Wymiana łożysk rolki prowadzącej oraz napinającej pasek wielorowkowy w silniku MZR-CD
tego nie powiedziałem (a szczerze mówiąc tego nie wiem i wiedzieć nie muszę) – kolega ma odpowiedni dział dla swojego modelu i tam powinien założyć wątek, jeśli nie istnieje. Tego typu "podziały" wynikają z usunięcia ogólnego działu diesla i podział na konkretne modele.
Janusz626 napisał(a):Czyli jest różnica miedzy GH a GY mając i tak RF-7J ?
...z LG 4X HD i Tap II
tak.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
.. chodziło mi tylko o te łożyska w rolce i napinaczu paska alternatora etc w GY a GH mając i tak RF-7J... jeśli jest różnica to ok, dzięki wielkie za informacje 

Ostatnio edytowano 3 wrz 2013, 19:09 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Janusz626 napisał(a):.. .. dzięki wielkie za informacje
nie ma sprawy
E.-klubowicz
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Właśnie jestem po wymianie łożysk w rolce napinającej i prowadzącej ale u mnie i tu i tu były łożyska o symbolu 6203 RS2 C3 NSK, kierując się relacją zakupiłem dwa łożyska 6303 i jedno 6203 firmy SNR RS2 C3 i niestety musiałem latać i odmieniać. W dodatku w każdej rolce było tylko jedno także nie wiem gdzie te trzecie miało by iść. Po wymianie cisza terkotanie-trzeszczenie ustało, stare miały lekki luz na boki.
- Od: 13 paź 2010, 18:20
- Posty: 102
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda MPV 2003, 2.0Diesel Karakuri
stare miały lekki luz na boki.
w sumie zawsze przy demontazu rolek warto je obejrzec i wymienic, bo to niewiele pracy a i koszt niewielki..
a i efekt bedzie pozytywny
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
witam mam problem z madzią i mam nadzieje że mi pomożecie
po wymianie rozrządu zaczeło się coś dziać z napędem alternatora tzn. dzwięk z okolic alternatora tak jak by łożysko siadało... po przeczytaniu tego postu wymieniłem łożyska w rolce prowadzącej i w napinaczu łożyska miały luzy zastosowałem łożyska skf no i nie stety dalej brzęczy po wczytaniu się w wasze wpisy sprawdziłem sprzęgło alternatora które działa ok i nie stety znalazłem luzy na sprężarce od klimy teraz moje pytanie czy można wymienić koło od sprężarki??? czy trzeba kupować nową sprężarke bo szukałem na allegro i nie znalazłem takiego koła jest tylko razem ze sprężarkami...proszę o pomoc bo ten dzwięk jest strasznie denerwujący 
- Od: 22 lip 2013, 19:16
- Posty: 3
- Auto: mazda 6 2.0 diesel 121 km 2003r.
krzysieek21 napisał(a):... czy można wymienić koło od sprężarki??? czy trzeba kupować nową sprężarke bo szukałem na allegro i nie znalazłem takiego koła jest tylko razem ze sprężarkami...proszę o pomoc bo ten dzwięk jest strasznie denerwujący
mozna (ja mam takie kolo, ktore kiedys zapobioegawczo zdemontowalem z uszkodzonego
jakby co...)
ale w realu raczej to nie mozliwe, bo wystepuje w kpl. za spora kase
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
a jest opcja żeby kolega odsprzedał mi to koło na sprężarkę bo wymiana całej sprężarki mi się nie uśmiecha...
- Od: 22 lip 2013, 19:16
- Posty: 3
- Auto: mazda 6 2.0 diesel 121 km 2003r.
oczywiscie ze istnieje taka opcja
przeslij mi na PW twoj adres, to otrzymasz fotki dla porownania i domowimy detale.
pozdr.
E
przeslij mi na PW twoj adres, to otrzymasz fotki dla porownania i domowimy detale.
pozdr.
E
Ostatnio edytowano 6 wrz 2013, 19:14 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: kolejna prośba o nie cytowanie całości ostatniego posta...
Powód: kolejna prośba o nie cytowanie całości ostatniego posta...
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Jak gaszę silnik to pasek i rolka alternatora się zatrzymuje, ale po nich coś sie jeszcze kręci w alternatorze.Jakby trze. To wirnik?
Czy to tak jak w tym wolnobiegu rowerowym? Przestaje pedałować rower sie toczy a wolnobieg tryka?
Czy to tak jak w tym wolnobiegu rowerowym? Przestaje pedałować rower sie toczy a wolnobieg tryka?
a moze element kompresora kilma..?
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Koniu25... przecież efekt który opisujesz, jest efektem sprzegla na alternatorze. On się jeszcze ma kręcić jak obroty spadają i alternator ma się kręcić dalej dopóki obroty wzrosna. Ewentualne szuranie/szum/tarcie wydobywa się ze ślizgu/lozysk wewnątrz alternatora, pytanie jak bardzo szumi czy tez trze.
...z 4X HD i Tap4...
...z 4X HD i Tap4...
Koniu25 napisał(a):Jak gaszę silnik to pasek i rolka alternatora się zatrzymuje, ale po nich coś sie jeszcze kręci w alternatorze.Jakby trze. ..
kolega pisze, bynajmniej ja tak zrozumialem, ze mu trze jak juz silnik zgasi i pasek stanie czyli sprzegielko nie moze miec tu znaczenia, bo ono tez z paskiem wielorowkowym staje.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Janusz626 napisał(a):.... sprzegielko zatrzymuje się razem z silnikiem a alternator jeszcze się kręci przez chwile........
mozesz okreslic czas tej "chwili".
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6