Opony & felgi

Postprzez Raptor77 » 25 cze 2013, 08:29

Nie musisz

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2009, 19:05
Posty: 434 (8/13)
Skąd: Słomniki | Kraków
Auto: RX-8 USDM '04,
Fiat 500e '16,
Tesla 3H '23

Postprzez mateuszrx8 » 25 cze 2013, 10:20

zgadza sie nie musisz. ale wygląda znacznie lepiej :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 cze 2013, 21:55
Posty: 21
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda RX8 13B

Postprzez mensajero » 25 cze 2013, 21:03

Z dystansami samochod wyglada bez porownania lepiej, choc ich montaz nie jest konieczny.
Początkujący
 
Od: 25 mar 2013, 00:19
Posty: 5
Auto: Mazda RX-8, 1.3, 2005

Postprzez pawel6 » 28 cze 2013, 17:16

Witam
Szukam i szukam już pol dnia i nie mogę znaleźć nic na ten temat :|
Otóż kopiłem felgi "PLW German Style 17" i wszystko ładnie pięknie tylko okazało się ze otwory na nakrętkę sa za małe i nie wiem co z tym problemem można zrobić :|
Może ktoś z Was wie co można z tym zrobić?
Załączniki
DSC_0157.JPG
DSC_0158.JPG
DSC_0156.JPG
DSC_0155.JPG
pawel6
 

Postprzez honda2911 » 28 cze 2013, 18:26

no co zrobić
kupujesz nowe mniejsze nakrętki i po problemie
np. d1spec
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez luki_92_92 » 28 cze 2013, 18:33

ja mam nakrętki tpi pisali też na aukcji że do felg wąskootworowych więc i takie możesz kupić, są tańsze od d1
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez Jey » 29 cze 2013, 09:17

Dokładnie jak wyżej piszą koledzy – kup nakrętki do felg waskootworowych i po problemie <spoko>
Parametry felgi, tj. średnica, szerokość, ET nie mają nic do tego, jeśli standardowe/oryginalne nakrętki są za szerokie – to masz tylko jedno wyjście j/w. Nie zapomnij tylko zorientować się jaki masz gwint: średnica/skok.

Ja też po zakupie swoich felg miałem podobną niespodziankę i zdecydowałem się na nakrętki tpi M12x1,5 dł.33mm do felg wąskootworowych, kolor złoty
Tu ich fotka:
Obrazek
A tu już na mazdzie:
Obrazek
Cenowo taki zestaw w porównaniu z innymi firmowymi wychodzi dużo lepiej a ich jakość nie jest zła, co mogę potwierdzić. Są jeszcze srebrne, czarne, czerwone i niebieskie także coś pewnie spasujesz pod kolor felg/lakieru auta itp. :D
Moja Mazda PREMACY SPORTIVEblack and white z dodatkiem orange
viewtopic.php?f=313&t=138901
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2012, 12:25
Posty: 232 (0/1)
Auto: Mazda PREMACY SPORTIVE CP 131KM, 2001

Postprzez pawel6 » 29 cze 2013, 10:46

Dzięki Wam koledzy :) Już myślałem że się wtopiłem z tymi felgami :)
pawel6
 

Postprzez luki_92_92 » 29 cze 2013, 20:30

Mam takie same nakrętki jak kolega wyżej, też złote :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez Dzikuu » 30 cze 2013, 20:31

Witam,
jestem tutaj nowy na forum, jeszcze przyjdzie czas na przedstawienie się i Madzi :D
Dzisiaj chodzi mi o felgi, które są na tej lagunie, wiecie może jak się nazywają ?
Będę wdzięczny za odpowiedź.

Pozdrawiam
Załączniki
C29567748_2.jpg
Dzikuu
 

Postprzez MX6-CZARNY » 30 cze 2013, 20:50

Borbet np produkował takie felgi ale modelu nie znam.
Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Postprzez tomek-886 » 4 lip 2013, 01:26

Witam
Mam problem odnośnie opon które ocierają nadkole zewnętrzną stroną dokładnie o ten rant w nadkolu moje pytanie jest czy ktoś próbował ten rant uciąć czy zgiąć czy tez lepiej wymienić sprężyny z amortyzatorami . Jeśli to drugie to na jakie żeby było ok
Bo minimalne zwężenie felgi na piaście typu tokarka to chyba nie jest dobry pomysł
Załączniki
20130703(017).jpg
Początkujący
 
Od: 7 lis 2012, 22:23
Posty: 11
Auto: mazda 323f bj 1999

Postprzez mateuszrx8 » 4 lip 2013, 10:20

ale jak ocierają? masz dystanse wsadzone? jaki masz stan amorów? auto nie wygląda na obniżone więc nie powinno być takiego problemu.....

jak masz kase to zakładaj twardy gwint i nie będzie ci dobijało do nadkola...

krawędzie można zawijać aleeee....zależy jakiej jakości masz jeszcze lakier i czy robi ci to szpec czy pan zenon z garaży na osiedlu. ryzyko jest takie, że może ci albo lakier popękać albo porobią sie odpryski....wiem z doświadczenia z kumpla bmw :(

najtaniej natomiast będzie kupić hmm gumowe odboje na amory...ale to taki troche półśrodek mający też wpływ na to jak auto będzie się prowadziło..


pozdro!!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 cze 2013, 21:55
Posty: 21
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda RX8 13B

Postprzez tomek-886 » 4 lip 2013, 10:51

To tak opony mam 16 cali 215x40 mam jeszcze możliwość wymiany opony na 205x50 . Jeśli chodzi o gwinty to troszkę drogo może same sprężyny jakieś twarde co radzicie . W załączniku dodałem dokładnie gdzie mi szoruje
Załączniki
poprawka.jpg
Początkujący
 
Od: 7 lis 2012, 22:23
Posty: 11
Auto: mazda 323f bj 1999

Postprzez mateuszrx8 » 4 lip 2013, 11:41

twardsze zwykle są też niższe więc będzie i tak tarło ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 cze 2013, 21:55
Posty: 21
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda RX8 13B

Postprzez MX6-CZARNY » 4 lip 2013, 11:55

Pewnie amory zużyte.
Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Postprzez tomek-886 » 4 lip 2013, 12:36

jak by spróbował z tymi 205 50
o ile będą węższe
Początkujący
 
Od: 7 lis 2012, 22:23
Posty: 11
Auto: mazda 323f bj 1999

Postprzez MX6-CZARNY » 4 lip 2013, 13:54

tylko jeszcze dochodzi aspekt, ze te 205/50 zwiększają średnice koła o 33mm i będzie bliżej do błotnika

ja mam z przodu opony 215/40 a tył 215/50, i z tyłu mam szerzej o około 5mm na stronę przy takiej samej szerokości felg, czyli u mnie wychodzi, ze wyższy profil i większy balon na bok. Moim zdaniem ta zmiana raczej nic nie da ale możesz spróbować zmienić nawet na chwile w wulkanizacji chociaż jedną oponę i się przejechać kawałek, oczywiście bezpiecznie. Wydaje mi się, że będzie to samo z szerokością, a zmieni się tylko średnica, ale zawsze moge się mylić.

a felga jakiej szerokości?
Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Postprzez tomek-886 » 4 lip 2013, 14:15

felga 7, 5j a u ciebie wystaje poza obrys
a sprężyny mam sportowe eibach
felga nie wychodzi po za obrys ale wadzi o ten rancik w nadkolu
czy jak bym założy sprężyny z amortyzatorami standard to wszystko by się uspokoiło ??
Początkujący
 
Od: 7 lis 2012, 22:23
Posty: 11
Auto: mazda 323f bj 1999

Postprzez MX6-CZARNY » 4 lip 2013, 17:17

ja mam alu 7j et 37albo38 nie pamiętam i sama felga jakby jest minimalnie cofnięta od brzegu błotnika
Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje