Odboje amortyzatorow mcperson jak zamontować podkładkę?
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Hey  Zakupilem zestaw odboii i dostalem z nimi podkladki metalowe.  Metalowe podkladki sa po to by odboj nie zasysal oleju z amorka przy dobiciu. Mam problem z montazem podkladki powniewaz jest ona lejowata  minimalnie.  Zastanawaiam sie teraz ktora strona zamontowac
  Zakupilem zestaw odboii i dostalem z nimi podkladki metalowe.  Metalowe podkladki sa po to by odboj nie zasysal oleju z amorka przy dobiciu. Mam problem z montazem podkladki powniewaz jest ona lejowata  minimalnie.  Zastanawaiam sie teraz ktora strona zamontowac  wypukleniem do odboju czy odwrotnie ?   czy ogolnie nie ma znaczenia
  wypukleniem do odboju czy odwrotnie ?   czy ogolnie nie ma znaczenia 
			
			
				
			
		Kilka razy zmieniałem amory, ale jeszcze takich podkładek nie miałem i nigdy mi nie wyssało oleju z amora   
 
Odbój ma jakieś dopasowanie do tej podkładki? Jak nie to chyba połóż ją na amorze tak, żeby była górka.
Jak masz springi obniżające to obetnij odboje o połowę.
			
			Odbój ma jakieś dopasowanie do tej podkładki? Jak nie to chyba połóż ją na amorze tak, żeby była górka.
Jak masz springi obniżające to obetnij odboje o połowę.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
		---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Wlasnie tez sie zastanawiam  na cholere mi ta podkladka ale w woreczku z podkladka byla karteczka z napisem. Podkladka odboju przeciw zasysaniu oleju przez odboj gdy go dobije do konca . Dziwne ... no ale jak ja nie mialem a zmienilem juz kilka szt to tez nie widzialem
 na cholere mi ta podkladka ale w woreczku z podkladka byla karteczka z napisem. Podkladka odboju przeciw zasysaniu oleju przez odboj gdy go dobije do konca . Dziwne ... no ale jak ja nie mialem a zmienilem juz kilka szt to tez nie widzialem  na logike sadzilem ze na gore miedzy odboj a mocowanie gornie
  na logike sadzilem ze na gore miedzy odboj a mocowanie gornie  no ok temat nie wazny moze jakis naprawde Inzynier od zawieszenia powie cos na ten temat:)
 no ok temat nie wazny moze jakis naprawde Inzynier od zawieszenia powie cos na ten temat:)
Dopisano 2 paź 2013, 21:20:
 tyle ze nie pamietam po co juz:P
 tyle ze nie pamietam po co juz:P
			
			
		Dopisano 2 paź 2013, 21:20:
Wspominales cos o skroceniu odboju przy -40mmkamilspider napisał(a):Jak nie to chyba połóż ją na amorze tak, żeby była górka.
Jak masz springi obniżające to obetnij odboje o połowę.
Bo jak nie skrócisz to auto cały czas lub często będzie siedzieć na odbojach i będzie mieć ograniczoną możliwość pracy.
			
			"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
		---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Jak skrócisz o połowę to na pewno nie da rady dobić tak, żeby było słychać metal o metal 
U mnie były skrócone odboje o 2/3 i było ok
			
			U mnie były skrócone odboje o 2/3 i było ok

"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
		---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Ja zamontowałem do Cronosa oslony i odboje od 626 GF. Dokladnie przod Monroe PK115 i tył PK006. Moze komus sie przyda, bo wsklepach nie moglem znalezc. Wydaje mi sie,ze sa mniejsze przechyly nadwozia,gdyz odboje sa troche wyzsze. Narazie dobrze smiga  
			
			
		
 
- Od: 21 gru 2009, 11:45
- Posty: 55
- Auto: Mazda 626 Cronos 2.5 V6 KL-DE
Wiem wiem. Chcialem to gdzies wkleic, bo po co zakladac nowy watek.
			
			
		
 
- Od: 21 gru 2009, 11:45
- Posty: 55
- Auto: Mazda 626 Cronos 2.5 V6 KL-DE
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6


 
  
 




