Eunos 30X EC KLG4 94'

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Tito01 » 1 sie 2013, 16:05

Dobrze to wygląda :–) Felgi nie w moim wzorze ale tutaj pasują, do tego gleba i jest malina.
Ale jeśli twierdzisz że w białej na jamexach było wygodniej to nie zazdroszczę teraz komfortu:-P

PS przed chwilą się mijaliśmy , myślałem że to ta ode mnie z ulicy i nie zdążyłem odmachać .

Wysyłane z mojego LG-P925g za pomocą Tapatalk 2
zoooom...
Black & White
Klubowicz
 
Od: 6 mar 2008, 23:15
Posty: 934 (35/77)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01

poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)

Postprzez zemoj » 1 sie 2013, 16:24

Świetnie się teraz prezentuje <spoko>
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez pawcio1017 » 1 sie 2013, 17:39

Gleba wizualnie sporo dała <spoko> Jak to Nynuch powiedział – bądź twardy :D Pojeździj troche i sie przyzwyczaisz :P

edit: Co do felg – właśnie dziś sie z kumplem zgadałem i jeśli byłbyś zainteresowany to moge Ci przywieźć na zlot dystanse 5mm (rozstaw 4x100) po 10pln/sztuke <oczko> Jak coś to pisz na PW
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez adis555 » 2 sie 2013, 00:20

Machałem do Ciebie tito :)

From Tapatalk by L9
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez szkodnik_byd » 2 sie 2013, 10:52

Kupuj jeszcze ten dystans i będzie klasa

Szkodnik
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6198 (915/441)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez adis555 » 3 sie 2013, 22:25

Mam pytanie do zglebionych.
Sam problem twardości został już opanowany. Okazało się że odbojniki były za długie i przytrzymywały amortuzator nie pozwalając mu pracować xD Teraz zostało to poprawione .
Komfort i prowadzenie bajka.
Jednak jeden duży problem. Strasznie trzepie mi przednimi amortyzatorami. Wygląda na to że zwój uderza o zwój bo przy nawet najmniejszej dziurze sprężyna wali o swoje zwoje. Na dole sprężyny, leżą na sobie 3 zwoje. Już nie mam pomysłu jak się tego pozbyć. Trzydziech, barq też macie takie nieprzyjemności?

From Tapatalk by L9
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez presco » 4 sie 2013, 08:47

Hmm mam ten sam setup jeżeli masz amortyzatory z 323 BG te 2 cm krótsze. Musze sprawdzić jak jest ułożona sprężyna ale raczej nie mam takich problemów przy dziurach. Wiadomo przy większych dziurach (raz na rok nieuniknione wjechać do takiej) czuć dobicie ale po zwykłych albo po kostce nie ma takiego uczucia.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 18:23
Posty: 83
Auto: mx-3 1.6 16V DOHC '96

Postprzez trzydziech » 4 sie 2013, 09:36

Mhm, u mnie nie zauwazylem takich problemow. Jedynie troche zaczely skrzypiec bo farba zlazi xD
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez adis555 » 4 sie 2013, 14:31

Trzydziech. Ale jest to wyczuwalne np na studzience kanalizacyjnej czy na dużych dziurach? Muszę się przyznać że mam taką glebę z przodu że haczę przednią dokładką przy wjeździe do nynucha na kostke brukową. Zupełnie nie wiem czy problemem nie jest to że auto za dużo siadło.

From Tapatalk by L9
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Bartg » 4 sie 2013, 15:37

Ja też nic takiego nie mam, a mam -65 z przodu, amorki masz od Mx'a ? Wygląda, jakby sprężyna w neutralnym położeniu była za bardzo ściśnięta, u mnie nawet jak pękł 1 zwój w poprzednich springach to nie miałem takiego efektu <co?>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez adis555 » 4 sie 2013, 15:44

Dokładnie tak jak mówisz. Amorki od Mxa OEM wyglądają na zdrowe. W kwietniu na seryjnych springach miały 60%. Wczoraj zepsułem nynuchowi całe sobotnie popołudnie tą zagadką. Tak to wygląda jakby sprężyna była za mocno ściśnięta. Pozostaje mi tylko znowu pojeździć może musi się ułożyć. Bo o dziwo w instrukcji do sprężyn bo szwabsku mam napisane że po każdorazowym podniesieniu auta(sprężyna rozciągnięta) następnie opuszczeniu auta sprężyna musi się na nowo ułożyć.

Faktem jest, że na tej sprężynie auta w ogóle nie buja na boki. Testowałem wczoraj na małym skrzyżowaniu z wysepką . To była zabawa :D
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez pawcio1017 » 4 sie 2013, 23:50

A sprężyny dobrze lezą w gniazdach? Ja też mam -60 na przodzie ale nie mam żadnych objawów poza sztywnością. Wiadomo że po obniżeniu seryjne amorki nie będą Ci tłumić jak na wyższej sprężynie. Jest twardo ale w prowadzeniu przewidywalnie. A co do skrzypienia – ja mam używane Vogtland'y i mimo że farba już pozłaziła w niektórych miejscach to nic nie skrzypi – potwierdza to tylko opinie o marnej jakości Jamexów, MTSów i innych tanich wynalazków
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez sewa » 7 sie 2013, 10:43

adis555 napisał(a):Tak to wygląda jakby sprężyna była za mocno ściśnięta.

Może mechanik zapomniał ściągaczy zdjąć ze sprężyny? <lol>

Żartuje, może faktycznie wada sprężyny, bo niemożliwym jest, aby zwoje o siebie uderzały przy normalnej jeździe.. Nawet mimo gleby nie może coś takiego się dziać. Powodzenia w naprawianiu.
Ps. Wygląda teraz o niebo lepiej :D
ObrazekObrazek
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2009, 12:53
Posty: 1857 (1/26)
Skąd: Toronto
Auto: MX6 KL '92

Postprzez adis555 » 7 sie 2013, 22:08

Mazda odglebiona. Funkcje jezdne wróciły do normy. Uff

From Tapatalk by L9
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez zemoj » 7 sie 2013, 23:01

Oby producent uznał wadę i niebawem znów zagościła, tym razem sprawna, gleba :)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez adis555 » 7 sie 2013, 23:03

Na pewno nie w tym sezonie a raczej nigdy.

From Tapatalk by L9
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Bartg » 7 sie 2013, 23:36

Łeee co za miętka faja <faja> :P Reklamuj sprężyny jak to była ich wina i tyle.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez adis555 » 7 sie 2013, 23:45

Spoko. Ale gdybym miał teraz coś wkładać to tylko jednak eibach lub h&r do tego najlepiej nowe amortyzatory a to wszystko koszta nie warte inwestycji. Na razie temat gleby będzie leżakował do końca sezonu na pewno.

From Tapatalk by L9
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Bartg » 8 sie 2013, 10:25

Jak amorki masz i tak śmietnik na granicy skuteczności to czy na serii czy na glebie to i tak trzeba zmienić prędzej czy później.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez adis555 » 8 sie 2013, 15:03

Bartg napisał(a):Jak amorki masz i tak śmietnik na granicy skuteczności to czy na serii czy na glebie to i tak trzeba zmienić prędzej czy później.


Na serii jest ok. Wszystko dobrze się prowadzi a nawet jeśli trzeba będzie wymienić to lepiej zrobić to po sezonie niż przed mega zlotem.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy