Subaru Impreza GT@STI MY00

Postprzez Bartek1986 » 9 wrz 2013, 12:44

Ile ?? Chętnie kupię :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez MariuS » 10 wrz 2013, 19:20

Bartek – no nie......

2 miechy czekałem aż przyjedzie do kraju, potem trzeba było się spiąć i mimo masakrycznej zimy zacząć reanimować, a po pół roku oddać na miecha do samochodowego, lakierniczego SPA :]

Tyle czasu czekałem za nią, chuchałem, głaskałem i reanimowałem, że żal teraz sprzedać ;)
Zrobiłbym jeszcze jedną reanimację jakiemuś fajnemu autu. I też najlepiej w ciemno <faja>
Chyba wyślę CV do Mike`a Brewer`a i Edd`a China z fanów 4 kółek hahaha

Już się z nią zaprzyjaźniłem <spoko> . Adze również się podoba <serduszka>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Rafał_ » 10 wrz 2013, 22:11

Lubię to <spoko> Jest meeeega :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez zemoj » 11 wrz 2013, 10:10

Pięknie to wygląda! <spoko>
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Bartek1986 » 11 wrz 2013, 11:46

Marius sytuacja jest idealna :D
Ty lubisz dłubać, a nie jeździć hehe
Sprzedaj mi – zarobisz :)
Kupisz coś do dłubania, bo po co CI nudny samochód, który po prostu jeździ <glupek2>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez MariuS » 11 wrz 2013, 18:33

Oj nie kolego. Jeździ się równie dobrze. <serduszka>

A jak wjadę na jakiś plac z winklami to już będzie bajka :]

Spalanie na razie to 9l na trasie na odcinku 300km. Spalanie w mieście okolice 14-15l – po przejechaniu 80km po Poznaniu z dość nerwową prawą nogą aczkolwiek prędkości niskie :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Rafał_ » 11 wrz 2013, 23:22

Troszkę boli to paliwko... ciężko jest się opanować :D
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Seraf » 12 wrz 2013, 09:54

wreszcie zbudowane :D Może wrzucisz jakieś wideo z pracy autka i jak połyka zakręty :D bo w końcu o to w tym temacie chodzi :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez MariuS » 14 wrz 2013, 00:46

Jazda bajka. Na lewoskręcie postawiony kilka razy bokiem mimo że wcale tego nie oczekiwałem.

Wjeżdżam na mokry plac i trzeba potrenować. Dupcią zamiatało jak należy. Muszę zobaczyć co tam siedzi za dyfer <faja> .

Opony do zmiany- mięsa zostało biednie <oczy> . Będę szukał czegoś a la Federal 595 rs-r tak na codzień chyba
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Rafał_ » 14 wrz 2013, 01:46

Polecam Bridgestone Potenza RE70, latam drugi sezon ... super opona na codzień i nie tylko :D :
Obrazek
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez onyx » 14 wrz 2013, 15:07

MariuS napisał(a):Jazda bajka. Na lewoskręcie postawiony kilka razy bokiem mimo że wcale tego nie oczekiwałem.

Wjeżdżam na mokry plac i trzeba potrenować. Dupcią zamiatało jak należy. Muszę zobaczyć co tam siedzi za dyfer <faja> .

Opony do zmiany- mięsa zostało biednie <oczy> . Będę szukał czegoś a la Federal 595 rs-r tak na codzień chyba


Federal na co dzień, to średnia opcja. Jeżeli przez 80% czasu nie jesteś na torze to nie zawracaj sobie tą oponą głowy. Poniżej 15 stopni klei słabo i wymaga rozgrzania, w kałużach gwarantowany aquaplaning. Lepiej RE070, RE050 – symetryczna, lub RE002.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez MariuS » 14 wrz 2013, 20:55

No patrz. A ja słyszałem że te Federale lepiej kleją na deszczu niż Yoko Parada. Miałem parady w maździe, faktycznie było słabo, ale skoro czytałem opinie że są lepsze na mokrym to chciałem ulec..
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez radzi89 » 15 wrz 2013, 12:47

Kurde tyle ludzi poleca Bridgestone, a ja miałem w życiu chyba 3 komplety i z żadnych nie byłem zadowolony <oczy> Co do Yokohamy, mamy Paradę Spec 2 w MPSie i nawet na mokrym jest całkiem fajnie ale zdecydowanie gorzej od Conti Sportów.
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez onyx » 15 wrz 2013, 13:11

Radzi z Bridgestonów to tylko Potenza i zimowe Blizzaki są spoko. Co do Potenzy i RE050 i RE050A – o ile zwykła w deszczu i na suchym jest świetna to asymetryczna jest nieporozumieniem (jedynie trochę bardziej cicha). Co do Conti Sport Contactow to fajne opony, ale do upalania okazjonalnego się nie nadają.

Żaden Semi-slick w deszczu nie jest dobry. Pisząc o jeździe na mokrym, ma się na myśli mokry asfalt a nie kałuże. Niestety Federal sobie z nimi nie radzi – nie mam tu na myśli głębokich kałuż.
U siebie mam teraz Advany Neove, klei lepiej niż Federal bez względu na temperaturę, ale jest jeszcze bardziej podatny na aqua planing niż wspomniany wyżej Federal – trzeba jeździć z głową i ostrożnie podczas opadów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Bartek1986 » 18 wrz 2013, 23:20

Jak Cie stawia bokiem na mokrym kiedy tego nie chcesz :P to faktycznie opony muszą być słabawe..
Albo ja się za bardzo boje hehe wjeżdżam w zakręty po deszczu z dziwnymi prędkościami :P a jedzie jak po szynach.
Jak kupowałem swoją to właściciel mi powiedział, że jak będę kupował opony to żebym się dobrze zastanowił czy chce, żeby dobrze trzymały na mokrym :D
Mi pali 16-18 po mieście, 9-11 w trasie. Z tym, że po mieście więcej zabawy, a w trasie raczej spokojnie.. Raz na parędziesiąt kilometrów mnie najdzie na zabawy plus obwodnice.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez MariuS » 29 wrz 2013, 17:03

Po około 1800km przejechanych:

-banan nie opuszcza – póki co nawet przy tankowaniu :D
-opony które obecnie są tragedia :D
-podpora wału do wymiany
-osłona pod silnik do założenia
-tylne klocki do wymiany (swoją drogą jeździł ktoś na klockach Sparco T-51?. Cena jest mega dobra jeśli wierzyć wykresom przedstawianym przez producenta) Ale aż się nie chce wierzyć, że za 180 zł możnaby mieć tak dobry produkt, a cena wszędzie podobna jest...
– kolanko IC-turbo do wymiany (przyciąłem stare ale jest mega naciąg i chyba trochę puszcza)
– uszczelka między DP a Turbo trzeba założyć (po rozkręceniu połączenia i skręceniu puszcza).

To tyle :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Pyton162 » 30 wrz 2013, 17:01

byl juz sparing z ex klze
Pyton162
 

Postprzez MariuS » 30 wrz 2013, 19:16

no właśnie mimo że już tyle przejechałem to nie. Trzeba nast razem spróbować.

Póki co auto dmucha 0,6X bar-a. Seryjny GT-k MY00 powinien dmuchać 0,9b w serii. Longblock z STI New Age który mam u siebie seryjnie był dmuchany chyba 1,1b. Ostatnio podłączyłem znów Apexi AVC-R. Wszedłem w ustawienia i z tego co widziałem auto latało na setupie 1,2 bar (przy 5tys obr/min doładowanie było ustawione na 1,3b). Tak to wygląda w funkcji obrotów na Apexi. Jeszcze muszę zobaczyć "duty" czyli korekcję względem biegów. Póki co muszę manuala poczytać. Ale bardzo fajne urządzenie <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Bartek1986 » 1 paź 2013, 15:24

A dlaczego dmucha 0,6 a nie serie ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez ravo » 1 paź 2013, 17:12

bo nie ma sterowania elekronicznego i dmucha tyle ile jest ustawione mechanicznie
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy