomentuję, bo znów Cię fantazja poniosła...nikt nie posunął się tu do tego rodzaju porównania.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez Motoryzantka » 2 lis 2013, 11:45

Czy te felgi antracytowe za 3600 zł ( w katalogu z akcesoriami) oferowane są razem z oponami czy bez?
Tyle naczytałam się opinii o tych "16" ze zastanawiam się własnie nad tymi antracytowymi felgami, tym bardziej ze takie felgi widziałam na Maździe testowej i bardzo mi się spodobały.
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 11:31
Posty: 60 (3/1)
Auto: Mazda 3 BM 165 KM Hatchback Sky Energy odbiór marzec/kwiecień 2014

Postprzez 5qra » 2 lis 2013, 11:47

Felgi zawsze są sprzedawane solo. To felgi a nie kompletne koła.

Za literufki odpowiada Tapatalk.
„jak kaczka traci orientację, to nurkuje doopą” M.Piwowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2006, 16:27
Posty: 226 (1/3)
Skąd: ST
Auto: Corolla 07
M3 SkyP 14

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Moto