Bardzo się przydał skan z manuala. Dziękuję jeszcze raz

Chyba czeka mnie rozbiórka tunelu bo szyby i radio działają.
www.mazdaspeed.pl
Setritus napisał(a):Panowie dostrzegłem dziś dziwne objawy, przy ruszaniu na poziomie ok 1800 obrotów (i na 1 i na 2 biegu), kiedy sprzęgło jest już całkowicie puszczone jest nagłe zdławienie silnika, dokładnie tak jakby brakowało paliwa. Tego jest natomiast pełen zbiornik.
Po swapie na KL silniczek pracował idealnie, zaczelo sie coś dziać chyba wczoraj, dziś juz bardzo wyraźnie...
Setritus napisał(a):Panowie dostrzegłem dziś dziwne objawy, przy ruszaniu na poziomie ok 1800 obrotów (i na 1 i na 2 biegu), kiedy sprzęgło jest już całkowicie puszczone jest nagłe zdławienie silnika, dokładnie tak jakby brakowało paliwa. Tego jest natomiast pełen zbiornik.
Po swapie na KL silniczek pracował idealnie, zaczelo sie coś dziać chyba wczoraj, dziś juz bardzo wyraźnie...
sebek-71 napisał(a):Setritus napisał(a):Panowie dostrzegłem dziś dziwne objawy, przy ruszaniu na poziomie ok 1800 obrotów (i na 1 i na 2 biegu), kiedy sprzęgło jest już całkowicie puszczone jest nagłe zdławienie silnika, dokładnie tak jakby brakowało paliwa. Tego jest natomiast pełen zbiornik.
Po swapie na KL silniczek pracował idealnie, zaczelo sie coś dziać chyba wczoraj, dziś juz bardzo wyraźnie...
Ja stawiam na cuś z prądem(iskrą) kable, świece, aparat...
sebek-71 napisał(a):Ja stawiam na cuś z prądem(iskrą) kable, świece, aparat...
MazdaKF11 napisał(a):a na biegu jałowym jak wkręca sie w obroty ?
kamil6423 napisał(a):Panowie, jest jakiś bezpiecznik od sterowania szybami? I gdzie się znajduje, bo nie mam opisu w kabinie. Nie działa mi żadna szyba, zarówno ze sterowania od kierowcy jak i indywidualnego każdej z szyb
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6