Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
wsw napisał(a):Gdzie leży waszym zdaniem usterka,bo coś na pewno jest nie tak
Wycięty dpf i źle przeprogramowany kompalbo inny problem z dpf musi być. Bo wygląda jakby się za często dpf wypalał. Czy po przekręceniu kluczyka zapala się kontrolka DPF na desce?
Za niskie obroty... nie dajesz autku szans na poprawne wypalenie filtra..
Do sprawdzenia:
– podkladki I wtryski... jak I smok olejowy...
tapatalk 2
Do sprawdzenia:
– podkladki I wtryski... jak I smok olejowy...
tapatalk 2
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Chciałbym do swojej M6 założyć kilka gadżetów takich jak czujnik parkowania, zestaw głośnomówiący, nawigacja, no i skoro nie można wymienić radia na takie z obsługą mp3 to xcarlink.
Tylko że z tego co wyczytałem na forum to z xcarlinkami są same problemu typu płyta z ciszą, problemy z folderami itd.
Więc pomyślałem że rozwiązaniem byłoby takie cudo:
http://www.ebay.co.uk/itm/ETO-Mazda-6-I ... 33718d6f54
Tylko że z tego co jest w opisie aukcji moja M6 jest za stara
Co o tym myślicie? Jakaś przeróbka? Czy pozostaje mi zakup wszystkiego oddzielnie i zabawa z wirtualną zmieniarką?
Tylko że z tego co wyczytałem na forum to z xcarlinkami są same problemu typu płyta z ciszą, problemy z folderami itd.
Więc pomyślałem że rozwiązaniem byłoby takie cudo:
http://www.ebay.co.uk/itm/ETO-Mazda-6-I ... 33718d6f54
Tylko że z tego co jest w opisie aukcji moja M6 jest za stara
Co o tym myślicie? Jakaś przeróbka? Czy pozostaje mi zakup wszystkiego oddzielnie i zabawa z wirtualną zmieniarką?
- Od: 20 mar 2007, 19:32
- Posty: 26
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda CX-5 2.0 PB 2014r.
Tak po przekręceniu kluczyka zapala się na chwilę kontrolka dpf. Wczoraj DPF był wypalany komputerowo w warsztacie u znajomego.Czy wymiana podkładek pod wtryski i kalibracja ich może to naprawić? Autko ma przejechane 120tys i nie były wymieniane podkładki.Smok olejowy był sprawdzany z 8tys.km. temu i był czysty.Po proszę o jakieś wskazówki gdzie szukać przyczyny tego stanu.Pozdrawiambieski napisał(a):wsw napisał(a):Gdzie leży waszym zdaniem usterka,bo coś na pewno jest nie tak
Wycięty dpf i źle przeprogramowany kompalbo inny problem z dpf musi być. Bo wygląda jakby się za często dpf wypalał. Czy po przekręceniu kluczyka zapala się kontrolka DPF na desce?
- Od: 11 lip 2012, 10:30
- Posty: 4
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda 6 disel 2.0.143KM 07r.
R@D napisał(a):z xcarlinkami są same problemu typu płyta z ciszą, problemy z folderami itd.
pierwsze słysze, mi bangla bezproblemowo.
Co do gadżetu który wkleiłeś, pewnie działa z przedliftem, tylko może sprzedawca nie wie że należy zlutować zworkę L716
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
R@D napisał(a):Więc pomyślałem że rozwiązaniem byłoby takie cudo:
http://www.ebay.co.uk/itm/ETO-Mazda-6-I ... 33718d6f54
Jak szukałem Auta to widziałem coś podobnego w jednym egzemplarzu.
Na allegro 2000-2700 z tego co na szybko patrzałem.
Mi bardziej niż na Xcarlink zalezy na muzie z BT przez telefon – a to Xcarlink wydatek około 500-600zł (jeśli dobrze licze). No i nie wiem jak to działa. Kumpel ma to fabrycznie w Nissanie i dla mnie bomba pomysł...
R@D napisał(a):Tylko że z tego co wyczytałem na forum to z xcarlinkami są same problemu typu płyta z ciszą, problemy z folderami
Używam 3 lata xcarlinka i nie mam zadnych problemów. Całkowicie się nie zgadzam z tą opinią.
bieski napisał(a):Całkowicie się nie zgadzam z tą opinią.
również potwierdzam, jak i wielu innych użytkowników -problemy są marginalne. reszta w odpowiednich watkach (dot. xcarlink)
Takie szybkie pytanko. Czy klakson włącza się naciskając poduszkę w dowolnym miejscu, czy tylko na środku?
Wydawało mi się że nie ważne gdzie nacisnę to trąbi, ale wczoraj działał tylko jak naciskałem trochę powyżej symbolu trąbki a po bokach już nie. Używam sygnału raz na rok i trochę nie pamiętam jak było.
Wydawało mi się że nie ważne gdzie nacisnę to trąbi, ale wczoraj działał tylko jak naciskałem trochę powyżej symbolu trąbki a po bokach już nie. Używam sygnału raz na rok i trochę nie pamiętam jak było.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Xcarlink się lubi przywiesić albo zgubić foldery, no ale to występuje tylko w sytuacji gdy ma się 12 folderów po 99 utworów, bo radio teoretycznie wspiera tylko 10.
No i ma buga – jak się zostawi na randomie to po ponownym odpaleniu samochodu zawsze będzie folder 5.
A tak po za tym to dobry sprzęt, tylko nie wiem jaki tam wchodzi kabel do wejścia liniowego... z supportu xcarlinka nikt nie odpowiada :/
No i ma buga – jak się zostawi na randomie to po ponownym odpaleniu samochodu zawsze będzie folder 5.
A tak po za tym to dobry sprzęt, tylko nie wiem jaki tam wchodzi kabel do wejścia liniowego... z supportu xcarlinka nikt nie odpowiada :/
Witajcie szybkie pytanie, piszcza mi klocki po prawej stronie (tak jak by nie odbijaly do konca i lekko byly docisniete do tarczy po zdjeciu nogi z hamulca ) , wymienilem zestaw naprawczy chociaz tloczek byl w stanie idealnym , odpowietrzylem uklad, dolalem plynu i nadal to samo , klocki jeszcze nadaja sie do jazdy, co moze byc problemem?
Mazda 6, 2.0 diesel – 136 koni , rok prod. 2003 , sedan
prezes4real napisał(a):Witajcie szybkie pytanie, piszcza mi klocki po prawej stronie (tak jak by nie odbijaly do konca i lekko byly docisniete do tarczy po zdjeciu nogi z hamulca ) , wymienilem zestaw naprawczy chociaz tloczek byl w stanie idealnym , odpowietrzylem uklad, dolalem plynu i nadal to samo , klocki jeszcze nadaja sie do jazdy, co moze byc problemem?
Lekko przywichrowana tarcza.
Przetocz tarczę dla pewności – 25zł
Jak nie pomoże to wymień klocki.
matthies napisał(a):Co do gadżetu który wkleiłeś, pewnie działa z przedliftem, tylko może sprzedawca nie wie że należy zlutować zworkę L716 Nie wiem jak to jest podlaczane do auta, jakimi złączami itp. Pomysł fajny i niektórzy robili coś podobnego na własną rękę. Wybór tak naprawdę należy do ciebie, choć pewnie i tak wybierzesz najtańsze.
No właśnie o to mi chodzi czy jest to kwestia zworki, zamiany przewodów na kostce czy może całkowicie innego mocowania.
Wolałbym rozwiązanie najbardziej praktyczne niż najtańsze
dobrzyn22 napisał(a):również potwierdzam, jak i wielu innych użytkowników -problemy są marginalne. reszta w odpowiednich watkach (dot. xcarlink)
Hmmm... ja nigdy nie korzystałem z tego urządzenia a negatywne opinie poznałem właśnie w tematach na forum. Nawet gdzieś padła wypowiedź (cytuję z pamięci) "nikt nie mówił że będzie działało tak dobrze jak fabryczne".
Dlatego się wystraszyłem xcarlinka, ale chyba będę musiał jeszcze raz przetrzepać te tematy
Chociaż urządzenie z linka powyżej wciąż kusi
- Od: 20 mar 2007, 19:32
- Posty: 26
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda CX-5 2.0 PB 2014r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6