Mazda nie odpala

Postprzez bieski » 4 sie 2013, 13:23

koreczek napisał(a):Znawcą nie jestem ale czy to alternator mi nie padł?

Sprawdź najpierw akumulator.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez koreczek » 4 sie 2013, 13:37

Zawsze odpalał na dotyk, wczoraj również. A już dzisiaj rano by padł?

Radio działa – przy słabym aku radio by działało?
Początkujący
 
Od: 4 sie 2013, 13:10
Posty: 4
Auto: Mazda 6, 2005 r., 136 km, 2.0 diesel.

Postprzez Enduro » 4 sie 2013, 15:01

zawsze tak jest, że wczorja działało a dzisiaj i to nagle, niespodziewaniei do tego bez jakiegokolwiek uprzedzenie po prostu przestało..

E. <glupek2>
Ostatnio edytowano 5 sie 2013, 23:48 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez maselek » 4 sie 2013, 15:30

koreczek napisał(a):wskazówki (obrotomierz, prędkościomierz, wskaźnik paliwa i temperatury) przeskakują na maxa "do przodu", a później wracają na pozycję "zero".


bieski napisał(a):Sprawdź najpierw akumulator.


"bateryjka" do wymiany <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez koreczek » 5 sie 2013, 21:20

Racja. Bateryjka do wymiany ;)

Dziękuję wszystkim za mega szybką pomoc :)

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 4 sie 2013, 13:10
Posty: 4
Auto: Mazda 6, 2005 r., 136 km, 2.0 diesel.

Postprzez chodi1910 » 11 sie 2013, 10:08

Słuchajcie. Mam taki problem ze swoją mazdą 6 2,0 diesel 136 km dziś w nocy popadał deszcz i rano chcąc wrócić z pracy do domu mazda nie modła odpalić dodam że aku jest półroczne.
Dopiero z kabli ją uruchomiłem i spokojnie dojechałem do domu baz żadnych zastrzeżeń. Na parkingu przed domem zgasiłem auto i po pary minutach znów próbowałem odpalić, wskazówki poszły do góry i potem na raty wracały do pozycji wyjściowej. Wcześniej też miałem podobny problem. Proszę o pomoc w mojej sprawie.
Ostatnio edytowano 11 sie 2013, 11:59 przez bieski, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Nastepny raz poleci do kosza.
Początkujący
 
Od: 4 mar 2012, 19:46
Posty: 5
Auto: mazda 6 2,0 diesel 2003 136 km

Postprzez Enduro » 11 sie 2013, 11:25

chodi1910 napisał(a):... ZNÓW PRÓBOWAŁEM ODPALIĆ, WSKAZÓWKI POSZŁY DO GÓRY I POTEM NA RATY WRACAŁY DO POZYCJI WYJŚCIOWEJ. ...

to swiadczy o uszkodzonej baterii.
koniecznie pisz duzymi literami ale najlepiej tlustym drukiem,
co by "Moda" poddenerwowac lekko!
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez chodi1910 » 11 sie 2013, 17:02

Koledzy sprawdziłem aku na prostowniku i wskazuje Full jakby był dobry i po dołączeniu do samochodu i po przekręceniu raz kluczyka kontrolki migają ledwo co i trzeszczy co może być. Może jakieś zwarcie jak to można sprawdzić. Proszę o pomoc.
Początkujący
 
Od: 4 mar 2012, 19:46
Posty: 5
Auto: mazda 6 2,0 diesel 2003 136 km

Postprzez koreczek » 11 sie 2013, 22:00

Jeśli przed kupnem aku tego nie było, to po kupnie aku ja bym nie czekał pół roku i z tym się męczył, chyba, że to dzieję się dopiero od kilku tygodni.

Może mało profesjonalnie to zabrzmi ale ja bym oddał aku do reklamacji. Jeśli po wymianie aku to się będzie działo to później będziesz miał prawo do panikowania :)

Swoją drogą uważaj jaki aku kupujesz – jakość i data produkcji. Może być nowy ale jakby leżał u kogoś 2-3 lata to szału z niego nie będzie. Może to wiesz ale nie zaszkodzi wspomnieć dla innych.
Ostatnio edytowano 13 sie 2013, 21:48 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Początkujący
 
Od: 4 sie 2013, 13:10
Posty: 4
Auto: Mazda 6, 2005 r., 136 km, 2.0 diesel.

Postprzez m@riusz39 » 11 sie 2013, 22:21

A jak klemy nie są zaśniedziałe? Może się któraś poluzowała
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2012, 21:29
Posty: 207 (0/6)
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Auto: M6 2,0l CiTD, 2006
Sport Exclusive GY
121KM
Strato Blue Mica

Postprzez Enduro » 11 sie 2013, 23:30

podmien baterie , to wiele wyjasni...
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez michal20071993 » 6 wrz 2013, 11:36

Witam wszystkich :) Mam ten sam problem co kolega "koreczek". Wczoraj Madzia gadala jak nalezy, wszystko ladnie pieknie.. a dzis wsiadam do auta a tu nici z jazdy... Aku sprawdze.. ale wiem pewne ze jest tam za mala bateryjka... Przed zima mialem wymienic. Mozecie mi podpowiedziec jaki aku powinien w takiej mazdzie sie znajdowac?

Przepraszam ze odswiezam temat. Ale to chyba lepsze niz zakladanie nowego.
Początkujący
 
Od: 6 wrz 2013, 11:24
Posty: 4
Auto: Mazda 6 sport combi. 2003r 2,0 diesel. 121KM
210tys km. przebieg

Postprzez Enduro » 6 wrz 2013, 12:38

michal20071993 napisał(a):... Mozecie mi podpowiedziec jaki aku powinien w takiej mazdzie sie znajdowac? ...

dobraj firmy, o duzej mocy rozruchowej i pasujacy w mulde.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez anakonda1981 » 5 gru 2013, 03:46

Hej.
Witam wszystkich stalych i zarowno gosci MAZDAspeed.
Przygoda z mazda zaczela sie niedawno po zakupie taniego a dobrze wygládajacego egzemplarza.MAZDA nie odpalala, turbina sie rozleciala(jakis mechanik zaslepil doplyw oleju i koles jezdzil bez tzw turba). Po jakims czasie auto zaczelo mu kopic, zgaslo i juz nie chcialo odpalic.kupilem wiec z niby silnikiem do wymiany. Nie jesetm mechanikiem ale jak wielu z Was lubie cos pogrzebac sam. Znalazlem to forum i informacje...bez niczyjej pomocy odpalilem ten silnik <jupi> Zajelo mi to troche czasu, urzywana turbina, znalazlem 1 uszkodzony wtryskiwacz,2 swiece zarowe, znacznie zapchany smok,uszczelnilem gore i dol silnika, (teraz jest w koncu suchy i czysty),wymienione podkladki pod wtryskami.Nowy wtrysk mial inne oznaczenie niz moje kable,wymienilem wiec zacze odpowiadajace wtryskowi.Uszczelnialem intercooler, i kilka innych japonskich wynalazkow <cisza>
Teraz po moich doswiadczeniach postanowilem naprowic mazde koledze <spoko>
Taki sam silnik wiec nie wachalem sie podjac wyzwania, jego mazda pewnego dnia nie chciala juz zapalic. 2.0 diesel 136KM stanela pod sklepem.zacholowal ja do mechanika tam postala tydzien i powiedzieli mu ze silnik do wymiany <płacze> (podobnie jak z moja, choc to inne warsztaty).
2 dni juz probuje ja odpalic i nic. Rozrzad niepoprzestawiany, choc nie wiem czy nie ustawiali bo nowy pasek zalozony, stary w bagazniku z oslonami.probowali na easystart do kolektora dolotowego(sciagnieta byla guma) i odlaczona kostka od czujnika walka.Tyle wpadlo mi w oko.
1 wyciaglem wtryski, i posprawdzalem po kolei podlaczajac do mojej mazdy(pod szyne)– wygladaja na 99% na sprawne.
2.zamienilem czujnik walka-sprawny
3.modul wtryskow
4.zawod na pompie wysokiego cisnienia
5.wyczyscilem sitko w baku(duzo szlamu) + nowy filtr paliwa
6.swiece zarowe-zastapilem sprawnymi
7.czujnik walu wyglada oki,ale nie mierzylem ani nie przekladalem ze swojej
8.przy kreceniu na sciagnietych przelewach paliwo idzie w malej ilosci
Jak sprawdzis ta pompe wysokiego cisnienia bo to cos jakby nie dostawal paliwa.
zamowilem sobie dopiero kostke do OBD2
9.sprawdzac klin na walku cz ypowinien byc ok, jak nie odpala bez podpietego czujnika.
Pozdrawiam i prosze o wskazówki
anakonda1981
 

Postprzez zetek » 5 gru 2013, 08:09

Po pierwsze sprawdzanie błędów. Potem ciśnienie paliwa i kompresję. Jak tego nie znasz to właściwie nic nie wiesz.
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 16:30
Posty: 298
Skąd: Rawicz
Auto: Mazda 6 sport kombi 2.0 141KM

Postprzez anakonda1981 » 5 gru 2013, 21:02

Bledow nie ma,przy odlaczonych wtryskach w zasadzie to nie cisnienie a plucie, w do kopresji to poszukam miernika na necie,tylko do diesli to pewnie duzo tych wymiennych koncówek.Sprawdzilem dzis czujnik na wale i jest sprawny, pokazuje taka sama rezystancje co na mojej mazdzie.
W ktore miejsce wpina sie aby sprawdzic cisnienie, w szyne ?
anakonda1981
 

Postprzez Fala112 » 24 lip 2016, 15:36

Cześć
Mam problem z moją Mazdą 6 2003 rok ,mianowicie któregoś dnia wogóle nie odpalił (nie kręci). Elektryk stwierdził,że kable są dobre i że jest to awaria immobilisera, komputera. Więcej nie jest w stanie zrobić (nie umie? ) dlatego bardzo proszę o pomoc osób, które mogły by się zająć tym tematem. Jestem z małopolski.
Dziękuję
Grzesiek
Fala112
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6