Zawieszenie – lista dostępnych aplikacji do 626/MX6
nie mam pojęcia.
ja prawdopodobnie będę sciągał z UK
ja prawdopodobnie będę sciągał z UK
Czy dostanę gdziekolwiek na polskim rynku w miarę dobre i w miare rozsądnej cenie sprężyny obniżające auto o 35-40 mm ? jak to będzie wyglądało na oryginalnych amorkach ? trzeba koniecznie wymieniać amorki na nowe specjalne do tej operacji ?
Gdzie można kupić gwint ?
Może pasuje zawieszenie od innego modelu Mazdy ?
Gdzie można kupić gwint ?
Może pasuje zawieszenie od innego modelu Mazdy ?
- Od: 2 sie 2013, 18:53
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626
1994r.
1.8 Beznyna (66KW)
Zielona
łącze z innym tematem w którym znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.
Takie Info.
Nie trzeba wydawac 1k $ na gwint do 626 GF – Od Opla Astry pochodzi bez problemu.
Nie trzeba wydawac 1k $ na gwint do 626 GF – Od Opla Astry pochodzi bez problemu.
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
a mocno się różni zawias GF od GE ?
Co do tylnego zawieszenia, na bank inaczej jest mocowany tylny stabilizator (w GF łącznikami do amora, w GE do wahaczy). Sam stab ma inny kształt. Na pewno, w tylnej zawieszce 2 wahacze poprzeczne inne. Co do reszty to nie wiem. Całkiem możliwe, że długość amorków też jest inna i by mnie to nie zdziwiło.
a czy jakieś zawieszenie od GE podejdzie do xedosa6?

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
BC ma świetną charakterystykę na nasze drogi. Zawias bardzo dobrze pracuje i pięknie wybiera wszystkie nierówności. Dużo stopni regulacji, niezależna regulacja wysokości zawieszenia. Moje doświadczenie z wieloma różnymi gwintami pozwala stwierdzić, że jest to zawieszenie lepsze w wielu przypadkach od znacznie droższych zawieszeń.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
stig – a sprawdzał to ktoś? chętnie wciągnę gwint pasujący do xeda za 2tysie ale muszę mieć absolutną pewność, bo nie chcę wtopić...

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Sprawdzać nie sprawdzałem ale rozmawialem z pewnym posiadaczem xedosa , ktory miał probe na części i przekładał amory i mówił ze pasują, więc wnioskuje że gwint też będzie.
Co do zawiasu BC to własnie zastanaiwam się pomiedzy nim a D2 , z tym że BC kosztuje 4200 więc jest sporo drozszy.
Co do zawiasu BC to własnie zastanaiwam się pomiedzy nim a D2 , z tym że BC kosztuje 4200 więc jest sporo drozszy.
- Od: 5 mar 2012, 22:49
- Posty: 64
- Skąd: Łódź
- Auto: Ford Probe II GT-ZE
Ford Probe I 2.2 Turbo
jedynym problemem wydaje się być górne mocowanie przednich amorów, w GE jest na 4 śruby a w xedosie na 5... chyba, że się nawierci nowe otwory to powinno wszystko banglać.
Twój kolega pewnie wymieniał same amortyzatory więc mocowania dał ori od xedosa, niestety przy zestawie gwintowanym mocowania niejednokrotnie są integralną częścią samego mcpersona i może się nie udać, chyba, że by znaleźć taki zestaw jak np do astry II gdzie możesz dać ori mocowanie
rozumiesz o co mi kaman?
Twój kolega pewnie wymieniał same amortyzatory więc mocowania dał ori od xedosa, niestety przy zestawie gwintowanym mocowania niejednokrotnie są integralną częścią samego mcpersona i może się nie udać, chyba, że by znaleźć taki zestaw jak np do astry II gdzie możesz dać ori mocowanie
rozumiesz o co mi kaman?

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
BC kosztuje 3500zł
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
Przy takich cenach gwintu dedykowanego warto jest rzeźbic
zaoszczędzicie a za resztę kasy zrobicie coś przy aucie..
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
roni, a Ty dawałeś ori mocowania górne? czy też od astry?

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
no i sprawa już prawie przesądzona, prawdopodobnie przód od tej astry podejdzie też do mojego xeda 

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
A z tyłem jeszcze nic nie robiłem ale muszę się wziąc, no chyba że mocowania amorka przednie sa takie jak na tyle to sprawa rozwiązana
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
W PL na miejscu, no chyba że chcesz jakąś wyższą aplikację.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje