I od raz przejdę do rzeczy. Od niedawna stałem sie posiadaczem M6 GH z 2008 roku. Jednak przy zakupie nie zwróciłem uwagi na jeden fakt. Podczas energicznego ruszania kierownicą na prawo i lewo ( na postoju na włączonym silniku) słychać delikatne stuki jakby luzy. W 2 stacjach kontroli pojazdów dowiedziałem się że zawieszenie jest w stanie idealnym, zadnych luzów. Dzwięk dochodzi prawdopodobnie z przekładni kierowniczej. Dodatkowo w czasie jazdy na delikatnych łukach samochód dziwnie się zachowuje, takjakby delikatnie pływa i odczuwalne są delikatne ruchy kierownicy ( takie małe bicie). Dodam, że nie jest to jakaś wielka przeszkoda do jazdy, może to tylko moja mała fanaberia na tle nowego samochodu
Czy to moze był uszkodzona maglownica? Czy konieczna w tym przypadku jest regeneracja ? Czy jest w naszych mazdach jakaś śróba do regulacji luzów? Czy może wyrobiony jest krzyżak z kolumny kierowniczej?