Mazda6 (GJ) – Nasze wrażenia i opinie

Mazda6 GJ (2012– 2016) / Mazda6 GL (2016- )

Postprzez sei » 10 sie 2013, 00:34

Witam wszystkich po dłuższej przerwie !

Wróciłem dziś z krótkiego urlopu nad naszym polskim morzem, robiąc przy okazji przyjemne 2000 km swoja Mazdą. W zwiazku z powyższym chciałbym podzielić się kolejnymi wrażeniami z jazdy, aktualny stan licznika to 7200 km, ale skupię się na tych ostatnich 2kkm.

Na początek parę słów o trasie jaką pokonałem – start ze Stalowej Woli (podkarpacie) przez Warszawę (droga zwykła, jednopasmowa), następnie wylot na autostradę Toruń-Gdańsk, kilka dni jazdy po Trójmieście (sporo korków i jazdy miejskiej), wyjazd na Hel (w tym półtoragodzinny korek kilka km przed Władysławowem..), następnie Łeba i podróz powrotna z wiztyą w Malborku, z tym że tym razem autostradą do Strykowa a następnie A2 w okolice Warszawy i powrót przez Radom do Stalowej (czyli więcej jazdy na dwupasmówkach). Dopełnieniem niech będą informacje o osiąganych prędkościach: trasa zwykła 90-140 km/h, dwupasmówki i autostrada 140-150, teren zabudowany wliczając korki – mocno zróżnicowany.

OK, subiektywne wady i zalety:

ZALETY
– spalanie: 6,6 l/100 km (klima przy obecnej temp. oczywiście non-stop włączona),
– komfort jazdy – kręte drogi – jak zawsze czysta przyjemność, odcinki gorszej jakości (czyt. wszelkiego rodzaju nierówności) – zdecydowanie w porządku, autostrady wiadomo super, poza szumem o którym mowa później,
– dynamika – do 140 km/h bardzo dobrze, wyprzedzanie przy wyższych prędkościach oraz osiąganie V-max=215 km/h niestety gorzej, ale bidy też nie ma,
– przyjemność z jazdy przepięknym autem praktycznie niespotykanym obecnie na polskich drogach – bezcenna !!! :)

WADY
– szumy słyszalne powyżej 120 km/h, a od 140 km/h wzwyż zdecydowanie obniżające komfort jazdy a nawet utrudniające rozmowy z pasażerem czy słuchaniem radia (z rozmowami tel. przez bluetooth również słabo)
– climatronic – zazwyczaj jeżdząc samemu ustawiam wszystkie nadmuchy tak, by zimne powietrze nie wiało bezpośrednio na mnie i jest w miarę OK, tym razem jechałem jednak z żoną, więc takie ustawienie nie było możliwe ;) niestety w trybie auto nie dało się podróżować, climatronic cały czas chciał być w trybie AC oraz cyrkulacji wewnętrznej, co więcej dmuchał zdecydowanie zbyt mocno i zbyt zimnym powietrzem – w rezultacie cała podróż przebiegała w rozbudowanym trybie manulanym – ustawianie cyrkulacji, trybu AC/AC ECO, prędkości dmuchawy, wylotami powietrza – duuuuży minus dla klimy !
– nawigacja – również porażka – po pierwsze nie udało mi się uaktualnić map za free więc wielu nowych dróg i autostrad nie było widać (jazda przez pole, brak przewidywanej godziny dojazdu i pozostałych km), po drugie obsługa i interfejs – nie chcę wchodzić w szczegóły ale w porównaniu z poprzednio używaną Automapą ogromną różnica na minus, po trzecie wybór trasy – gdyby nie nawigacja w komórce zwiedziłbym dużo wiosek i innych szutrów (próbowałem z różnymi ustawieniami),

Powyższe uwagi pozostawiam do indywidualnej oceny, tak jak wspomniałem wcześniej są mocno subiektywne.

