Interpretacja kodu błędu, Mazda 323f 2.0 DiTD 101KM
		
				Strona 1 z 1
			
	
	trochę krótkie to nagranie , myślę że to P0380 .,    
tutaj coś o tym : viewtopic.php?f=121&t=54402&p=943949&hilit=b%C5%82%C4%85d+0380#p943949
			
			
		tutaj coś o tym : viewtopic.php?f=121&t=54402&p=943949&hilit=b%C5%82%C4%85d+0380#p943949

- Od: 3 lip 2011, 19:14
 - Posty: 74
 - Skąd: Gorlice
 - Auto: Premacy 2.0 ditd, 2000r, RF2A 90 km
 
P0380,"Obwód grzałki /świecy żarowej – usterka"
sprawdź przekaźnik świec (jest za lewą lampą koło filtra powietrza) oraz bezpiecznik
			
			
		sprawdź przekaźnik świec (jest za lewą lampą koło filtra powietrza) oraz bezpiecznik
Dzięki za podpowiedzi. Posprawdzam wszystko to co proponujecie i napiszę czy zdało to egzamin.
Co do filmu, nagrałem też dłuższy, ale po całym wyświetleniu błędu jest cisza ok 10sek i ponownie wyświetla ten sam kod, dlatego też krótki filmik wystarczył
			
			
		Co do filmu, nagrałem też dłuższy, ale po całym wyświetleniu błędu jest cisza ok 10sek i ponownie wyświetla ten sam kod, dlatego też krótki filmik wystarczył

- Od: 14 mar 2011, 11:50
 - Posty: 13
 - Skąd: Warszawa
 - Auto: Mazda mx3 107KM 1997
 
Witam.
podczepię się pod temat.
u mnie zaczęła mrugać kontrolka od świec, z tym że mruga regularnie cały czas z jednakową częstotliwością i nie wiem o co kaman? silnik chodzi normalnie ma ktoś jakieś pomysły?
			
			podczepię się pod temat.
u mnie zaczęła mrugać kontrolka od świec, z tym że mruga regularnie cały czas z jednakową częstotliwością i nie wiem o co kaman? silnik chodzi normalnie ma ktoś jakieś pomysły?
lepiej 5 minut robić i godzinę myśleć     niż 5 minut myśleć i godzinę robić
		odczytaj jaki masz błąd, znając życie to EGR
			
			
		pawlo1030 napisał(a):u mnie na egr nie ma czujnika
bo masz RF4F ale to nie ma znaczenia
Witam.
więc po wielu próbach wstawiam link bo nie mogę odczytać co to za błąd
http://www.youtube.com/watch?v=yeaeqcMD ... e=youtu.be
			
			więc po wielu próbach wstawiam link bo nie mogę odczytać co to za błąd
http://www.youtube.com/watch?v=yeaeqcMD ... e=youtu.be
lepiej 5 minut robić i godzinę myśleć     niż 5 minut myśleć i godzinę robić
		P0403,"Układ recyrkulacji spalin – usterka"
Zgadłem, jakieś medium jestem
 
Jeśli nic nie dzieję się z autem to sprawdź czy działają elektrozawory pod filtrem powietrza lub sprawdź czy przepływka nie jest brudna. Temat wałkowany na forum
			
			
		Zgadłem, jakieś medium jestem
 Jeśli nic nie dzieję się z autem to sprawdź czy działają elektrozawory pod filtrem powietrza lub sprawdź czy przepływka nie jest brudna. Temat wałkowany na forum
witam,
nawiązując do mojego tematu w związku z błędem P0380 oraz wskazówkom Neonixosa:
"sprawdź przekaźnik świec (jest za lewą lampą koło filtra powietrza) oraz bezpiecznik"
niestety problem nie ustąpił, dalej jest to samo.
bezpiecznik sprawdzony a nawet wymieniony na nowy (miałem takowy w domu)
co do przekaźnika świec- odkręciłem, sprawdziłem. Chyba, że zrobiłem to źle. Co dokładnie mam rozumieć poprzez sprawdzenie przekaźnika świec Neonixos?
pzdr
			
			
		nawiązując do mojego tematu w związku z błędem P0380 oraz wskazówkom Neonixosa:
"sprawdź przekaźnik świec (jest za lewą lampą koło filtra powietrza) oraz bezpiecznik"
niestety problem nie ustąpił, dalej jest to samo.
bezpiecznik sprawdzony a nawet wymieniony na nowy (miałem takowy w domu)
co do przekaźnika świec- odkręciłem, sprawdziłem. Chyba, że zrobiłem to źle. Co dokładnie mam rozumieć poprzez sprawdzenie przekaźnika świec Neonixos?
pzdr

- Od: 14 mar 2011, 11:50
 - Posty: 13
 - Skąd: Warszawa
 - Auto: Mazda mx3 107KM 1997
 
Na zimnym silniku po przekręceniu w pozycji zapłonu powinieneś po jakiś 2 sekundach usłyszeć pyknięcie z tego przekaźnika najlepiej zrobić to w 2 osoby. Sprawdź jeszcze czy listwa dobrze przylega do świec żarowych oraz kostkę przy tej listwie.
			
			
		Neonixos666 napisał(a):Zgadłem, jakieś medium jestem![]()
dzięki Neo tak podejrzewałem że to ten numerek błędu . muszę popatrzeć co i jak , błąd wyskakuje mi co kilka miesięcy więc nie ma tragedii. jednak nie lubię jak coś niepotrzebnie świeci

lepiej 5 minut robić i godzinę myśleć     niż 5 minut myśleć i godzinę robić
		Neonixos, zrobiłem tak jak pisałeś. Pyknięcie słychać z przekaźnika, sprawdziłem listwę, wszystko ok. Z jednej strony mam troszke więcej brudu, oleju (dołączam fotke) ale wątpie aby to miało jakikolwiek wpływ, listwa przylega do wszystkich świec. Niestety, problem nie ustąpił. Cały czas wyskakuje mi wspomniany błąd P0380. Co jeszcze próbujemy?
			
			
				
			
		
- Od: 14 mar 2011, 11:50
 - Posty: 13
 - Skąd: Warszawa
 - Auto: Mazda mx3 107KM 1997
 
Skasuj błąd i sprawdź czy znów wystąpi. Do sprawdzenia jeszcze jest to czy prąd jest na listwie świec żarowych.
			
			
		Kasacja błędu niestety nic nie pomogła. Sprawdziłem przepływ na listwie. Dotykając co prawda dwa końce listwy miernik nie wykrył przepływu prądu, dopiero tak jak na zdjęciu widać, dotykając końce skrajnych świec miernik pokazał, że jest ok. Czy ma to jakieś znaczenie? Sama listwa jest zabrudzona i ogumowana na odcinkach pomiędzy świecami. Pytanie co teraz?
			
			
				
			
		
- Od: 14 mar 2011, 11:50
 - Posty: 13
 - Skąd: Warszawa
 - Auto: Mazda mx3 107KM 1997
 
musisz mierzyć gdy kontrola się świeci czyli na zimnym po przekręceniu na zapłon, jak silnik jest zgaszony czy odpalony to nie ma tam prądu.
			
			
		Zdejmij listwę i zmierz opór na każdej świecy, u mnie wyrzuciło ten błąd, gdy miałem popalone świece, dodam że nie wszystkie były spalone.
			
			
		
- Od: 23 paź 2009, 12:34
 - Posty: 117
 - Skąd: Kraśnik
 - Auto: 323F DiTD '99
 
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości