Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
a jak docisk, mój był to wyrównania w witizen. Ale on był jeszcze fabryczny. także robili mi okładziny i wyrównanie powierzchni docisku. Przyłóż coś równego to obczaisz
- Od: 8 mar 2012, 20:02
- Posty: 200
- Skąd: Tczew
- Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie
Jak będę miał możliwość to sprawdzę ale na oko nie wyglądał źle.
Kurczak byłem już w 3 dużych firmach które zajmują się stricte łożyskami i cały pic polega na tym że mam numer łożyska czyli LM78349. z bieżnią LM78310A ale to moje łożysko z tymi ze sklepu różni się średnicą wew. (średnica wałka na który jest nasadzane). W nowych łożyskach jest to ~35mm a u mnie ~27mm. Szukali mi po katalogach i ni hu hu nic nie szło znaleźć z takimi wymiarami.
Najprawdopodobniej te łożyska są produkowane specjalnie dla Mazdy i stąd ich cena jest x2
.
Edit.
Dzwoniłem i też nie ma, jest o podobnych średnicach ale wyższe o 2 mm czyli też
weede napisał(a):tu zadzwon http://www.tranzax.pl/
Kurczak byłem już w 3 dużych firmach które zajmują się stricte łożyskami i cały pic polega na tym że mam numer łożyska czyli LM78349. z bieżnią LM78310A ale to moje łożysko z tymi ze sklepu różni się średnicą wew. (średnica wałka na który jest nasadzane). W nowych łożyskach jest to ~35mm a u mnie ~27mm. Szukali mi po katalogach i ni hu hu nic nie szło znaleźć z takimi wymiarami.
Najprawdopodobniej te łożyska są produkowane specjalnie dla Mazdy i stąd ich cena jest x2
Edit.
Dzwoniłem i też nie ma, jest o podobnych średnicach ale wyższe o 2 mm czyli też


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
A to lozysko nie jest rozbieralne? Nie mozna dobrac oddzielnie tych zewnetrzych i wewnetrznych biezni? Domyslam sie,ze walce sa nieuszkodzone 
Nie wiem, może i by dało radę, ale nie będę kupował dwóch łożysk za 200zł żeby je rozbierać i drutować.
Walce wylądają ok. ale jak jest faktycznie to nie wiem bo łożysko jest pęknięte i obracała się całość. Wolę już poczekać do przyszłego tygodnia i złożyć wszystko na normalnym łożysku.
Walce wylądają ok. ale jak jest faktycznie to nie wiem bo łożysko jest pęknięte i obracała się całość. Wolę już poczekać do przyszłego tygodnia i złożyć wszystko na normalnym łożysku.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Panie masz na taki sprzęt żeby ogarnac czujnik stuku ? z tego co czytałem trzeba doprowadzić do stuku małego, zmierzyć jego częstotliwość, wpisać w emu i dopiero to działa trzeba będzie wybrać sie do jakiegoś szpeca :/
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Podobno są jakieś wzory z których idzie obliczyć częstotliwość stuku. Ile w tym prawdy nie wiem ale przynajmniej będę miał spokojne sumienie 


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
trzeba było sprzedać
a tak tylko będziesz dalej się wkurzał 

Wkurzanie, wkurzaniem ale co ja będę robił jak wszystkie plany zrealizuje? Już teraz przez te kilka dni bez auta wynudziłem się przeokropnie hehehe.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
No to szperunek onboard, zdjęć żadnych nie mam bo jak przyjechałem to Waldii wrzucił już skrzynię do auta.
Ogólnie to nie wiem czy ten szperunek działa czy nie ale wydaje mi się
że jest [tiiit] 
Oczywiście nie obyło się bez komplikacji, a to łożysko wyciskowe nie chciało wejść bez przeróbek, a to docisk który miał być w teorii P&P się trochę stawiał. Nie wiem czy moje auto jest jakieś wyjątkowe ale nic nie pasowało
Jako ciekawostkę dodam że wysprzęglika wcale nie trzeba było skracać, jedynie Waldii coś tam pogmerał w łapie bo nawet bez wysprzęglika łożysko wyciskowe opierało się o słoneczko docisku.
Czyli podsumowując wpadły:
– szperunek helikalny MFactory
– nowe łożyska dyferencjału NTN
– nowe łożysko jednego z wałków w skrzyni (Ori Mazda)
– Olej skrzyni Millers CRX 75W90 NT
– tarcza sprzęgła obita okładzinami "kevlarowymi" w WITZEN
– nowy docisk EXEDY z K-serii
– nowe łożyska wyciskowe i oporowe
Przy okazji zrobiliśmy małą podmianę mechanizmu szybkościomierza z linki na prądniczę. Teraz muszę ogarnąć wtyczkę i spróbować to podpiąć pod zegary.
Ogólnie to nie wiem czy ten szperunek działa czy nie ale wydaje mi się
Oczywiście nie obyło się bez komplikacji, a to łożysko wyciskowe nie chciało wejść bez przeróbek, a to docisk który miał być w teorii P&P się trochę stawiał. Nie wiem czy moje auto jest jakieś wyjątkowe ale nic nie pasowało

Czyli podsumowując wpadły:
– szperunek helikalny MFactory
– nowe łożyska dyferencjału NTN
– nowe łożysko jednego z wałków w skrzyni (Ori Mazda)
– Olej skrzyni Millers CRX 75W90 NT
– tarcza sprzęgła obita okładzinami "kevlarowymi" w WITZEN
– nowy docisk EXEDY z K-serii
– nowe łożyska wyciskowe i oporowe
Przy okazji zrobiliśmy małą podmianę mechanizmu szybkościomierza z linki na prądniczę. Teraz muszę ogarnąć wtyczkę i spróbować to podpiąć pod zegary.
Ostatnio edytowano 28 cze 2013, 01:20 przez tekkenfan, łącznie edytowano 1 raz

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60




Edit:
Donosiciel przyniósł mi dzisiaj nowe sikawki które pozwolą jeszcze trochę pobawić się boostem
Teraz muszę zdrutować wtyczki i oringi do montażu, bo to nie są Mazdowskie sikawki, no i wtedy się okaże czy będą wolne obroty czy nie

No ale to już w sierpniu bo jadę się poobijać w ciepłych krajach

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Idziesz jak dzik po oranym
chciałbym aby u mnie coś dygneło...
a czy tam libido czy lumbago jeden pies
ważne że jest lepiej
pozdro!
a czy tam libido czy lumbago jeden pies

pozdro!
Nie no prosze cie wolne obr muszą być chyba że to wtryski 1000cc
sztuka ale emu ponoć ogarnia temat. Przy przejściu na emu wtrysk będziesz robił w sekwencji
a co z czujnikiem na wałku ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Do EMU jeszcze daleka droga. Teraz te sikawy będą roboliły na DET3 w monowtrysku
i stąd moje obawy bo do 1000cc dużo im nie brakuje
Jest plan na pełną sekwencję z wykorzystaniem ori aparatu ale nie wiem czy to da radę.

Jest plan na pełną sekwencję z wykorzystaniem ori aparatu ale nie wiem czy to da radę.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Z filmem zegarów będzie słabo bo jak pisałem zmieniliśmy prądniczkę z linkowej na przewodową i w chwili obecnej nie mam wtyczki do podpięcia jej pod zegary
tak więc robię zerowe przebiegi a spalanie wzrosło do 35l/0km 
A co do czasów to jak już pisałem z pękającym kolektorem wydechowym 13,6 na 1/4
Mam nadzieję że do Czaplinka uda się ogarnąć nowy kolektor.

A co do czasów to jak już pisałem z pękającym kolektorem wydechowym 13,6 na 1/4
Mam nadzieję że do Czaplinka uda się ogarnąć nowy kolektor.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Pewnie coś w ten deseń będzie. ale ważniejsze jest to że powyżej 100 auto dalej jedzie 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
dokladnie. w fwd ciezko zejsc ponizej 5s chodz ravo w facie coupe sie udalo. wazne ze powyzej jest przeciag 
mysle ze z szpera, ktora nie wiesz czy dziala czas do 100 sie skroci
ja u siebie mialem 6s przy 200 kuniach wiec 5,5 jest realne:
viewtopic.php?f=49&t=38043&p=1479747&hilit=14%2C55#p1479747
mysle ze z szpera, ktora nie wiesz czy dziala czas do 100 sie skroci
ja u siebie mialem 6s przy 200 kuniach wiec 5,5 jest realne:
viewtopic.php?f=49&t=38043&p=1479747&hilit=14%2C55#p1479747
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Kiedyś jak byłem na przejażdzce u luxtera i startowaliśmy ze światałem mówił ze z LC zawijał mx-3 do 100 najszybciej 4,4 ale co jak mierzył to niewiem
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość