From Tapatalk by L9
Eunos 30X EC KLG4 94'
adis jak znajdziesz drugi taki komplet to daj znać
Lampeczki zacne
Lampeczki zacne

Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
adis555 napisał(a):ameryka świeci na 2 kwadraty
W precidii mam oryginalnie lampy które świecą dokładnie tak samo jak Twoje "JDM". Wątpie żeby były wprost z japońskiej wersji mx'a
-
wiiteekk
Up. Zrobione zostały tylne tuleje poliuretanowe i drążki reakcyjne. Tył przestał wogóle pukać. Ustał też problem myszkowania tyłu auta co oznacza że amortyzatory są jeszcze w miarę ok.
Co do porównania.
Na sprezynach obnizajacych stacja diagnostyczna pokazała na tyle 17% na jednym amortyzatorze a na drugim 0% . Dziś już na seryjnym nawiasie zrobiłem kolejny test. Na tych samych amortyzatorach i seryjnych sprezynach pokazało 44%i 30% . Pewnie niedługo jeden amortyzator się skończy ale można jeździć tak jak jest bo tył zachowuje się naprawdę względnie. Dotarły do mnie nowe sprężyny FK w ramach reklamacji. Teraz zagwostka czy je zakladać?
From Tapatalk by L9
Co do porównania.
Na sprezynach obnizajacych stacja diagnostyczna pokazała na tyle 17% na jednym amortyzatorze a na drugim 0% . Dziś już na seryjnym nawiasie zrobiłem kolejny test. Na tych samych amortyzatorach i seryjnych sprezynach pokazało 44%i 30% . Pewnie niedługo jeden amortyzator się skończy ale można jeździć tak jak jest bo tył zachowuje się naprawdę względnie. Dotarły do mnie nowe sprężyny FK w ramach reklamacji. Teraz zagwostka czy je zakladać?
From Tapatalk by L9
Przy takich amorkach bym nie zakładał, zwłaszcza, że zaraz będzie po sezonie
No i weź pod uwagę, że na sprężynie obniżającej nigdy prawidlowej sprawności na stacji nie pokaże, bo amorek pracuję mniej lub bardziej ściśniety na stałe.
Bartg napisał(a):Przy takich amorkach bym nie zakładał, zwłaszcza, że zaraz będzie po sezonieNo i weź pod uwagę, że na sprężynie obniżającej nigdy prawidlowej sprawności na stacji nie pokaże, bo amorek pracuję mniej lub bardziej ściśniety na stałe.
No dobra ale gdy w poprzedniej mazdzie wymieniłem amortyzatory tokico i sprężyny kayaba stacja pokazała 70 % przód i 50% tyl! Oznacza to nie mniej nie więcej że badanie na stacji diagnostycznej można sobie w

From Tapatalk by L9
Metoda pomiaru sprawności amortyzatorów na większości SKP nie wskazuje bezpośrednio stopnia zużycia amortyzatora. W telegraficznym skrócie metoda polega na badaniu % przyczepności pojazdu do nawierzchni podczas drgań.
Jeśli chodzi o tył, to czytałem, że w lekkich pojazdach z napędem na przód z zasady konstrukcja przesądza, że wynik tylnego zawieszenia będzie stosunkowo niski.
Tym niemniej masz porównanie, że jeśli amor jako nowy pokazywał 50%, to wynik 30% nie musi go kwalifikować jeszcze do wymiany, natomiast, jeśli początkowo miałby np. 80%, to już daje pewien obraz jego zużycia...
Jeśli chodzi o tył, to czytałem, że w lekkich pojazdach z napędem na przód z zasady konstrukcja przesądza, że wynik tylnego zawieszenia będzie stosunkowo niski.
Tym niemniej masz porównanie, że jeśli amor jako nowy pokazywał 50%, to wynik 30% nie musi go kwalifikować jeszcze do wymiany, natomiast, jeśli początkowo miałby np. 80%, to już daje pewien obraz jego zużycia...
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Na pewno to że tył mx-3 nic nie waży wpływa na pomiary na stacji diagnostycznej. Na pewno auto nie skacze jak piłka dobrze trzyma się drogi nie pływa a same amortyzatory nie mają śladu najmniejszego wycieku. Jedynie to że jeden amortyzator pokazał 44% a drugi 30% ukazuje że jakieś tam zużycie występuje. Ale mają one 19 lat więc mają prawo: ) Może i rzeczywiście poczekać na przyszły sezon i włożyć inny temat. Zobaczę. Może włoże jeszcze te springi na testy a co mi tam jak już je rozbieralem naście razy. xD
From Tapatalk by L9
From Tapatalk by L9
fajne lampy, szukam takich od dawna bo nie chce mi się bawić w przerabianie moich a tu taka okazja przeszłą mi koło nosa 
Co do amortyzatorów na stacji pokazało mi, 3 amory po 83-86% i jeden 33% co kwalifikuję się do wymiany . W trakcie jazdy na prostej drodze jest ok ale jak próg zwalniający się natrafi to wali ładnie
Dlatego aż dziwne, że w swoich amorach masz 30 i 40% i jest ok ? Cud od boga ? 
Mazda pół zglebiona. Zdecydowałem się zglebic tylko tył bo można to zrobić bez sciagaczy pod blokiem oraz z tylu zrobione zostało zawieszenie czyli tuleje i końcówki. Na razie zero pukania zero dobijania prowadzi sie pewnie. Przód też będzie testowany na nowej sprezynie wraz z nowymi tulejami jak przyjdą: ) Potem jak będzie ok to dystans i koniec wizuala.
Na razie przód od Takumi tył od Helmuta.
From Tapatalk by L9
Na razie przód od Takumi tył od Helmuta.
From Tapatalk by L9
Udało mi sie dorwać komplet takich lamp w stanie idealnym za 50zł
więc mam pytanie, jak rozwiązałeś kwestię światła przeciwmgłowego, którego w tych lampach nie ma?
mam 4 pozycje z 4 stopami i nie wiem co tu teraz zrobic, drutować wiązkę z dwóch jedną czy wozić europejską w razie przeglądu? 
Ja mam europejskie na przegląd. Nie bawiłem się w przerabianie. Teoretycznie wszystko zależy od Ciebie. Możesz sobie zrobic 4 pozycje, 2 stopy i zamiast kolejnych 2 stopów zrobić przeciwmgłowe. Tylko że to i tak będzie na sztuke robione bo światło nie będzie się rozpraszać w skupieniu tak jak powinno. Ale w razie kontroli naciśniesz przycisk i 2 żarówki zaświecą się na stałe( tak jakbyś wcisnął stop)
A ja w precidii wcale nie mam przeciwmgłowego
Da się żyć i bez tego. Ale najprościej chyba byłoby wstawić diodę zeby napięcie nie szło na wszystkie żarówki i mieć jednocześnie 4 stopy i przeciwmgielne 
-
wiiteekk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości