zwiekszenie predkosci o 10 w gore to wzrost obrotow o 250 czyli
130km/h 3750
140km/h 4000
150km/h 4250
160km/h 4500
wobec tego 100km/h to 3000obr/min
jesli ktos nie wierzy moge pokazac dowod na to. mysle ze normalne i nie mam jakies lewej skrzyni biegow. ponizej daje zdjecie predkosci maksymalnej.
warto wspomniec panowie ze na spalanie wplywa kompletnie wszystko. opony, opor wiatru, rownosc ulicy, wydech, dolot... u mnie wydech i dolot oryginalny. filtr powietrza KN(wkladka) jedynie. Oponki Goodyear Eagle Asymetric 2. Pomiar byl wykonany na idealnie rownej drodze – czeskiej autostradzie w srodku nocy bez jakiegokolwiek ruchu na drodze. Dodam do tego ze wlaczenie/wylaczenie klimatyzacji podczas jazdy na tempomacie nie robi u mnie zadnej roznicy na spalaniu (pomiar komputera). No i malutki offtop... od ostatniej wymiany oleju 3000km zrobilem i stan na bagnecie jak byl tak dalej jest MAX