Wymiana tulei i sworznia wahacza
Strona 1 z 1
Bym ci pokazał jak to się robi hehe, ale znowu serwer mi nie działa.
A ważna uwaga to – dokręcaj [waaaco?] na kołach, nie na lewarku. Bez kanału może być kłopot z kiepskim dojściem
A ważna uwaga to – dokręcaj [waaaco?] na kołach, nie na lewarku. Bez kanału może być kłopot z kiepskim dojściem


A co do dokręcania to chodzi oczywiście o ułożenie swożna w ramie auta. Jeśli Dokręciszna podniesionym auceto zablokujesz wewnętrzny swożeń w ramie samochodu, tym samym opuszczając auto guma odrazu zostaniepoddana poważnym napręzeniom i wkrótkim czasiezostanie z niej wiór hehe. Tak prawda. Nie zaszkodzi pobujać autem góra,dół przed dokręceniem
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6