Opony & felgi
zgadza sie nie musisz. ale wygląda znacznie lepiej 
- Od: 19 cze 2013, 21:55
- Posty: 21
- Skąd: Świdnica
- Auto: Mazda RX8 13B
Witam
Szukam i szukam już pol dnia i nie mogę znaleźć nic na ten temat
Otóż kopiłem felgi "PLW German Style 17" i wszystko ładnie pięknie tylko okazało się ze otwory na nakrętkę sa za małe i nie wiem co z tym problemem można zrobić
Może ktoś z Was wie co można z tym zrobić?
Szukam i szukam już pol dnia i nie mogę znaleźć nic na ten temat
Otóż kopiłem felgi "PLW German Style 17" i wszystko ładnie pięknie tylko okazało się ze otwory na nakrętkę sa za małe i nie wiem co z tym problemem można zrobić
Może ktoś z Was wie co można z tym zrobić?
-
pawel6
ja mam nakrętki tpi pisali też na aukcji że do felg wąskootworowych więc i takie możesz kupić, są tańsze od d1
Dokładnie jak wyżej piszą koledzy – kup nakrętki do felg waskootworowych i po problemie
Parametry felgi, tj. średnica, szerokość, ET nie mają nic do tego, jeśli standardowe/oryginalne nakrętki są za szerokie – to masz tylko jedno wyjście j/w. Nie zapomnij tylko zorientować się jaki masz gwint: średnica/skok.
Ja też po zakupie swoich felg miałem podobną niespodziankę i zdecydowałem się na nakrętki tpi M12x1,5 dł.33mm do felg wąskootworowych, kolor złoty
Tu ich fotka:

A tu już na mazdzie:

Cenowo taki zestaw w porównaniu z innymi firmowymi wychodzi dużo lepiej a ich jakość nie jest zła, co mogę potwierdzić. Są jeszcze srebrne, czarne, czerwone i niebieskie także coś pewnie spasujesz pod kolor felg/lakieru auta itp.

Parametry felgi, tj. średnica, szerokość, ET nie mają nic do tego, jeśli standardowe/oryginalne nakrętki są za szerokie – to masz tylko jedno wyjście j/w. Nie zapomnij tylko zorientować się jaki masz gwint: średnica/skok.
Ja też po zakupie swoich felg miałem podobną niespodziankę i zdecydowałem się na nakrętki tpi M12x1,5 dł.33mm do felg wąskootworowych, kolor złoty
Tu ich fotka:

A tu już na mazdzie:

Cenowo taki zestaw w porównaniu z innymi firmowymi wychodzi dużo lepiej a ich jakość nie jest zła, co mogę potwierdzić. Są jeszcze srebrne, czarne, czerwone i niebieskie także coś pewnie spasujesz pod kolor felg/lakieru auta itp.
Witam,
jestem tutaj nowy na forum, jeszcze przyjdzie czas na przedstawienie się i Madzi
Dzisiaj chodzi mi o felgi, które są na tej lagunie, wiecie może jak się nazywają ?
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam
jestem tutaj nowy na forum, jeszcze przyjdzie czas na przedstawienie się i Madzi
Dzisiaj chodzi mi o felgi, które są na tej lagunie, wiecie może jak się nazywają ?
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam
-
Dzikuu
Borbet np produkował takie felgi ale modelu nie znam.
Buuu... Mazdy już nie ma...
Witam
Mam problem odnośnie opon które ocierają nadkole zewnętrzną stroną dokładnie o ten rant w nadkolu moje pytanie jest czy ktoś próbował ten rant uciąć czy zgiąć czy tez lepiej wymienić sprężyny z amortyzatorami . Jeśli to drugie to na jakie żeby było ok
Bo minimalne zwężenie felgi na piaście typu tokarka to chyba nie jest dobry pomysł
Mam problem odnośnie opon które ocierają nadkole zewnętrzną stroną dokładnie o ten rant w nadkolu moje pytanie jest czy ktoś próbował ten rant uciąć czy zgiąć czy tez lepiej wymienić sprężyny z amortyzatorami . Jeśli to drugie to na jakie żeby było ok
Bo minimalne zwężenie felgi na piaście typu tokarka to chyba nie jest dobry pomysł
- Od: 7 lis 2012, 22:23
- Posty: 11
- Auto: mazda 323f bj 1999
ale jak ocierają? masz dystanse wsadzone? jaki masz stan amorów? auto nie wygląda na obniżone więc nie powinno być takiego problemu.....
jak masz kase to zakładaj twardy gwint i nie będzie ci dobijało do nadkola...
krawędzie można zawijać aleeee....zależy jakiej jakości masz jeszcze lakier i czy robi ci to szpec czy pan zenon z garaży na osiedlu. ryzyko jest takie, że może ci albo lakier popękać albo porobią sie odpryski....wiem z doświadczenia z kumpla bmw
najtaniej natomiast będzie kupić hmm gumowe odboje na amory...ale to taki troche półśrodek mający też wpływ na to jak auto będzie się prowadziło..
pozdro!!
jak masz kase to zakładaj twardy gwint i nie będzie ci dobijało do nadkola...
krawędzie można zawijać aleeee....zależy jakiej jakości masz jeszcze lakier i czy robi ci to szpec czy pan zenon z garaży na osiedlu. ryzyko jest takie, że może ci albo lakier popękać albo porobią sie odpryski....wiem z doświadczenia z kumpla bmw
najtaniej natomiast będzie kupić hmm gumowe odboje na amory...ale to taki troche półśrodek mający też wpływ na to jak auto będzie się prowadziło..
pozdro!!
- Od: 19 cze 2013, 21:55
- Posty: 21
- Skąd: Świdnica
- Auto: Mazda RX8 13B
twardsze zwykle są też niższe więc będzie i tak tarło 
- Od: 19 cze 2013, 21:55
- Posty: 21
- Skąd: Świdnica
- Auto: Mazda RX8 13B
Pewnie amory zużyte.
Buuu... Mazdy już nie ma...
tylko jeszcze dochodzi aspekt, ze te 205/50 zwiększają średnice koła o 33mm i będzie bliżej do błotnika
ja mam z przodu opony 215/40 a tył 215/50, i z tyłu mam szerzej o około 5mm na stronę przy takiej samej szerokości felg, czyli u mnie wychodzi, ze wyższy profil i większy balon na bok. Moim zdaniem ta zmiana raczej nic nie da ale możesz spróbować zmienić nawet na chwile w wulkanizacji chociaż jedną oponę i się przejechać kawałek, oczywiście bezpiecznie. Wydaje mi się, że będzie to samo z szerokością, a zmieni się tylko średnica, ale zawsze moge się mylić.
a felga jakiej szerokości?
ja mam z przodu opony 215/40 a tył 215/50, i z tyłu mam szerzej o około 5mm na stronę przy takiej samej szerokości felg, czyli u mnie wychodzi, ze wyższy profil i większy balon na bok. Moim zdaniem ta zmiana raczej nic nie da ale możesz spróbować zmienić nawet na chwile w wulkanizacji chociaż jedną oponę i się przejechać kawałek, oczywiście bezpiecznie. Wydaje mi się, że będzie to samo z szerokością, a zmieni się tylko średnica, ale zawsze moge się mylić.
a felga jakiej szerokości?
Buuu... Mazdy już nie ma...
ja mam alu 7j et 37albo38 nie pamiętam i sama felga jakby jest minimalnie cofnięta od brzegu błotnika
Buuu... Mazdy już nie ma...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje