Wymiana tulei i sworznia wahacza

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez nor » 17 mar 2006, 08:34

Jutro zabieram się za wymianę. Proszę wszystkich obeznanych w temacie o wskazówki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2004, 14:49
Posty: 564 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3BM
Mazda 6GH

Postprzez Riki » 17 mar 2006, 09:42

Jak masz taka mozliwosc to tulejki wciśnij na prasie, sworzen takze.
Jak sworzen zamontowany jest w CA? jak w GE?
pozdr
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Waluś » 17 mar 2006, 11:53

Bym ci pokazał jak to się robi hehe, ale znowu serwer mi nie działa.

A ważna uwaga to – dokręcaj [waaaco?] na kołach, nie na lewarku. Bez kanału może być kłopot z kiepskim dojściem
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez nor » 17 mar 2006, 13:56

Przeczytałem Waluś twoją relację, szkoda tylko, że nie wymieniałeś sworznia, ale opis naprawy jest dobry. <peace>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2004, 14:49
Posty: 564 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3BM
Mazda 6GH

Postprzez Wodzu » 17 mar 2006, 14:17

Waluś napisał(a):dokręcaj [waaaco?] na kołach, nie na lewarku

A dlaczego?? Ja odkręcałęm na lewarku.
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 12:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Postprzez Grzyby » 17 mar 2006, 14:19

Wodzu

Waluś napisał(a):dokręcaj

a nie

Wodzu napisał(a):Ja odkręcałęm

okularki by się zdały :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Wodzu » 17 mar 2006, 14:35

okularki by się zdały

hahaha To wina rozwalonego monitora <lol>
No nie moge. Prawie spadłem z krzesła. <glupek2>
To się nadaje na post miesiąca :P
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 12:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Postprzez Grzyby » 17 mar 2006, 14:57

Wodzu napisał(a):To się nadaje na post miesiąca

zapraszam do właściwego tematu <lol>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Wodzu » 17 mar 2006, 15:10

Grzyby napisał(a):zapraszam do właściwego tematu

Sam nie bede sie pogrążał :p
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 12:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Postprzez Waluś » 17 mar 2006, 15:26

hahaha <spoko> rozbawiliściemnie :P
A co do dokręcania to chodzi oczywiście o ułożenie swożna w ramie auta. Jeśli Dokręciszna podniesionym auceto zablokujesz wewnętrzny swożeń w ramie samochodu, tym samym opuszczając auto guma odrazu zostaniepoddana poważnym napręzeniom i wkrótkim czasiezostanie z niej wiór hehe. Tak prawda. Nie zaszkodzi pobujać autem góra,dół przed dokręceniem :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6