Mazda 323F BA KF-KL Turbo '97
Troche odwieze temat
furak w miare ogarnięty, troch przelane pod odcinką..
aktualnie smiga na 0.6 bara ale roznie to z tym bywa
jakies media bardzo słabeee, zle ustawiłem aparat
przyspieszenie na 3 biegu
0-170
next media będą juz w lepszej jakosci
furak w miare ogarnięty, troch przelane pod odcinką..
aktualnie smiga na 0.6 bara ale roznie to z tym bywa
jakies media bardzo słabeee, zle ustawiłem aparat

przyspieszenie na 3 biegu
0-170
next media będą juz w lepszej jakosci
idzie jak zła
próbowałeś się z kimś? sprawdzałeś moc?

Z mediow wynika w miare zdrowe kl-ze. Czyli mozna liczyc jezeli nie masz wybebeszonej to kolo 200+
Widze ze klasa turbo na nowy sezon bedzie dobrze obstawiona.
eheheh jak trafilem:P
Widze ze klasa turbo na nowy sezon bedzie dobrze obstawiona.
eheheh jak trafilem:P
Ostatnio edytowano 8 wrz 2013, 22:14 przez Capazo, łącznie edytowano 1 raz
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
D@m$on napisał(a):Capazo jak to KFT jest a nie KL-ZE:p
Ja rozumiem, ale z mediow wynika ( majac wczesniej najszybsze ZE w PL ) ze jedzie jak zdrowe KL- ZE
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Capazo napisał(a):D@m$on napisał(a):Capazo jak to KFT jest a nie KL-ZE:p
Ja rozumiem, ale z mediow wynika ( majac wczesniej najszybsze ZE w PL ) ze jedzie jak zdrowe KL- ZE
Już rozumiem
Mazda 323F (BA) V6 GT !


mały niuton tak więc dawaj bara
A tak poważnie to nie wierzyłbym tym kreskom bo w nowych softach jest jakiś kartofel i te wykresy trochę przekłamują.
A tak poważnie to nie wierzyłbym tym kreskom bo w nowych softach jest jakiś kartofel i te wykresy trochę przekłamują.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kiedyś ktoś pokazywał porównanie wykresu det3 i hamowni i było 1 kuń mniej na det3
więc raczej były dokładne, zacnie ja tam sądze że pojechał by spokojnie KLZE 
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
No kiedys chyba Piwo porównywał...
jakbym nie odkręcił gruchy to mysle ze dało by rade na relaksie ale wystraszyłem sie jak mnie złapał fuelcut przy 173kPa
no i odcinke muszę przesunąć bo na 2 slabo dociągam do stówy, aktualnie na 7k
mlody1921 napisał(a):ja tam sądze że pojechał by spokojnie KLZE
jakbym nie odkręcił gruchy to mysle ze dało by rade na relaksie ale wystraszyłem sie jak mnie złapał fuelcut przy 173kPa
no i odcinke muszę przesunąć bo na 2 slabo dociągam do stówy, aktualnie na 7k
mlody1921 napisał(a):Kiedyś ktoś pokazywał porównanie wykresu det3 i hamowni i było 1 kuń mniej na det3
"kiedyś" – słowo klucz. W starszych wersjach softu hamownia była w miarę dokładna, a obecnie jest raczej słabo. Żeby nie było piszę to z własnego doświadczenia a nie jakiś opowieści internetowych.
MIRU napisał(a):fuelcut przy 173kPa
to znaczy że masz go za nisko ustawionego. Nie bądź cziken i dorzuć do pieca
Ile znoszą korby w K-serii? Obstawiam że jakieś 300-350 powinny przyjąć, a jak tak to i bara powinny znieść (oczywiście pod warunkiem że te kreski mają jakieś pokrycie).

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Na KLZE u luxtera zniosly 0,5 ale tam byl stopien 10,1:1 kf ma mniejszy wiec pewnie zniezie sporo wiecej ai turbo mniejsze dawaj bara do 250 moze dojdziesz
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości