Subaru Impreza GT@STI MY00
Ile
Chętnie kupię 

Bartek – no nie......
2 miechy czekałem aż przyjedzie do kraju, potem trzeba było się spiąć i mimo masakrycznej zimy zacząć reanimować, a po pół roku oddać na miecha do samochodowego, lakierniczego SPA
Tyle czasu czekałem za nią, chuchałem, głaskałem i reanimowałem, że żal teraz sprzedać
Zrobiłbym jeszcze jedną reanimację jakiemuś fajnemu autu. I też najlepiej w ciemno
Chyba wyślę CV do Mike`a Brewer`a i Edd`a China z fanów 4 kółek
Już się z nią zaprzyjaźniłem
. Adze również się podoba 
2 miechy czekałem aż przyjedzie do kraju, potem trzeba było się spiąć i mimo masakrycznej zimy zacząć reanimować, a po pół roku oddać na miecha do samochodowego, lakierniczego SPA
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Tyle czasu czekałem za nią, chuchałem, głaskałem i reanimowałem, że żal teraz sprzedać
Zrobiłbym jeszcze jedną reanimację jakiemuś fajnemu autu. I też najlepiej w ciemno
Chyba wyślę CV do Mike`a Brewer`a i Edd`a China z fanów 4 kółek

Już się z nią zaprzyjaźniłem


- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Lubię to
Jest meeeega 

Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Marius sytuacja jest idealna 
Ty lubisz dłubać, a nie jeździć hehe
Sprzedaj mi – zarobisz
Kupisz coś do dłubania, bo po co CI nudny samochód, który po prostu jeździ
Ty lubisz dłubać, a nie jeździć hehe
Sprzedaj mi – zarobisz
Kupisz coś do dłubania, bo po co CI nudny samochód, który po prostu jeździ


Oj nie kolego. Jeździ się równie dobrze.
A jak wjadę na jakiś plac z winklami to już będzie bajka
Spalanie na razie to 9l na trasie na odcinku 300km. Spalanie w mieście okolice 14-15l – po przejechaniu 80km po Poznaniu z dość nerwową prawą nogą aczkolwiek prędkości niskie

A jak wjadę na jakiś plac z winklami to już będzie bajka
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Spalanie na razie to 9l na trasie na odcinku 300km. Spalanie w mieście okolice 14-15l – po przejechaniu 80km po Poznaniu z dość nerwową prawą nogą aczkolwiek prędkości niskie
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Troszkę boli to paliwko... ciężko jest się opanować 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Jazda bajka. Na lewoskręcie postawiony kilka razy bokiem mimo że wcale tego nie oczekiwałem.
Wjeżdżam na mokry plac i trzeba potrenować. Dupcią zamiatało jak należy. Muszę zobaczyć co tam siedzi za dyfer
.
Opony do zmiany- mięsa zostało biednie
. Będę szukał czegoś a la Federal 595 rs-r tak na codzień chyba
Wjeżdżam na mokry plac i trzeba potrenować. Dupcią zamiatało jak należy. Muszę zobaczyć co tam siedzi za dyfer
Opony do zmiany- mięsa zostało biednie

- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Polecam Bridgestone Potenza RE70, latam drugi sezon ... super opona na codzień i nie tylko
:


Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
MariuS napisał(a):Jazda bajka. Na lewoskręcie postawiony kilka razy bokiem mimo że wcale tego nie oczekiwałem.
Wjeżdżam na mokry plac i trzeba potrenować. Dupcią zamiatało jak należy. Muszę zobaczyć co tam siedzi za dyfer.
Opony do zmiany- mięsa zostało biednie. Będę szukał czegoś a la Federal 595 rs-r tak na codzień chyba
Federal na co dzień, to średnia opcja. Jeżeli przez 80% czasu nie jesteś na torze to nie zawracaj sobie tą oponą głowy. Poniżej 15 stopni klei słabo i wymaga rozgrzania, w kałużach gwarantowany aquaplaning. Lepiej RE070, RE050 – symetryczna, lub RE002.
No patrz. A ja słyszałem że te Federale lepiej kleją na deszczu niż Yoko Parada. Miałem parady w maździe, faktycznie było słabo, ale skoro czytałem opinie że są lepsze na mokrym to chciałem ulec..
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kurde tyle ludzi poleca Bridgestone, a ja miałem w życiu chyba 3 komplety i z żadnych nie byłem zadowolony
Co do Yokohamy, mamy Paradę Spec 2 w MPSie i nawet na mokrym jest całkiem fajnie ale zdecydowanie gorzej od Conti Sportów.

Radzi z Bridgestonów to tylko Potenza i zimowe Blizzaki są spoko. Co do Potenzy i RE050 i RE050A – o ile zwykła w deszczu i na suchym jest świetna to asymetryczna jest nieporozumieniem (jedynie trochę bardziej cicha). Co do Conti Sport Contactow to fajne opony, ale do upalania okazjonalnego się nie nadają.
Żaden Semi-slick w deszczu nie jest dobry. Pisząc o jeździe na mokrym, ma się na myśli mokry asfalt a nie kałuże. Niestety Federal sobie z nimi nie radzi – nie mam tu na myśli głębokich kałuż.
U siebie mam teraz Advany Neove, klei lepiej niż Federal bez względu na temperaturę, ale jest jeszcze bardziej podatny na aqua planing niż wspomniany wyżej Federal – trzeba jeździć z głową i ostrożnie podczas opadów.
Żaden Semi-slick w deszczu nie jest dobry. Pisząc o jeździe na mokrym, ma się na myśli mokry asfalt a nie kałuże. Niestety Federal sobie z nimi nie radzi – nie mam tu na myśli głębokich kałuż.
U siebie mam teraz Advany Neove, klei lepiej niż Federal bez względu na temperaturę, ale jest jeszcze bardziej podatny na aqua planing niż wspomniany wyżej Federal – trzeba jeździć z głową i ostrożnie podczas opadów.
Jak Cie stawia bokiem na mokrym kiedy tego nie chcesz
to faktycznie opony muszą być słabawe..
Albo ja się za bardzo boje hehe wjeżdżam w zakręty po deszczu z dziwnymi prędkościami
a jedzie jak po szynach.
Jak kupowałem swoją to właściciel mi powiedział, że jak będę kupował opony to żebym się dobrze zastanowił czy chce, żeby dobrze trzymały na mokrym
Mi pali 16-18 po mieście, 9-11 w trasie. Z tym, że po mieście więcej zabawy, a w trasie raczej spokojnie.. Raz na parędziesiąt kilometrów mnie najdzie na zabawy plus obwodnice.
Albo ja się za bardzo boje hehe wjeżdżam w zakręty po deszczu z dziwnymi prędkościami
Jak kupowałem swoją to właściciel mi powiedział, że jak będę kupował opony to żebym się dobrze zastanowił czy chce, żeby dobrze trzymały na mokrym
Mi pali 16-18 po mieście, 9-11 w trasie. Z tym, że po mieście więcej zabawy, a w trasie raczej spokojnie.. Raz na parędziesiąt kilometrów mnie najdzie na zabawy plus obwodnice.

Po około 1800km przejechanych:
-banan nie opuszcza – póki co nawet przy tankowaniu
-opony które obecnie są tragedia
-podpora wału do wymiany
-osłona pod silnik do założenia
-tylne klocki do wymiany (swoją drogą jeździł ktoś na klockach Sparco T-51?. Cena jest mega dobra jeśli wierzyć wykresom przedstawianym przez producenta) Ale aż się nie chce wierzyć, że za 180 zł możnaby mieć tak dobry produkt, a cena wszędzie podobna jest...
– kolanko IC-turbo do wymiany (przyciąłem stare ale jest mega naciąg i chyba trochę puszcza)
– uszczelka między DP a Turbo trzeba założyć (po rozkręceniu połączenia i skręceniu puszcza).
To tyle
-banan nie opuszcza – póki co nawet przy tankowaniu
-opony które obecnie są tragedia
-podpora wału do wymiany
-osłona pod silnik do założenia
-tylne klocki do wymiany (swoją drogą jeździł ktoś na klockach Sparco T-51?. Cena jest mega dobra jeśli wierzyć wykresom przedstawianym przez producenta) Ale aż się nie chce wierzyć, że za 180 zł możnaby mieć tak dobry produkt, a cena wszędzie podobna jest...
– kolanko IC-turbo do wymiany (przyciąłem stare ale jest mega naciąg i chyba trochę puszcza)
– uszczelka między DP a Turbo trzeba założyć (po rozkręceniu połączenia i skręceniu puszcza).
To tyle
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
no właśnie mimo że już tyle przejechałem to nie. Trzeba nast razem spróbować.
Póki co auto dmucha 0,6X bar-a. Seryjny GT-k MY00 powinien dmuchać 0,9b w serii. Longblock z STI New Age który mam u siebie seryjnie był dmuchany chyba 1,1b. Ostatnio podłączyłem znów Apexi AVC-R. Wszedłem w ustawienia i z tego co widziałem auto latało na setupie 1,2 bar (przy 5tys obr/min doładowanie było ustawione na 1,3b). Tak to wygląda w funkcji obrotów na Apexi. Jeszcze muszę zobaczyć "duty" czyli korekcję względem biegów. Póki co muszę manuala poczytać. Ale bardzo fajne urządzenie
Póki co auto dmucha 0,6X bar-a. Seryjny GT-k MY00 powinien dmuchać 0,9b w serii. Longblock z STI New Age który mam u siebie seryjnie był dmuchany chyba 1,1b. Ostatnio podłączyłem znów Apexi AVC-R. Wszedłem w ustawienia i z tego co widziałem auto latało na setupie 1,2 bar (przy 5tys obr/min doładowanie było ustawione na 1,3b). Tak to wygląda w funkcji obrotów na Apexi. Jeszcze muszę zobaczyć "duty" czyli korekcję względem biegów. Póki co muszę manuala poczytać. Ale bardzo fajne urządzenie

- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
A dlaczego dmucha 0,6 a nie serie ?

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości