wszystko jest w temacie
jeżeli nie masz ABS to sobie odpuść
Korektor siły hamowania- poprawa hamulców tylnych (tylko i wyłącznie z układem ABS)
tylko ze mam coly uklad hamulcow tyl wymieniony i odpowietrzony i dalej wychodzi 

-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
tyle ze jak bedzie tak slabo to nie bedzie pieczatki w dowodzie 
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
więc masz trzy a nawet cztery rozwiązania do wyboru:
1. zamiast korektora montujesz łączniki od 126p
2. w korektorze usuwasz wewnętrzna uszczelkę odpowiadającą za redukcję ciśnienia
3. kupujesz nowy korektor do tego auta w ASO
4. blokujesz trzpień korektora zdejmując dekielek wprowadzasz w otwór np nit o odpowiedniej długościi przykrywasz dekielkiem
aby dekielki nie wypadły trzeba jeszcze je przykręcić klamrą. (układ sie nie zapowietrza w tym rozwiązaniu)
Wszystko to, oprócz punktu 3. to druciarstwo i stosowanie takich rozwiązań jest niedopuszczalne.
Powodzenia.
Ps. jest jeszcze jedno rozwiązanie:
zmienić stację diagnostyczną
1. zamiast korektora montujesz łączniki od 126p
2. w korektorze usuwasz wewnętrzna uszczelkę odpowiadającą za redukcję ciśnienia
3. kupujesz nowy korektor do tego auta w ASO
4. blokujesz trzpień korektora zdejmując dekielek wprowadzasz w otwór np nit o odpowiedniej długościi przykrywasz dekielkiem
aby dekielki nie wypadły trzeba jeszcze je przykręcić klamrą. (układ sie nie zapowietrza w tym rozwiązaniu)
Wszystko to, oprócz punktu 3. to druciarstwo i stosowanie takich rozwiązań jest niedopuszczalne.
Powodzenia.
Ps. jest jeszcze jedno rozwiązanie:
zmienić stację diagnostyczną

te laczniki od 126p to zwykle trojniki?, w kazdym razie dzieki 
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
nie bałdzo wiem jak sie za to zabrac, mozesz troche rozjasnic temat 
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
tu jest wszystko:
viewtopic.php?f=102&t=62528
viewtopic.php?f=102&t=62528
Ja już trzeci raz do tego podchodzę i za każdym razem odpuszczam z powodu ciężkiego dostępu. No ale do 3 razy sztuka. Tym razem może w ogóle podaruje sobie demontaż korektora tylko od razu połącze przewody czymś np takim:
http://moto.allegro.pl/przewod-lacznik- ... 88249.html
Pytanie tylko czy stożki bedą pasować.

Pytanie tylko czy stożki bedą pasować.
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
witam
odświeżę temat,dziś byłem na stacji i hamulce tylne wyszły tragicznie ,ręczny ok -tarcze ,klocki prawie nowe wsio nasmarowane i odpowietrzone-widać po tarczach że klocki ledwo szurają po nich .I tu pytanie zdjęcia nie działają z pierwszego postu tego korektora-podejrzewam że daje za małe ciśnienie ,ma ktoś aktualne foty jak się dobrać do tej uszczelki nr 3?? i go udrożnić, w sumie jak auto podniosłem i kolega naciskał hamulec to dało się kołem obrócić,-czyli działa ale za słabo,natomiast na próbach na piasku nie ma szans aby koło choć troszkę się zblokowało(ABS)-jestem na tyle zdesperowany że chcę tak zrobić jak Hazu
odświeżę temat,dziś byłem na stacji i hamulce tylne wyszły tragicznie ,ręczny ok -tarcze ,klocki prawie nowe wsio nasmarowane i odpowietrzone-widać po tarczach że klocki ledwo szurają po nich .I tu pytanie zdjęcia nie działają z pierwszego postu tego korektora-podejrzewam że daje za małe ciśnienie ,ma ktoś aktualne foty jak się dobrać do tej uszczelki nr 3?? i go udrożnić, w sumie jak auto podniosłem i kolega naciskał hamulec to dało się kołem obrócić,-czyli działa ale za słabo,natomiast na próbach na piasku nie ma szans aby koło choć troszkę się zblokowało(ABS)-jestem na tyle zdesperowany że chcę tak zrobić jak Hazu
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
Nie kombinuj.
Załóż hamulce tylne od GW z tarczą 280mm i będzie hamował.
Przednich nie ruszaj.
Albo zrób tak ja ja w swoim (w podpisie), ale to trochę więcej rzeźbienia,
A jak chcesz sprawdzić jak hamuje bez korektora to możesz to zrobić bez jego rozbierania.
Zdejmujesz tylko dekielki, zobaczysz otworki,
w te otworki trzeba włożyć trzpień,
o takiej długości aby dało się dekielki powtórnie założyć
i aby trzpień oparł się na dekielku.
Ja użyłem do tego nita aluminiowego bez rdzenia.
Po założeniu dekielków, na wszelki wypadek,
założyłem klamrę skręcaną na śruby która dociskała dekielki.
Zaletą tego rozwiązania jest to że w każdej chwili można to wszystko zdemontować bez rozbierania korektora.
Załóż hamulce tylne od GW z tarczą 280mm i będzie hamował.
Przednich nie ruszaj.
Albo zrób tak ja ja w swoim (w podpisie), ale to trochę więcej rzeźbienia,
A jak chcesz sprawdzić jak hamuje bez korektora to możesz to zrobić bez jego rozbierania.
Zdejmujesz tylko dekielki, zobaczysz otworki,
w te otworki trzeba włożyć trzpień,
o takiej długości aby dało się dekielki powtórnie założyć
i aby trzpień oparł się na dekielku.
Ja użyłem do tego nita aluminiowego bez rdzenia.
Po założeniu dekielków, na wszelki wypadek,
założyłem klamrę skręcaną na śruby która dociskała dekielki.
Zaletą tego rozwiązania jest to że w każdej chwili można to wszystko zdemontować bez rozbierania korektora.
ups ,nawywijałem z tym korektorem.zgubilem dolny dekielek-generalnie tylko tam jest sprężyna i zaworek,dałem nakrętkę(pod nią łeb nita) i ścisnąłem ściskiem stolarskim (zawór cały wciśnięty),próby pod garażem tylko na piachu i ani raz koło tylne nie zablokowało,zobaczymy na asfalcie..jak dalej tarcze będą rdzawe to już chyba będzie regeneracja zacisków,kupię takie zestawy z tłoczkami,albo jakąś uzywkę korektora zaryzykuję
edit: dziś testowałem hamulce po wciśnięciu zaworka i eureka-tył hamuje
tu teraz pytanie nigdzie nie widziałem nowych korektorów ,czy kto widział czy to jest dostęne?? podejrzewam że jak tak to cena będzie jakaś kosmiczna bo używki 25-80 na aledrogo

edit: dziś testowałem hamulce po wciśnięciu zaworka i eureka-tył hamuje

tu teraz pytanie nigdzie nie widziałem nowych korektorów ,czy kto widział czy to jest dostęne?? podejrzewam że jak tak to cena będzie jakaś kosmiczna bo używki 25-80 na aledrogo
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje