Eunos 30X EC KLG4 94'

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez adis555 » 13 wrz 2013, 02:10

Przecież eunos wychodził również w takim pakiecie w jakim jest teraz i tak pozostanie.

By L9.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Rafał_ » 13 wrz 2013, 03:07

Dokładnie. 30X czyli wersja na Australię wygląda identycznie jak EU, choć często występowała z tą lotką:

Obrazek

A "inna" przednia dokładka była dostępna tylko w Eunos Presso na rynek japoński :) .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez adis555 » 13 wrz 2013, 03:24

Spojler fajny. Problemem jest cena i koszty sprowadzenia. Tak samo było że znaczkami gdzie były 2 rodzaje. Te ze zdjęcia "naklejki" i te które mam ja nazwane już mazda eunos 30x "znaczki".

By L9.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez wiiteekk » 16 wrz 2013, 12:18

Spojlerek występowal też w wersjach PRECIDIA na stany i można go jeszcze dorwać tutaj na miejscu. Zazwyczaj dużo osób nie wie że jest to coś unikalnego i sprzedają za grosze jak zwykle spojlery od v'ek :)
wiiteekk
 

Postprzez adis555 » 31 paź 2013, 19:32

Update :
W końcu doczekałem się wymiany przednich tuleji zawieszenia na poliuretany tak jak to jest już z tyłu. Przy okazji wymiana sworzni wahacza. Efektem tego auto prowadzi się pewnie i nie strzela przy wpadnieciu w dziurę. Niestety okazuje się że nadal niemiłosiernie walą kolumny mcpersona. Prawdopodobnie zwój o zwój i jest to mega denerwujące na średniej klasy drodze miejskiej. Niedługo wpadną osłony na zwoje by sprawdzić czy to dobra diagnoza. Prawdopodobnie wpadną nowe amortyzatory na przód plus jeśli nadal będzie to samo normalne sprężyny. W obecnej chwili nie wyobrażam sobie jazdy na takim zawiasie. Nie wspominając o tym że początkowo po założeniu rozpórki tylnej auto było sztywne tak teraz znowu cała buda zaczęła tak pracować że znowu mam dosyć gleby. Dziwię się że mi szyby jeszcze nie popękały od naprężeń. :(

By L9.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez pawcio1017 » 31 paź 2013, 19:42

Ja nie wiem jak Ty jeździsz i gdzie <glupek2>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez adis555 » 31 paź 2013, 19:43

Na spocie wsadze cie za kierownicę i jedź.

By L9.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez pawcio1017 » 31 paź 2013, 19:50

adis555 napisał(a):Na spocie wsadze cie za kierownicę i jedź.

By L9.


<spoko>

Poczekaj do wiosny, jak bede może swoją sprzedawał to Ci moje spręzyny wyjme i sprzedam i będziesz mieć spokój :D
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez adis555 » 31 paź 2013, 20:12

Od BA nie podejdą. Co innego BG. Nie wiem już co zrobić bo idzie zima czytaj będzie gorzej.

By L9.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez rafał88 » 31 paź 2013, 20:29

Hmmm dziwne mi sie wydaje to ze CI zwoj o zwoj bije, ja mialem -65mm i nie mialem nic takiego. W czym innym musi byc przyczna.
Jak wpada prawa strona to slychac prawa , jak lewa to z lewej strony, czy jest to ogolnie slychac w kabinie?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez adis555 » 31 paź 2013, 20:32

Myślę że jest to kwestia zbyt miękkiej sprężyny która porostu po wpadnieciu nawet w studzienke składa się za bardzo. Po wpadnieciu w dziurę słychać z jednej strony walniecie połączone ze skrzypieniem.

By L9.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez rafał88 » 31 paź 2013, 20:41

Hmmm, sprezyny masz dobrej firmy raczej nie powinny sie tak poddawac, a jak juz dzialoby sie tak to byloby mega twardo, jak zelzany woz. Skrzypienie dziwne tez, a mocowanie gorne jest ok? sworznie jakiej firmy masz? sory ze tak pytam ale nie wiem czy masz to zawarte w temacie a nie chce mi sie szukac :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez adis555 » 31 paź 2013, 20:47

Wszystko poza mcpersonem jest ok. Sworznie oryginalne. Na zwykłej sprężynie tego nie było. Dlatego zostaje jedynie sprężyna bądź amortyzator. Nie mniej cała sytuacja oprócz tego że jest irytująca jest też ciekawa. :)

By L9.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez rafał88 » 31 paź 2013, 20:57

Hmmm, no to faktycznie zostaje sprezyna lub amor, ale sprezyna nie wydaje takich dzwiekow:) tak na chlopski rozum pomysl, jak zaladujesz auto pod sufit i dupa siada to zwoje sie stykaja, a po mimo tego nie slychac jak o siebie uderzaja:) Amory masz ori jeszcze czy juz moze byly zmienie? No Ci powiem ze dosc ciekawe to zajscie u Cibie:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez luki_92_92 » 31 paź 2013, 21:17

A nie dałoby się tego na stacji diagnostycznej poprostu sprawdzić?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez adis555 » 31 paź 2013, 21:24

Sprawdzane wielokrotnie. Wszystko ok. Amortyzatory 65 procent.

By L9.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez rafał88 » 31 paź 2013, 21:31

No to cudow nie ma, juz mozna powiedziec ze do wymiany. Wiesz ze to nie jest test na ich zuzycie, tylko na stopien tlumienia, moje tokico na wykonczeniu mialy ok 55, nowka ma 82-88 tlumienia. takze pewnie amory maja dosc, a jaka firma nie wiesz? czy sa ori?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez adis555 » 31 paź 2013, 21:35

Są ori. Fakt ze na normalnej sprężynie nie ma W ogóle takiego walenia. Ale na niskiej sprężynie amortyzator trochę inaczej pracuje.

By L9.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez wilusjdm » 31 paź 2013, 21:39

Stawiam na amor, przy progresywnej sprężynie amor nie pracuję w pełni a skraca jego skok, przy ori sprężynie jest ok, wtedy oddziaływanie jest inne. Dlatego wydaje mi się, że amortyzatory powiedziały papa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez adis555 » 31 paź 2013, 21:41

Cóż pozostaje wymiana amortyzatorów najprawdopodobniej KYB bo nic innego mi nie pozostało...

By L9.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy