Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Wie ktos jak sie demontuje plastikowe listwy na progach ?
zatrzaski wyszarpnij z czuciem do góry i już .Sprawdź od razu czy niema rdzy w profilu zamkniętym ja mam i zalałem progi CORR ACTIV
zatrzaski wyszarpnij z czuciem do góry i już .Sprawdź od razu czy niema rdzy w profilu zamkniętym ja mam i zalałem progi CORR ACTIV
Zbynio
- Od: 3 kwi 2013, 14:54
- Posty: 42
- Auto: mazda6 2,0 16v 2002
W zasadzie takie samo, jak w przypadku zakupu innych używanych części. Wszystko zależy od sprzedawcy. Trzeba po prostu trafić na uczciwego, który udzieli gwarancji na zakupioną część. I żeby najlepiej nie była to gwarancja "na gębę" czy rozruchowa, tylko na jakiś okres czasu (najczęściej 1-3 miesiące). Na znanym portalu aukcyjnym na pewno znajdziesz takiego sprzedawcę, tylko trzeba dokładnie czytać opisy ofert i w razie czego najpierw dopytać, niż później mieć pretensje.
Witam wszystkich, mam pytanie do was, od jakiegoś czasu podczas jazdy pedał sprzęgła robi sie słabszy i bierze dopiero jak go wciskam do końca, miał ktoś taki przypadek? i co to moze byc?
- Od: 4 lis 2012, 23:29
- Posty: 14
- Skąd: Środa Wlkp.
- Auto: Mazda 6 , benzyna 2.3 , 122kW , 2003 rok , kombi. (brak instalacji gazowej)
Do kolegi mazda 6:
Ja kupilem uzywane wtryski denso do mojego RF5C w zeszle wakacje og goscia z okolic warszawy (jakas miejscowosc ok 50 km nie pamietam niestety) i on daje (przynajmniej wtedy dawal) 6 miesiecy gwaracnji na wtryski. Cena za szt (wtedy) 600 zl.
Smigaja do dzis:D
Ja kupilem uzywane wtryski denso do mojego RF5C w zeszle wakacje og goscia z okolic warszawy (jakas miejscowosc ok 50 km nie pamietam niestety) i on daje (przynajmniej wtedy dawal) 6 miesiecy gwaracnji na wtryski. Cena za szt (wtedy) 600 zl.
Smigaja do dzis:D
- Od: 9 wrz 2011, 14:00
- Posty: 35
- Skąd: Bath (UK)
- Auto: Mazda 3 2013r BL 1.6 Venture Benzyna 105KM
@PolkownikAdam – Mało płynu w hydraulicznym wspomaganiu sprzęgła ew. zapowietrzony układ. Najpierw sprawdź to, bo najtaniej, a jak nie pomoże trzeba szukać głębiej.
A ja cały czas się zastanawiam jak działają spryskiwacze reflektorów/xenonów tzn kiedy?
Wczoraj ktoś w "mniejszych siostrach" napisał, że przy:
– dwukrotnym szybkim spryskaniu szyby
– co piąte przetarcie szyby
– wyłączenie zapłonu zeruje licznik.
W 6stkach jest tak samo ten moduł zorganizowany?
A ja cały czas się zastanawiam jak działają spryskiwacze reflektorów/xenonów tzn kiedy?
Wczoraj ktoś w "mniejszych siostrach" napisał, że przy:
– dwukrotnym szybkim spryskaniu szyby
– co piąte przetarcie szyby
– wyłączenie zapłonu zeruje licznik.
W 6stkach jest tak samo ten moduł zorganizowany?
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
Panowie pytanie odnosnie progow, zabezpieczenia i farby corr active. Otoz oczyszcilem progi z rdzy do blachy, no i w sklepie uslyszalem, ze juz tych progow nie moge pomalowac corr active ani corina bo to jest farba ktora wiaze rdze, a rdzy juz nie ma! Wiec mowia do mnie zeby dac zwykly podklad, a na to np. hamerajt, co wy na to ? Nie sluchac sie i malowac corr active ?
- Od: 21 lip 2012, 21:23
- Posty: 116
- Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2006 Hatchback LPG
qweerty napisał(a):mowia do mnie zeby dac zwykly podklad, a na to np. hamerajt, co wy na to ?
Ja i tak dałbym ten corr active, czy coś reagującego z rdzą. Nawet jak wydaje się, że oczyściłeś do gołej blachy.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
NIEBO! napisał(a):A ja cały czas się zastanawiam jak działają spryskiwacze reflektorów/xenonów tzn kiedy?
Wczoraj ktoś w "mniejszych siostrach" napisał, że przy:
– dwukrotnym szybkim spryskaniu szyby
– co piąte przetarcie szyby
– wyłączenie zapłonu zeruje licznik.
W 6stkach jest tak samo ten moduł zorganizowany?
U mnie wyglada to tak, ze jak mam zalaczone swiatla mijania to za kazdym uzyciem spryskiwacza szyb przednich, to po ok 1s. zalaczaja mi sie spryski reflektorow. Nie mam xenonow fabrycznych tylko HiD.
Gdzies wyczytalem, ze zalaczanie spryskiwaczy jest tez kolo przycisku DSC(u mnie nie ma).

Panowie, mam gdzieś na rurce nr 6 z linku poniżej nieszczelność w układzie klimatyzacji(gdzieś przy filtrze paliwa), z tego co widzę na rysunku, rurka wchodzi do kabiny. Moje pytanie brzmi czy da się ją jakoś w miarę wyjąc czy trzeba rozbierać pół samochodu włacznie z deska rozdzielczą.
http://img14.imageshack.us/img14/9834/rurkap.jpg
http://img14.imageshack.us/img14/9834/rurkap.jpg
- Od: 25 mar 2011, 13:35
- Posty: 211
- Skąd: Gdańsk
- Auto: M6 2.0CITD 136km
NIEBO! napisał(a):Wczoraj ktoś w "mniejszych siostrach" napisał, że przy:
– dwukrotnym szybkim spryskaniu szyby
– co piąte przetarcie szyby
– wyłączenie zapłonu zeruje licznik.
U ciebie tez tak jest ;>
KrzychuM6 napisał(a):Nie mam xenonow fabrycznych tylko HiD.
Wersja skandynawska?
KrzychuM6 napisał(a):zalaczanie spryskiwaczy jest tez kolo przycisku DSC
Tylko przedlift
Panowie pytanie odnosnie progow, zabezpieczenia i farby corr active. Otoz oczyszcilem progi z rdzy do blachy, no i w sklepie uslyszalem, ze juz tych progow nie moge pomalowac corr active ani corina bo to jest farba ktora wiaze rdze, a rdzy juz nie ma! Wiec mowia do mnie zeby dac zwykly podklad, a na to np. hamerajt, co wy na to ? Nie sluchac sie i malowac corr active ?
Maluj corr activ lub czymś reagującym bo w blasze są mikro dziurki czy jakoś tak z rdzą i będzie rosła
corr activ kosztuje ok 25 zł l a hamerait to złom przereklamowany nie kombinuj bo za kilka tygodni napiszesz ze dałeś złom i znowu rudy wyłazi .pozdro
Maluj corr activ lub czymś reagującym bo w blasze są mikro dziurki czy jakoś tak z rdzą i będzie rosła
corr activ kosztuje ok 25 zł l a hamerait to złom przereklamowany nie kombinuj bo za kilka tygodni napiszesz ze dałeś złom i znowu rudy wyłazi .pozdro
Zbynio
- Od: 3 kwi 2013, 14:54
- Posty: 42
- Auto: mazda6 2,0 16v 2002
zbyszekpietrkiewicz napisał(a):hamerait to złom przereklamowany
Z corr active nigdy nie korzystałem więc się nie wypowiem, ale z hammerite nie miałem nigdy złych doświadczeń. Zdarzało mi się nim malować m. in. osłony tarcz, zaciski, elementy zawieszenia i trzymał bardzo dobrze, jedynie kiedyś z zacisków częściowo zszedł, dopiero jak mi się hamulce zagotowały.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
tym razem ja mam pytanie, do czego jest ta wtyczka nad chłodnicą zaznaczona na załączniku?? Sprawdzałem wentylatory i obydwa są podpięte, więc teraz nie mam pojęcia w co uderzać?
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Witam, jestem zmuszony wymienić drążek reakcyjny z tyłu i ustawić zbieżność. I moje pytanie jest takie, czy od razu wymieniać śruby mimośrodowe? czy dopiero jak się urwą czy ustawianiu zbieżności?
-
Toldo18
Przede wszystkim to Hammerite'a nie kładzie się na podkład.. Zgryzie się.
Ja niedawno atakowałem nadkola tylne zestawem Brunox epoxy (3x) + masa uszczelniająca + Hammerite szary młotkowy (2x). Ogólnie to dramaturgia lekka jest z tą rdzą, bardzo jej dużo w różnych dzikich miejscach.
Dodatkowo przeklejam raz jeszcze, bo odpowiedzi nie uzyskałem:
Przebieg samochodu jest kodowany tylko w liczniku czy też gdzieś w rejestrach pamięci komputera? Gdzieś obiło mi się o uszy także zliczanie ilości km przejechanych na danym biegu..
Więc właściwie jak sprawdzić (oprócz zagranicznego ASO, które w sumie i tak nie jest zbyt pomocne) czy znany mi przebieg mojej Madzi jest wartością prawdziwą?
Ja niedawno atakowałem nadkola tylne zestawem Brunox epoxy (3x) + masa uszczelniająca + Hammerite szary młotkowy (2x). Ogólnie to dramaturgia lekka jest z tą rdzą, bardzo jej dużo w różnych dzikich miejscach.
Dodatkowo przeklejam raz jeszcze, bo odpowiedzi nie uzyskałem:
Przebieg samochodu jest kodowany tylko w liczniku czy też gdzieś w rejestrach pamięci komputera? Gdzieś obiło mi się o uszy także zliczanie ilości km przejechanych na danym biegu..
Więc właściwie jak sprawdzić (oprócz zagranicznego ASO, które w sumie i tak nie jest zbyt pomocne) czy znany mi przebieg mojej Madzi jest wartością prawdziwą?
jestem od paru dni posiadaczem mazdy 6 z 2005 roku silnik 2.0 diesel (121km) i mam pytanie ile do niej kosztuje chłodnica olejowa nowa a ile używana oraz drugie pytanie jak włączyć tempomat?
-
88nietykalny
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6