Zawieszenie – lista dostępnych aplikacji do 626/MX6

Postprzez People_Hate_Me » 24 lip 2013, 00:36

nie mam pojęcia.
ja prawdopodobnie będę sciągał z UK
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez MasterChef » 2 sie 2013, 23:42

Czy dostanę gdziekolwiek na polskim rynku w miarę dobre i w miare rozsądnej cenie sprężyny obniżające auto o 35-40 mm ? jak to będzie wyglądało na oryginalnych amorkach ? trzeba koniecznie wymieniać amorki na nowe specjalne do tej operacji ?
Gdzie można kupić gwint ?
Może pasuje zawieszenie od innego modelu Mazdy ?
Początkujący
 
Od: 2 sie 2013, 18:53
Posty: 17
Auto: Mazda 626
1994r.
1.8 Beznyna (66KW)
Zielona

Postprzez People_Hate_Me » 3 sie 2013, 11:59

łącze z innym tematem w którym znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Roni » 3 sie 2013, 13:37

Takie Info.
Nie trzeba wydawac 1k $ na gwint do 626 GF – Od Opla Astry pochodzi bez problemu.
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez People_Hate_Me » 3 sie 2013, 14:34

a mocno się różni zawias GF od GE ?
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez onyx » 6 sie 2013, 18:20

Co do tylnego zawieszenia, na bank inaczej jest mocowany tylny stabilizator (w GF łącznikami do amora, w GE do wahaczy). Sam stab ma inny kształt. Na pewno, w tylnej zawieszce 2 wahacze poprzeczne inne. Co do reszty to nie wiem. Całkiem możliwe, że długość amorków też jest inna i by mnie to nie zdziwiło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Crenshaw » 2 wrz 2013, 18:21

a czy jakieś zawieszenie od GE podejdzie do xedosa6?
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Stig » 14 wrz 2013, 10:32

z tego co wiem to każde :)

Dopisano 14 wrz 2013, 10:32:

z tego co wiem to każde :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2012, 22:49
Posty: 64
Skąd: Łódź
Auto: Ford Probe II GT-ZE
Ford Probe I 2.2 Turbo

Postprzez carsik » 14 wrz 2013, 12:41

BC ma świetną charakterystykę na nasze drogi. Zawias bardzo dobrze pracuje i pięknie wybiera wszystkie nierówności. Dużo stopni regulacji, niezależna regulacja wysokości zawieszenia. Moje doświadczenie z wieloma różnymi gwintami pozwala stwierdzić, że jest to zawieszenie lepsze w wielu przypadkach od znacznie droższych zawieszeń.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2013, 22:38
Posty: 65 (0/2)
Auto: Mazda MPV (LW) 2000 r 2.0

Postprzez Crenshaw » 14 wrz 2013, 12:53

stig – a sprawdzał to ktoś? chętnie wciągnę gwint pasujący do xeda za 2tysie ale muszę mieć absolutną pewność, bo nie chcę wtopić...
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Stig » 14 wrz 2013, 20:41

Sprawdzać nie sprawdzałem ale rozmawialem z pewnym posiadaczem xedosa , ktory miał probe na części i przekładał amory i mówił ze pasują, więc wnioskuje że gwint też będzie.

Co do zawiasu BC to własnie zastanaiwam się pomiedzy nim a D2 , z tym że BC kosztuje 4200 więc jest sporo drozszy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2012, 22:49
Posty: 64
Skąd: Łódź
Auto: Ford Probe II GT-ZE
Ford Probe I 2.2 Turbo

Postprzez Crenshaw » 14 wrz 2013, 20:45

jedynym problemem wydaje się być górne mocowanie przednich amorów, w GE jest na 4 śruby a w xedosie na 5... chyba, że się nawierci nowe otwory to powinno wszystko banglać.
Twój kolega pewnie wymieniał same amortyzatory więc mocowania dał ori od xedosa, niestety przy zestawie gwintowanym mocowania niejednokrotnie są integralną częścią samego mcpersona i może się nie udać, chyba, że by znaleźć taki zestaw jak np do astry II gdzie możesz dać ori mocowanie :D

rozumiesz o co mi kaman?
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez carsik » 14 wrz 2013, 20:49

BC kosztuje 3500zł
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2013, 22:38
Posty: 65 (0/2)
Auto: Mazda MPV (LW) 2000 r 2.0

Postprzez Roni » 14 wrz 2013, 21:19

Przy takich cenach gwintu dedykowanego warto jest rzeźbic :) zaoszczędzicie a za resztę kasy zrobicie coś przy aucie..
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Crenshaw » 14 wrz 2013, 21:41

roni, a Ty dawałeś ori mocowania górne? czy też od astry?
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Roni » 15 wrz 2013, 17:19

Oryginalne :)
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Crenshaw » 15 wrz 2013, 17:23

no i sprawa już prawie przesądzona, prawdopodobnie przód od tej astry podejdzie też do mojego xeda :D
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Roni » 15 wrz 2013, 17:30

A z tyłem jeszcze nic nie robiłem ale muszę się wziąc, no chyba że mocowania amorka przednie sa takie jak na tyle to sprawa rozwiązana
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Stig » 15 wrz 2013, 19:30

carsik napisał(a):BC kosztuje 3500zł
W PL ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2012, 22:49
Posty: 64
Skąd: Łódź
Auto: Ford Probe II GT-ZE
Ford Probe I 2.2 Turbo

Postprzez carsik » 15 wrz 2013, 23:44

W PL na miejscu, no chyba że chcesz jakąś wyższą aplikację.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2013, 22:38
Posty: 65 (0/2)
Auto: Mazda MPV (LW) 2000 r 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje