nie spadające obroty mazda 323f 1,5 16v BA

Postprzez gallardo83 » 8 kwi 2013, 20:16

dzis zabralem sie za czyszczenie krokowego ...po odpaleniu auta obroty 1500 na zimnym silniku po nagrzaniu obroty 2000 po przejechaniu 2km obroty 1000 i pod domem na rozgrzanym silniku 900 pewnie jutro rano jak odpale to bedzie mexyk ... jakie działania dalej??
Początkujący
 
Od: 6 kwi 2013, 19:40
Posty: 15
Skąd: Ruda Slaska woj.Slaskie
Auto: Mazda 323F silnik 1.5 16v BA

Postprzez rafał88 » 8 kwi 2013, 22:14

No to regulacj krokowego jesli wogole dziala. A i jeszcze sprawdz ustawienie tps.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez gallardo83 » 9 kwi 2013, 13:09

jak sie sprawdza tps? gdzie on jest wogole?
Początkujący
 
Od: 6 kwi 2013, 19:40
Posty: 15
Skąd: Ruda Slaska woj.Slaskie
Auto: Mazda 323F silnik 1.5 16v BA

Postprzez Marcis » 9 kwi 2013, 15:13

musisz wyszukać TPS na forum. Jak zmostkujesz w gnieździe diagnostycznym GND i TEN to wiatrak chodzi czy nie? Bo nie powinien. Oczywiście musisz włączyć też sam zapłon:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 941 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez gallardo83 » 9 kwi 2013, 16:03

kurde teraz mnie zaskoczyłes nic nie robilem nie znam sie na tym wogóle:( szukam kogoś ze śląska żeby mi pomógł ale chyba nikogo nie ma... postanowiłem ze kupie przepustnice wraz z krokowcem jak to wymienię zmieni to cos?
Początkujący
 
Od: 6 kwi 2013, 19:40
Posty: 15
Skąd: Ruda Slaska woj.Slaskie
Auto: Mazda 323F silnik 1.5 16v BA

Postprzez gallardo83 » 12 kwi 2013, 19:22

zamykam temat obroty są takie jak powinny byc:) MARCIS jest bogiem :)
Początkujący
 
Od: 6 kwi 2013, 19:40
Posty: 15
Skąd: Ruda Slaska woj.Slaskie
Auto: Mazda 323F silnik 1.5 16v BA

Postprzez Andrzej414 » 13 kwi 2013, 11:30

..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 11:44
Posty: 1212 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez Marcis » 15 kwi 2013, 10:47

Bez przesady:) miło że mogłem pomóc:) Powodem była wkręcona śruba od krokowego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 941 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez gerax » 26 maja 2013, 21:46

Nie zakladam nowego tematu, bo moj problem jest bardzo podobny :)

W moim przypadku po odpaleniu madzi, jesli jest zimno na dworze :) Obroty od razu wskakuja na 2-2,5tys po mniej wiecej minucie jak silnik sie nagrzeje spadaja do 700-800obr i juz wiecej nie wariują, nie jest to co prawda duży problem dla mnie, bo w uzytkowaniu mi to nie przeszkadza, nie mniej jednak napewno przyczyna jakas byc musi :) Dlatego prosiłbym o jakieś wskazówki :)
gerax
 

Postprzez Andrzej414 » 27 maja 2013, 05:56

Najlepiej nic nie grzeb. To jest w tej sytuacji najcenniejsza wskazowka :–) nie szukaj dziury w calym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 11:44
Posty: 1212 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323