Na koniec dodam jeszcze że przez te 2kkm spotkałem na drodze 3 nowe szóstki: białą perłę kombi na obwodnicy trójmiasta, soul red kombi w okolicach Władysławowa oraz pierwszą identyczną jak moją solud red sedan na trasie przy zamku w Malborku. Pozdrawiam serdecznie użytkowników jeśli są na forum, a w szczególności kolegę z Malborka na tablicach GD, któremu przez chwilę siedziałem na tyłku z szerokm bananem na gębie ;)

P.S. Na A2 przed Warszawą mijałem lawetę napakowaną nowymi szóstkami – jakby ktoś czekał..;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 mar 2013, 22:04
Posty: 12 (0/1)
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 6 GJ 2.0 2012 SkyENERGY

Postprzez adamus28 » 10 sie 2013, 09:31

Witam to jednak kogoś innego widziałem na trasie Władysławowo czerwony sedan 3 sierpień bo ja mam czarny sedan,ale wracając do tematu climatronic uwazam tak samo za bardzo wali zimnym aż ręce mam (zmrożone) ,co do nawigacji mam inne zdanie musisz usiąść i poczytać instrukcje i przede wszystkim zaktualizować mapy,ja mam mapy najnowsze i jest ok pokazuje wszystko jak należy,a wybór trasy trzeba ustawić w menu na najszybszą,przywidywany czas przyjazdu jak i kilometry do końca trasy wszystko pokazuje tylko trzeba ustawić i jest ok pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 00:53
Posty: 88
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 2.5 192KM AT 2013 Skypassion
Jet Black Sedan

Postprzez OLP » 10 sie 2013, 10:22

adamus28 napisał(a):... co do nawigacji mam inne zdanie musisz usiąść i poczytać instrukcje i przede wszystkim zaktualizować mapy,ja mam mapy najnowsze i jest ok pokazuje wszystko jak należy,a wybór trasy trzeba ustawić w menu na najszybszą,przywidywany czas przyjazdu jak i kilometry do końca trasy wszystko pokazuje tylko trzeba ustawić i jest ok pozdrawiam :)

Mam takie same odczucie do nawigacji co SEI. Może jest to spowodowane że cały czas jeszcze używam Automapy . Może ktoś kto nie używał jej to ma inne porównanie. Nie upieram się że wyznaczanie trasy przez Automape jest idealne ( zwłaszcza jak nie ma w niej się jakiejkolwiek funkcji Live) -jedna i druga może wprowadzić w maliny.
Dokumentacje przeczytałem kilka razy , spędziłem sporo czasu na parkingu by na żywo wszystkie kombinacje sprawdzić i parę rzeczy denerwuje mnie :
1) Jeżeli w trakcie jazdy chce wyświetlić większy obszar to z sieci dróg wyświetlana jest tylko ta którą jest wyznaczona trasa – pozostałe – nawet główne znikają – mapa wygląda jak siec metra w Warszawie.
2) ekran niby dotykowy ale nie mogę przesuwać widoku mapy . Jak nie mogę powiekszyć mapy z większą ilością detali to może przy aktualnym powiększeniu przesunę sobie "okno" – Nie, nie da się. Trzeba wchodzić gdzieś głęboko w widok mapy co w trakcie jazdy jest trudne zwłaszcza jak jest jakaś trasa wyznaczona ( bo przed manewrami wskakuje w tryb asystenta). Niby ekran duży ale istotnych detali (dróg) niewiele wyświetlonych.
3) dopiero niedawno dokopałem się do miejsca gdzie można dołożyć punkty VIA. Dlaczego przy wyznaczaniu trasy nie mogę wprowadzać punktów jako punkty via – TomTom przyjmuje wprowadzony punkt jako docelowy.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2013, 19:02
Posty: 63
Auto: Mazda 6 GJ SkyPassion 2,0 '12 kombi

Postprzez Pacik » 10 sie 2013, 10:40

W okolicach Władysławowa to ja jeżdżę, chociaż na 3 polu na Półwyspie jest wystawka Mazdy.
Pacik
 

Postprzez hamakarol » 11 sie 2013, 00:59

W czwartek zrobiłem trasę Gorzów-Szczyrk 550 km, najpierw krajówka a później A4, i resztę podrzędnymi w korkach. Prędkości na krajowych 100-120, autostrada tempomat 130-150, ostatnie 100 km korki, spalanie 6,5 litra, temperatura sięgała 40 stopni, czyli klima na fulla.
Dodam że klimatyzacja jest rewelacyjna, dla mnie działa bardzo dobrze. A jak za mocno wieje to dajemy tryb eco i temperaturę na 24 stopnie, bo jak na zewnątrz 40 to za niska nie może być.
Nawigacja słabiutka, prowadzi na ślepe drogi bez wyjazdu. A widać że trasa ma już swoje lata nie jest to świerzynka. Mam starego tomtoma i był naprawdę dobry na tamte lata, ale ten to kiszka. Zamula strasznie, ale lepszy rydz niż nic. Jaka cena taki towar.
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2010, 03:46
Posty: 62
Auto: Mazda 323f 1.6 BJ 2001, corolla 1.4D E12 2005, Mazda 6 2.0 GJ 2012

Postprzez sei » 11 sie 2013, 01:58

Może coś być z tą wysoką temp. na zewnątrz, jednak mimo wszystko powinna odnosić się do aktualnej temp. wewnątrz i odpowiednio chłodzić.

Trafione ostatnie zdanie ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 mar 2013, 22:04
Posty: 12 (0/1)
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 6 GJ 2.0 2012 SkyENERGY

Postprzez bucklet » 13 sie 2013, 15:35

D-fens napisał(a):@up
A Live działał Ci za granicą? Jak rozumiem rejestrację nawigacji zrobiłeś w kraju.
Navi mi się jeszcze nie zawiesiła ale dzisiaj zawiesił się czujnik oświetlenia. Wjechałem do krótkiego tunelu, włączyły się xenony a po wyjeździe na pełne słońce już nie zgasły, zegary ciemne. Nie pomogło wyłączenie trybu auto. Musiałem zatrzymać i wyłączyć auto.

Wysyłane z mojego GT-N8010 za pomocą Tapatalk 2


Byłem we Włoszech i próbowałem uaktywnić Live , ale bez skutku. Tzn nie udało mi się aktywować darmowego okresu próbnego, natomiast miałem ze sobą laptopa i łącząc się w hotelu w siecią (miałem przyznany ip włoski) miałem możliwość zrobienia opłaty za Live w systemie tomtom . Nie odważyłem się wydać kasę żeby tylko spróbować czy działa. Ale teraz żałuje.
Początkujący
 
Od: 7 lis 2008, 13:13
Posty: 10
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 6 GJ, Skypassion, 2,2 6AT

Postprzez D-fens » 13 sie 2013, 17:36

bucklet napisał(a):
D-fens napisał(a):@up
A Live działał Ci za granicą? Jak rozumiem rejestrację nawigacji zrobiłeś w kraju.
Navi mi się jeszcze nie zawiesiła ale dzisiaj zawiesił się czujnik oświetlenia. Wjechałem do krótkiego tunelu, włączyły się xenony a po wyjeździe na pełne słońce już nie zgasły, zegary ciemne. Nie pomogło wyłączenie trybu auto. Musiałem zatrzymać i wyłączyć auto.

Wysyłane z mojego GT-N8010 za pomocą Tapatalk 2


Byłem we Włoszech i próbowałem uaktywnić Live , ale bez skutku. Tzn nie udało mi się aktywować darmowego okresu próbnego, natomiast miałem ze sobą laptopa i łącząc się w hotelu w siecią (miałem przyznany ip włoski) miałem możliwość zrobienia opłaty za Live w systemie tomtom . Nie odważyłem się wydać kasę żeby tylko spróbować czy działa. Ale teraz żałuje.


O widzisz – ja próbowałem przez VPN ale nie poszło. Spróbuję raz jeszcze bo kręci mnie ta opcja.

Wysyłane z mojego GT-N8010 za pomocą Tapatalk 2
D-fens himself
Mazda 6 Sport Kombi 2008 2.0 MZR-CD 140 KM w wersji Exclusive.
Wcześniej Mondeo 5d 2002 2.0 TDCI 130 KM
Jeszcze wcześniej Vectra B 1998 1.6 16v
A jeszcze wcześniej MPK, PKS, PKP, TAXI i z buta..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 13:34
Posty: 110 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 6 GJ Sedan 2.0 benzyna 6MT Snowflake White
Mazda MX-5 NB 1998 1.8

Postprzez Godlike » 24 sie 2013, 23:16

Witam ponownie,

dzisiaj odbyłem już jazdę próbną z rodziną. Żona jest zachwycona, bardziej przemawia za nią sedan :) oczywiście biała perła. Dla mnie silnik 2.0 jest w zupełności wystarczający w manualu, ale zaczęliśmy zastanawiać się nad automatem. Ja się trochę boje zamulenia 2.0 w AT, a dodatkowo bardziej skłaniam się ku SkyPassion, więc ogólnie 2.5 by zostało, a na taki koszt się chyba jednak nie zdecydujemy.

Mamy więc orzech do zgryzienia, wygoda automatu ze słabszymi osiągami, kontra manual w lepszym wyposażeniu i wykończeniu.

I właśnie o wykończenie SkyPassion mi chodzi. Czy poza skórami zauważyliście coś jeszcze? Ja dzisiaj w SP zauważyłem, że przednie słupki (od weww. oczywiście:))wykończone są materiałem (jak np. w moim Audi), a w SkyEnergy to plastik, choć dobrej jakości. W kombi lepszy materiał w bagażniku (chociaż to może mi się wydawać, po prostu sedan może mieć zwykły filc w bagażniku, kombi to już lepszej jakości materiał, ale widziałem sedany w SE a kombi w SP). Z kolei zewnętrzna część słupków jest na wysoki połysk w SP. Ciekawe czy jest coś jeszcze o czym producent nie wspomina?

Bardzo proszę o info jak jest z dynamiką 2.0 AT w stosunku do MT. Czy jest to faktycznie odczuwalne? Może ktoś mierzył czasy do 100 jakimś Gtechem czy czymś? Piszą, że czasu są lepsze niż podaje producent (w przeciwieństwie do MT).

Po jeździe testowej pojechaliśmy na przejażdżkę Insignia 2.0 4x4 250KM z końca 2011 (moja wcześniejsza faworytka). Pomimo, że jestem fanem raczej niemieckich samochodów, czułem się kompletnie rozczarowany. Pomimo, że kiedyś jeździłem Vectrą C 2.0t, czułem że samochód jest nerwowy i mało komfortowy, jego nieprzeciętna dynamika (to fakt.. po prostu auto leci po dotknięciu przepustnicy) zdaje się nieujarzmiona w tym modelu. Jakiś szarpanie, stukanie.. auto 20tys. przebiegu. Jeździłem już szybkimi samochodami, ostatnio nowym BMW 3 245km, i o takich zachowaniach nie było mowy. Może jakiś trafiony egzemplarz. Postanowiliśmy postarać się przejechać jeszcze nowym egzemplarzem, bo wydaje się to aż niemożliwe. Ale jeśli będzie to samo to decyzja już raczej podjęta.. kwestia.. SkyPasion, albo SkyEnergy i automat.

Sprzedawca poinformował nas, że auta z Polskiego stocku w tych konfiguracjach mają Nawigację, a my akurat jej nie chcemy. Mamy świetne navi w telefonach jest to dla nas zbędne. Można się tego pozbyć? :) Może ktoś odkupi? :)

Co ciekawe, auta w konfiguracji jakiej byśmy sobie życzyli są w Polsce, czas oczekiwania 2-3 tyg. Czy lepiej z jakiś względów zlecać je do produkcji i czekać?

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 5 sie 2013, 12:51
Posty: 5
Skąd: Piaseczno
Auto: Mitsubishi Outlander MY`2010 2.0DID

W planach: Mazda 6 (GJ) Kombi 2.0 165KM SkyEnergy/SkyPassion Snowflake White

Postprzez hugree » 26 sie 2013, 06:56

Godlike napisał(a):Sprzedawca poinformował nas, że auta z Polskiego stocku w tych konfiguracjach mają Nawigację, a my akurat jej nie chcemy. Mamy świetne navi w telefonach jest to dla nas zbędne. Można się tego pozbyć? :) Może ktoś odkupi? :)


To chyba nie jest prawda. Przede wszystkim nawigacja nie wchodzi w skład wersji wyposażenia. Zawsze jest osobno i kosztuje 2000zł. Ja przy wersji 2.5L mam praktycznie wszystko ale nawigację sobie darowałem głównie z tego samego powodu o którym piszesz wyżej. W salonie powiedzieli mi, że jako piewszy zrezygnowałem z navi a autko zamawiałem w Marcu :P
Początkujący
 
Od: 1 maja 2013, 09:15
Posty: 14
Auto: Mazda 6 2.5L

Postprzez szwagier44 » 2 wrz 2013, 12:05

W przypadku szumów, na jeździe próbnej dealer ściemniał, że to wina wiatru bocznego, który akurat wiał :)

Jeżeli chodzi o lusterka, to była również moja hipoteza, że to ich wina. Ale robiłem testy przy złożonych/rozłożonych na autostradzie i różnicy nie ma.

Osobiście do szumu się przyzwyczaiłem i mi nie przeszkadza :D
Początkujący
 
Od: 9 maja 2013, 09:51
Posty: 21
Auto: Mazda 6 GJ SkyENERGY, 2.0 165KM, 2012

Postprzez dzekuk » 2 wrz 2013, 18:10

Witam
Wlasnie przejechalem nowa Mazda trase Londyn – Krakow, Krakow – Londyn – 2x 1650km i pragne sie podzielic swoimi opiniami.
Posiadam Mazde Skypassion w wersji 165km – benzyna, kombi.
Autko wyglada rewelacyjnie, felgi 19" ktorych na poczatku sie obawialem, nie daja sie we znaki, autko prowadzi sie swietnie. Na zime zmieniam na 17".
Niestety duzym mankamentem jest halas juz powyzej 120km/h (szum). W poprzedniej Toyocie avensis – diesel 128km tak bylo dopiero przy predkosci 150-160km. Jedynym remedium jest poglosnienie muzyki. Zestaw audio jest odrobine slabszy w porownaniu do firmowego zestawu Toyoty projektowanego ponoc przez jakiegos audiofila.
Mazda natomiast wygrywa stylistyka oraz nowoczesnym designem w porownaniu do innych aut tej samej klasy.
Jeszcze jedna rzecz zauwazylem bardzo niepokojaca, mianowicie jest to drgajaca maska przy wiekszych predkosciach. Raz przy 180km/h i duzym wietrze z przodu boki maski unosily sie na kilka cm !!! To powazne niedociagniecie projektantow, ktorych sukcesem niewatpliwym bylo to iz sama maska sie nie otworzyla i nie odpadla :P
Spalanie rewelacyjne, przy predkosci autostradowej ok 140-160km/h – 8.5l/100km (dla porownania Toyota diesel 2.0 – 7.5l/100km)
Czy ktos ma moze diesla mazdy? Jak wyglada sprawa halasu przy wiekszych predkosciach? Jak dla mnie to najwiekszy mankament tego auta, szczegolnie jak sie podrozuje z dziecmi...
Ciekawi minie tez poziom halasu w innych autach, np. Mondeo nad ktorym sie powaznie zastanawialem, jednakze kupowanie starej wersji w momencie gdy w USA jest juz nowa (podobna do astona martina) mija sie z celem.
Jezeli poziom halasu w 2.5l wersji jest wiekszy od 165km to nie dla mnie takie auto. Ponoc najlepiej jest w Lexusach...
I jeszcze jedno: Brak odpowiedniego miejsca – dostatecznie glebokiej "dziury" na kolo zapasowe !!! Kolo zakupilem w ASO wraz z podnosnikeim i sruba mocujaca, poniewaz takie rozwiazanie wydaje mi sie najrozsadniejsze przy felgach 19" (nie wierze w zestaw naprawczy w momencie przeciecia kola na jakiejs nierownosci). Niestety po wlozeniu "zapasu" podloga bagaznika jest troszke podniesiona i opiera sie tylko na samym kole, a zakup zestawu odpowiednich plastikow za dodatkowe 2000zl uwazam za zdzierstwo. W sumie ich brak nie przeszkadza.
dzekuk
 

Postprzez Tomek79 » 3 wrz 2013, 08:57

A nie lepiej kupić pokrowiec na koło – taki zapinany na zamek – i położyć normalnie na podłodze w bagażniku, zapinając pasem do "zaczepów" ?? Nie wiem tylko czy one wytrzymają przy gwałtownym hamowaniu, koło trochę waży :|
Ja wybieram sprzęty, a Żona kolorki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 19:45
Posty: 185 (0/3)
Skąd: Oleśnica/Thurgau
Auto: Mazda 3 2.0 DISI i-stop excl+ HTB – 2010r.
Lada Niva 21214 1.7i – 2012r.

Postprzez torad » 3 wrz 2013, 09:19

Czy ktoś ma może diesla mazdy? Jak wygląda sprawa hałasu przy większych prędkościach?

W dieslu przy większych prędkościach hałas jest taki sam; silnika nie słychać. Jedynie przy przyspieszaniu wydobywa się przyjemny, głęboki pomruk spod maski, podobny do odgłosu 5-cylindrowego diesla VOLVO.
Więc to, że szumi nie ma nic wspólnego z wersją silnikową i wersją wyposażenia.
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2013, 15:57
Posty: 35 (0/1)
Auto: MAZDA CX-3, '16, 2,0-150kM, MT, Skypassion, Dynamic Blue

Postprzez dzekuk » 3 wrz 2013, 12:00

Jezeli chodzi o kolo zapasowe to wozenie go w pokrowcu w bagazniku zajmuje sporo miejsca i jest bez sensu w/g mnie. Po wsadzeniu do "dziury" podloga nieznacznie wystaje ale mnie to nie przeszkadza. Zaladowalem pelne auto bagazy I wszystko bylo ok, trzeba tylko umiejetnie rozlozyc pakunki aby przypadkiem nie zlamac podlogi, ale to raczej niemozliwe, chyba ze ktos przewozi plaskie i duze skrzynie.
Co do szumow to niestety wina chyba zle wygluszonych lub wcale nadkoli oraz kiepskich uszczelek. Material w nadkolach powala, cos na ksztalt filcu w gumiakach. Jak to pierwszy raz zobaczylem, myslalem ze padne, tutaj Mazda dala kompletnie przyslowiowej du....
A maska niestety drag, przyjzyjcie sie przy wiekszych predkosciach, a jak dostanie wiatru z przodu to dopiero jest jazda. Ale na szczescie sie nie otwiera :)
Po za tym autko naprawde super i co najwazniejsze cieszy oko i swietnie sie prowadzi !!!
dzekuk
 

Postprzez Spokoj » 5 wrz 2013, 13:36

Witam na forum.

Kilka dni temu odbyłem jazde nową 6 z motorem 165km w manualu.

Do tej pory jeżdżę megane z 2000 z silnikiem 1.6 16v – 107km w gazie. Szczerze powiem, że myślałem że przesiade się do auta z którego nie będę chciał wysiadać. Jestem ogromnie rozczarowany dynamiką auta i komfortem podróżowania. Silnik jest słaby, naprawdę, i nie mówię tego jako właściciel jakiegoś turbo diesla tylko tak jak wyżej napisałem mam zwykłe auto i liczyłem na dużo dużo wiecej- na wysokich obrotach jest lepiej ale odgłos silnika kiepski tak jak by się męczył. Poza tym glosno to juz jest od 100km/h – auto jest ciche jak jedziemy z prędkością do 40km/h.

Ogólnie jest śliczna, dobrze wykonana, duży bagażnik, ładna tapicerka, ładna deska i byłem pewien że jazda próbna tylko mnie utwierdzi w przekonaniu co do wyboru Mazdy ale zdecydowanie już wiem że jej nie wybiorę.

Polecam wszystkim którzy kupują oczami przejechanie się Mazdą- ja się skutecznie wyleczyłem. Może po lifcie wprowadzą nowe silniki i wyciszą tą budę bo jest tragicznie. Płacąc 110tyś musisz wymagać od auta czegoś więcej niż ładnej sylwetki, ja rozumiem że auto po kilku latach zacznie hałasować, ale nie od razu....
Spokoj
 

Postprzez Marcinii » 5 wrz 2013, 13:41

Bez przesady :)
Dynamika tego silnik jest porównywalna a nawet trochę lepsza niż mój poprzedni diesel 136 KM. A jeżeli chodzi o głośność to robiłem ankietę wśród moich pasażerów i większość zgodnie stwierdziła że mocno przesadzacie tu na forum :)
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2013, 07:24
Posty: 196 (0/1)
Auto: Mazda 6, 2.0 165KM, 2013

Postprzez tombien » 5 wrz 2013, 13:52

Marcinii napisał(a):Bez przesady
Dynamika tego silnik jest porównywalna a nawet trochę lepsza niż mój poprzedni diesel 136 KM. A jeżeli chodzi o głośność to robiłem ankietę wśród moich pasażerów i większość zgodnie stwierdziła że mocno przesadzacie tu na forum


To samo twierdzę – przejechałem na testach 200 km z tym silnikiem i skrzynią a jeżdżę dieslem 140 KM.
Obrazek

Wcześniej: GH 2.0 MZR-CD Top '08
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2009, 21:12
Posty: 106 (0/1)
Auto: Mazda 6 GJ 2.0 MT Sedan SkyPassion

Postprzez chmooreck » 5 wrz 2013, 14:02

Marcinii napisał(a): i większość zgodnie stwierdziła że mocno przesadzacie tu na forum :)

Często jeździłeś z nimi z prędkościami powyżej 120km/h ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1118 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez Marcinii » 5 wrz 2013, 14:05

Nie powyżej, zazwyczaj równo 120.
Raczej rzadko zdarza się droga że można powyżej :)
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2013, 07:24
Posty: 196 (0/1)
Auto: Mazda 6, 2.0 165KM, 2013

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6