Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313

Mazda6 2002–2007

Postprzez damian26g » 8 cze 2013, 13:49

matthies – wnioskując z tego co tam doczytałem to przy zamontowanym module domykania tracę automatyczne zamykanie i otwieranie po mocniejszym wciśnięciu ??
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2013, 14:31
Posty: 38
Skąd: Stargard Szczeciński
Auto: Mazda 6 GG 2002r 2.3 L3-VE

Postprzez rclmati » 8 cze 2013, 14:21

Tak, tracisz automatyczne otwieranie/zamykanie szyby kierowcy
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez dobrzyn22 » 8 cze 2013, 17:59

qweerty napisał(a):Wie ktos jak sie demontuje plastikowe listwy na progach ?

na wcisk(zatrzaski)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5243 (22/72)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez zbyszekpietrkiewicz » 8 cze 2013, 20:01

Wie ktos jak sie demontuje plastikowe listwy na progach ?

zatrzaski wyszarpnij z czuciem do góry i już .Sprawdź od razu czy niema rdzy w profilu zamkniętym ja mam i zalałem progi CORR ACTIV
Zbynio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2013, 14:54
Posty: 42
Auto: mazda6 2,0 16v 2002

Postprzez mazda 6 » 9 cze 2013, 21:58

Witam, czy duże jest ryzyko kupna używanych wtrysków?
mazda 6
 

Postprzez zagiell » 9 cze 2013, 22:29

W zasadzie takie samo, jak w przypadku zakupu innych używanych części. Wszystko zależy od sprzedawcy. Trzeba po prostu trafić na uczciwego, który udzieli gwarancji na zakupioną część. I żeby najlepiej nie była to gwarancja "na gębę" czy rozruchowa, tylko na jakiś okres czasu (najczęściej 1-3 miesiące). Na znanym portalu aukcyjnym na pewno znajdziesz takiego sprzedawcę, tylko trzeba dokładnie czytać opisy ofert i w razie czego najpierw dopytać, niż później mieć pretensje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2012, 11:45
Posty: 231 (0/1)
Skąd: Częstochowa/Kłobuck
Auto: Mazda 6 GH 2010r. 2.0 ON 140KM

Postprzez PolkownikAdam » 9 cze 2013, 23:22

Witam wszystkich, mam pytanie do was, od jakiegoś czasu podczas jazdy pedał sprzęgła robi sie słabszy i bierze dopiero jak go wciskam do końca, miał ktoś taki przypadek? i co to moze byc?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 lis 2012, 23:29
Posty: 14
Skąd: Środa Wlkp.
Auto: Mazda 6 , benzyna 2.3 , 122kW , 2003 rok , kombi. (brak instalacji gazowej)

Postprzez TomCat_S » 10 cze 2013, 09:31

Do kolegi mazda 6:
Ja kupilem uzywane wtryski denso do mojego RF5C w zeszle wakacje og goscia z okolic warszawy (jakas miejscowosc ok 50 km nie pamietam niestety) i on daje (przynajmniej wtedy dawal) 6 miesiecy gwaracnji na wtryski. Cena za szt (wtedy) 600 zl.
Smigaja do dzis:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2011, 14:00
Posty: 35
Skąd: Bath (UK)
Auto: Mazda 3 2013r BL 1.6 Venture Benzyna 105KM

Postprzez NIEBO! » 10 cze 2013, 10:07

@PolkownikAdam – Mało płynu w hydraulicznym wspomaganiu sprzęgła ew. zapowietrzony układ. Najpierw sprawdź to, bo najtaniej, a jak nie pomoże trzeba szukać głębiej.

A ja cały czas się zastanawiam jak działają spryskiwacze reflektorów/xenonów tzn kiedy? :)

Wczoraj ktoś w "mniejszych siostrach" napisał, że przy:
– dwukrotnym szybkim spryskaniu szyby
– co piąte przetarcie szyby
– wyłączenie zapłonu zeruje licznik.

W 6stkach jest tak samo ten moduł zorganizowany? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez qweerty » 10 cze 2013, 10:31

Panowie pytanie odnosnie progow, zabezpieczenia i farby corr active. Otoz oczyszcilem progi z rdzy do blachy, no i w sklepie uslyszalem, ze juz tych progow nie moge pomalowac corr active ani corina bo to jest farba ktora wiaze rdze, a rdzy juz nie ma! Wiec mowia do mnie zeby dac zwykly podklad, a na to np. hamerajt, co wy na to ? Nie sluchac sie i malowac corr active ?
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2012, 21:23
Posty: 116
Auto: Mazda 6 1.8 120KM 2006 Hatchback LPG

Postprzez zemoj » 10 cze 2013, 11:13

qweerty napisał(a):mowia do mnie zeby dac zwykly podklad, a na to np. hamerajt, co wy na to ?

:D i z czym ten "hamerajt" ma reagować? z podkładem?

Ja i tak dałbym ten corr active, czy coś reagującego z rdzą. Nawet jak wydaje się, że oczyściłeś do gołej blachy.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez KrzychuM6 » 10 cze 2013, 13:23

NIEBO! napisał(a):A ja cały czas się zastanawiam jak działają spryskiwacze reflektorów/xenonów tzn kiedy? :)

Wczoraj ktoś w "mniejszych siostrach" napisał, że przy:
– dwukrotnym szybkim spryskaniu szyby
– co piąte przetarcie szyby
– wyłączenie zapłonu zeruje licznik.

W 6stkach jest tak samo ten moduł zorganizowany? :D


U mnie wyglada to tak, ze jak mam zalaczone swiatla mijania to za kazdym uzyciem spryskiwacza szyb przednich, to po ok 1s. zalaczaja mi sie spryski reflektorow. Nie mam xenonow fabrycznych tylko HiD.
Gdzies wyczytalem, ze zalaczanie spryskiwaczy jest tez kolo przycisku DSC(u mnie nie ma).
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2012, 11:02
Posty: 122 (0/3)

Postprzez Elmerwawa » 10 cze 2013, 14:17

Panowie, mam gdzieś na rurce nr 6 z linku poniżej nieszczelność w układzie klimatyzacji(gdzieś przy filtrze paliwa), z tego co widzę na rysunku, rurka wchodzi do kabiny. Moje pytanie brzmi czy da się ją jakoś w miarę wyjąc czy trzeba rozbierać pół samochodu włacznie z deska rozdzielczą.
http://img14.imageshack.us/img14/9834/rurkap.jpg
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2011, 13:35
Posty: 211
Skąd: Gdańsk
Auto: M6 2.0CITD 136km

Postprzez bieski » 10 cze 2013, 14:26

NIEBO! napisał(a):Wczoraj ktoś w "mniejszych siostrach" napisał, że przy:
– dwukrotnym szybkim spryskaniu szyby
– co piąte przetarcie szyby
– wyłączenie zapłonu zeruje licznik.

U ciebie tez tak jest ;>

KrzychuM6 napisał(a):Nie mam xenonow fabrycznych tylko HiD.

Wersja skandynawska?

KrzychuM6 napisał(a):zalaczanie spryskiwaczy jest tez kolo przycisku DSC

Tylko przedlift
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez zbyszekpietrkiewicz » 10 cze 2013, 16:09

Panowie pytanie odnosnie progow, zabezpieczenia i farby corr active. Otoz oczyszcilem progi z rdzy do blachy, no i w sklepie uslyszalem, ze juz tych progow nie moge pomalowac corr active ani corina bo to jest farba ktora wiaze rdze, a rdzy juz nie ma! Wiec mowia do mnie zeby dac zwykly podklad, a na to np. hamerajt, co wy na to ? Nie sluchac sie i malowac corr active ?


Maluj corr activ lub czymś reagującym bo w blasze są mikro dziurki czy jakoś tak z rdzą i będzie rosła
corr activ kosztuje ok 25 zł l a hamerait to złom przereklamowany nie kombinuj bo za kilka tygodni napiszesz ze dałeś złom i znowu rudy wyłazi .pozdro
Zbynio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2013, 14:54
Posty: 42
Auto: mazda6 2,0 16v 2002

Postprzez zemoj » 10 cze 2013, 16:32

zbyszekpietrkiewicz napisał(a):hamerait to złom przereklamowany

Z corr active nigdy nie korzystałem więc się nie wypowiem, ale z hammerite nie miałem nigdy złych doświadczeń. Zdarzało mi się nim malować m. in. osłony tarcz, zaciski, elementy zawieszenia i trzymał bardzo dobrze, jedynie kiedyś z zacisków częściowo zszedł, dopiero jak mi się hamulce zagotowały.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez matthies » 10 cze 2013, 17:56

tym razem ja mam pytanie, do czego jest ta wtyczka nad chłodnicą zaznaczona na załączniku?? Sprawdzałem wentylatory i obydwa są podpięte, więc teraz nie mam pojęcia w co uderzać?
Załączniki
20130606_125712.jpg
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Toldo18 » 10 cze 2013, 18:01

Witam, jestem zmuszony wymienić drążek reakcyjny z tyłu i ustawić zbieżność. I moje pytanie jest takie, czy od razu wymieniać śruby mimośrodowe? czy dopiero jak się urwą czy ustawianiu zbieżności?
Toldo18
 

Postprzez haidi » 10 cze 2013, 18:01

Przede wszystkim to Hammerite'a nie kładzie się na podkład.. Zgryzie się.
Ja niedawno atakowałem nadkola tylne zestawem Brunox epoxy (3x) + masa uszczelniająca + Hammerite szary młotkowy (2x). Ogólnie to dramaturgia lekka jest z tą rdzą, bardzo jej dużo w różnych dzikich miejscach.

Dodatkowo przeklejam raz jeszcze, bo odpowiedzi nie uzyskałem:
Przebieg samochodu jest kodowany tylko w liczniku czy też gdzieś w rejestrach pamięci komputera? Gdzieś obiło mi się o uszy także zliczanie ilości km przejechanych na danym biegu..
Więc właściwie jak sprawdzić (oprócz zagranicznego ASO, które w sumie i tak nie jest zbyt pomocne) czy znany mi przebieg mojej Madzi jest wartością prawdziwą?
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2013, 15:12
Posty: 83 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GG 1.8 2004r hatchback

Postprzez 88nietykalny » 10 cze 2013, 18:16

jestem od paru dni posiadaczem mazdy 6 z 2005 roku silnik 2.0 diesel (121km) i mam pytanie ile do niej kosztuje chłodnica olejowa nowa a ile używana oraz drugie pytanie jak włączyć tempomat?
88nietykalny
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6