POMOCY !!! Mazda 6 2,2D 163km 2012
Strona 1 z 1
Witam mam problem moja mazda na biegu jałowym faluje jakby chodziła nie na wszystkich garach w serwisie powiedzieli ze jest mniejsze ciśnienie na jednym z garów i prawdopodobnie może pierścień pękł albo coś ale auto później przejechało 8tys km i było dobrze i teraz znów to samo czy możne to być wina paliwa
auto ma przejechane 12tys a serwis powiedział ze mogą rozebrać silnik itd ale jak będzie to moja wina to muszę pokryć koszta około 10 tys proszę o pomoc
- Od: 15 sie 2013, 11:03
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2,2 163km 2012
no właśnie i dlatego auto odebrałem i było ok jakies 8 tys km i teraz znów to samo na jałowym faluje
- Od: 15 sie 2013, 11:03
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2,2 163km 2012
nic wlasnie nie ubylo jest ok a serwis to co napisalem wyzej jest na gwarancji ale powiedzieli ze jak bedzie z mojej winy to ja musze pokryc koszty ,albo moze paliwo ale tankuje na Statoilu
- Od: 15 sie 2013, 11:03
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2,2 163km 2012
Pojedź do mechanika i niech zmierzy kompresje. Zapłacisz 30-50zł. Jeżeli na którymś z cylindrów będzie wyraźnie mniejsza kompresja, to oddawaj do ASO na gwarancje. Jak zaczną coś gadać o twojej winie, to postrasz ich prawnikami, tvn turbo itp.
Z drugiej strony jak falowanie nie jest cały czas, to raczej szukać innej przyczyny.
Z drugiej strony jak falowanie nie jest cały czas, to raczej szukać innej przyczyny.
A można wiedzieć jak sprawdzali tą kompresję? Na podstawie manometru, czy korekcje się straszliwie rozjechały? Komputer coś pokazał? Jak pierścień to jakaś wada, ale jak przy pierścieniu miało by być raz dobrze, raz źle? Większość przypadków takich objawów to układ dolotowy powietrza (przepływomierz, tfu...tfu...EGR...)...w dalszej kolejności paliwo- niskie ciśnienie (np. filtr), później wysokie. Oczywiście- najpierw trzeba wykluczyć przyczyny mechaniczne...Najlepiej właśnie sprawdzić kompresję.
nie wiem jak sprawdzali ale jest mniejsza o polowe dzis jezdzilem i znow jest dobrze wiec przyczyna nie jest zadna kompresja pewnie paliwo ale tankuje na Statoilu wiec powinno byc dobre paliwo \
- Od: 15 sie 2013, 11:03
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2,2 163km 2012
Z tego co pisales od pierwszego razu zrobiles 8tys i nic sie nie dzialo wiec raczej watpliwa sprawa by byl pekniety pierscien, obstawiam raczej cos w ukladzie dolotowym, filtry. Jak jest to usterka mechaniczna a samochod jest na gwarancji to nie masz sie czym przejmowa a ASO moga cie straszyc. Zawsze mozesz podjechac do innego
Remember to always be true no matter what you do
Remember to always be true no matter what you do
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
filipzareba1984 napisał(a):tankuje na Statoilu wiec powinno byc dobre paliwo
Kiedyś też tak bym pomyślał, ale rzeczywistość jest niestety różna

Witam wlasnie wrocilem z wakacji auto chodzi normalnie mysle ze to byla wina paliwa syf na statoilu najwidoczniej teraz tankuje na BP i narazie jest ok
Dopisano 29 sie 2013, 22:03:
a co do zmiany serwisy nic nie da bo opisy uszkodzenia wysylaja do warszawy i oni podejmuja decyzje a oni podjeli ze moga zaczac robic ale jak moja wina to ja pokrywam koszty
Dopisano 29 sie 2013, 22:03:
a co do zmiany serwisy nic nie da bo opisy uszkodzenia wysylaja do warszawy i oni podejmuja decyzje a oni podjeli ze moga zaczac robic ale jak moja wina to ja pokrywam koszty
- Od: 15 sie 2013, 11:03
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2,2 163km 2012
Wlej FORTE ADFC do baku, oczyścisz i przesmarujesz układ paliwowy..
Co do procedury serwisowej to troszkę ASO koloryzuje, bo od podejścia ASO zależy uznanie naprawy gwarancyjnej. Mogą coś opisać korzystniej dla siebie a coś pominąć... Czasem ASO jest w stanie przepchnąć jakąś naprawę na gwarancji ( np. turbinę... ), choć ewidentnie zawinił użytkownik... ale to wszystko zależy od załogi konkretnego ASO i czy klienta lubią bardziej czy też nie.... Brutalna rzeczywistość...
Co do procedury serwisowej to troszkę ASO koloryzuje, bo od podejścia ASO zależy uznanie naprawy gwarancyjnej. Mogą coś opisać korzystniej dla siebie a coś pominąć... Czasem ASO jest w stanie przepchnąć jakąś naprawę na gwarancji ( np. turbinę... ), choć ewidentnie zawinił użytkownik... ale to wszystko zależy od załogi konkretnego ASO i czy klienta lubią bardziej czy też nie.... Brutalna rzeczywistość...
jak nie masz gwarancji to nie ma mowy o udziale procentowym w naprawie.
przy normalnej eksplatacji nie masz sobie nic do zarzucenia i co najwyzej to mozesz zainwestowac w usluge prawnika, a ta zostanie tobie zwrocona z procentami.
E.
przy normalnej eksplatacji nie masz sobie nic do zarzucenia i co najwyzej to mozesz zainwestowac w usluge prawnika, a ta zostanie tobie zwrocona z procentami.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6