Eunos 30X EC KLG4 94'

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez adis555 » 26 sie 2013, 22:33

Bez hamulca. Zdjęcie z telefonu nie oddaje w pełni widoku jak to świeci. Ale świeci normalnie tyle że podwójnie ;) Tak jak powinno.

From Tapatalk by L9
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Rafał_ » 26 sie 2013, 22:43

adis jak znajdziesz drugi taki komplet to daj znać ;)

Lampeczki zacne <spoko>
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez wiiteekk » 26 sie 2013, 23:34

adis555 napisał(a):ameryka świeci na 2 kwadraty


W precidii mam oryginalnie lampy które świecą dokładnie tak samo jak Twoje "JDM". Wątpie żeby były wprost z japońskiej wersji mx'a :P Raczej jednak USDM, dużo ameryk widać było ostatnio na części w allegro/tablicy. Szczególnie przedlifty 1.6 :P
wiiteekk
 

Postprzez adis555 » 26 sie 2013, 23:51

Hmmm może być tak że to wersja precidia czyli kanada. Wychodziło by na to że na usa były inne lampy niż na kanadę.

From Tapatalk by L9
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez adis555 » 29 sie 2013, 22:17

Up. Zrobione zostały tylne tuleje poliuretanowe i drążki reakcyjne. Tył przestał wogóle pukać. Ustał też problem myszkowania tyłu auta co oznacza że amortyzatory są jeszcze w miarę ok.
Co do porównania.
Na sprezynach obnizajacych stacja diagnostyczna pokazała na tyle 17% na jednym amortyzatorze a na drugim 0% . Dziś już na seryjnym nawiasie zrobiłem kolejny test. Na tych samych amortyzatorach i seryjnych sprezynach pokazało 44%i 30% . Pewnie niedługo jeden amortyzator się skończy ale można jeździć tak jak jest bo tył zachowuje się naprawdę względnie. Dotarły do mnie nowe sprężyny FK w ramach reklamacji. Teraz zagwostka czy je zakladać?

From Tapatalk by L9
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Bartg » 29 sie 2013, 22:21

Przy takich amorkach bym nie zakładał, zwłaszcza, że zaraz będzie po sezonie :P No i weź pod uwagę, że na sprężynie obniżającej nigdy prawidlowej sprawności na stacji nie pokaże, bo amorek pracuję mniej lub bardziej ściśniety na stałe.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez adis555 » 29 sie 2013, 22:25

Bartg napisał(a):Przy takich amorkach bym nie zakładał, zwłaszcza, że zaraz będzie po sezonie :P No i weź pod uwagę, że na sprężynie obniżającej nigdy prawidlowej sprawności na stacji nie pokaże, bo amorek pracuję mniej lub bardziej ściśniety na stałe.

No dobra ale gdy w poprzedniej mazdzie wymieniłem amortyzatory tokico i sprężyny kayaba stacja pokazała 70 % przód i 50% tyl! Oznacza to nie mniej nie więcej że badanie na stacji diagnostycznej można sobie w <dupa> włożyć.

From Tapatalk by L9
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Bartg » 29 sie 2013, 23:14

Bo tak jest ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez zemoj » 30 sie 2013, 00:52

Metoda pomiaru sprawności amortyzatorów na większości SKP nie wskazuje bezpośrednio stopnia zużycia amortyzatora. W telegraficznym skrócie metoda polega na badaniu % przyczepności pojazdu do nawierzchni podczas drgań.
Jeśli chodzi o tył, to czytałem, że w lekkich pojazdach z napędem na przód z zasady konstrukcja przesądza, że wynik tylnego zawieszenia będzie stosunkowo niski.

Tym niemniej masz porównanie, że jeśli amor jako nowy pokazywał 50%, to wynik 30% nie musi go kwalifikować jeszcze do wymiany, natomiast, jeśli początkowo miałby np. 80%, to już daje pewien obraz jego zużycia... ;)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez adis555 » 30 sie 2013, 01:06

Na pewno to że tył mx-3 nic nie waży wpływa na pomiary na stacji diagnostycznej. Na pewno auto nie skacze jak piłka dobrze trzyma się drogi nie pływa a same amortyzatory nie mają śladu najmniejszego wycieku. Jedynie to że jeden amortyzator pokazał 44% a drugi 30% ukazuje że jakieś tam zużycie występuje. Ale mają one 19 lat więc mają prawo: ) Może i rzeczywiście poczekać na przyszły sezon i włożyć inny temat. Zobaczę. Może włoże jeszcze te springi na testy a co mi tam jak już je rozbieralem naście razy. xD

From Tapatalk by L9
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez zemoj » 30 sie 2013, 08:40

Pewnie, że zakładaj! <ok>
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Bartg » 30 sie 2013, 09:22

Jak mają 19 lat to stawiam, że mają z 5% sprawności :P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez luki_92_92 » 30 sie 2013, 11:11

fajne lampy, szukam takich od dawna bo nie chce mi się bawić w przerabianie moich a tu taka okazja przeszłą mi koło nosa :(
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez wilusjdm » 31 sie 2013, 10:40

Co do amortyzatorów na stacji pokazało mi, 3 amory po 83-86% i jeden 33% co kwalifikuję się do wymiany . W trakcie jazdy na prostej drodze jest ok ale jak próg zwalniający się natrafi to wali ładnie :D Dlatego aż dziwne, że w swoich amorach masz 30 i 40% i jest ok ? Cud od boga ? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez adis555 » 31 sie 2013, 11:25

Dlatego pisałem że odczyty ze stacji można sobie wsadzić w d....

From Tapatalk by L9
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez adis555 » 1 wrz 2013, 18:45

Mazda pół zglebiona. Zdecydowałem się zglebic tylko tył bo można to zrobić bez sciagaczy pod blokiem oraz z tylu zrobione zostało zawieszenie czyli tuleje i końcówki. Na razie zero pukania zero dobijania prowadzi sie pewnie. Przód też będzie testowany na nowej sprezynie wraz z nowymi tulejami jak przyjdą: ) Potem jak będzie ok to dystans i koniec wizuala.
Na razie przód od Takumi tył od Helmuta.


From Tapatalk by L9
Załączniki
uploadfromtaptalk1378053571558.jpg
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez zemoj » 1 wrz 2013, 19:21

To trzeba zmienić tytuł wątku :P
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez luki_92_92 » 4 wrz 2013, 11:34

Udało mi sie dorwać komplet takich lamp w stanie idealnym za 50zł :D więc mam pytanie, jak rozwiązałeś kwestię światła przeciwmgłowego, którego w tych lampach nie ma? :D mam 4 pozycje z 4 stopami i nie wiem co tu teraz zrobic, drutować wiązkę z dwóch jedną czy wozić europejską w razie przeglądu? :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez adis555 » 4 wrz 2013, 15:25

Ja mam europejskie na przegląd. Nie bawiłem się w przerabianie. Teoretycznie wszystko zależy od Ciebie. Możesz sobie zrobic 4 pozycje, 2 stopy i zamiast kolejnych 2 stopów zrobić przeciwmgłowe. Tylko że to i tak będzie na sztuke robione bo światło nie będzie się rozpraszać w skupieniu tak jak powinno. Ale w razie kontroli naciśniesz przycisk i 2 żarówki zaświecą się na stałe( tak jakbyś wcisnął stop)
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez wiiteekk » 4 wrz 2013, 21:39

A ja w precidii wcale nie mam przeciwmgłowego :) Da się żyć i bez tego. Ale najprościej chyba byłoby wstawić diodę zeby napięcie nie szło na wszystkie żarówki i mieć jednocześnie 4 stopy i przeciwmgielne :)
wiiteekk
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy