dziwny odgłos po wymianie rozrządu.

Postprzez Kaśka » 16 maja 2012, 15:07

Podkładki wymienione, uszczelka pod pokrywą zaworów też. Faktycznie nic nie wylatuje z pod korka oleju. Wymieniłam sprzęgło, olej, filtry. Teraz na wolnych obrotach jak jest zimny to klekocze. HHHHhmmmm nieśmiało pytam co dalej robić?? <zawstydzony> <co?>
"Historia jest najlepszym nauczycielem, ale ma najgorszych uczniów"
Początkujący
 
Od: 21 lip 2011, 14:28
Posty: 16
Skąd: Kamienica Szlachecka, Kaszuby
Auto: Mazda 6 2002r. 2,0 136KM MZR-CD (CiTD), BŁEKITNA HHHMMMM....

Postprzez dobrzyn22 » 16 maja 2012, 21:59

Kaśka napisał(a):Teraz na wolnych obrotach jak jest zimny to klekocze

klekocze...jak to klekot ;)
A na poważnie-jakoś specjalnie głośno ?? może masz takie wrażenie tylko??
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Kaśka » 16 maja 2012, 22:18

kurcze już sama nie wiem, może pora włączyć radio :D . A tak poważnie jakoś tak "twardo" teraz chodzi. Może kalibracja wtrysków??
"Historia jest najlepszym nauczycielem, ale ma najgorszych uczniów"
Początkujący
 
Od: 21 lip 2011, 14:28
Posty: 16
Skąd: Kamienica Szlachecka, Kaszuby
Auto: Mazda 6 2002r. 2,0 136KM MZR-CD (CiTD), BŁEKITNA HHHMMMM....

Postprzez dobrzyn22 » 16 maja 2012, 23:45

na pewno nie zaszkodzi, a może pomóc...a koszt też do przyjęcia ;)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Kaśka » 17 maja 2012, 07:41

No to dzisiaj się umawiam do Chwaszczyna do pana Solskiego. Dam znać czy coś się zmieniło. A dla kolegów, którzy maja cierpliwość dla kobiety za kółkiem duuuuże <piwo> . pozdrawiam
"Historia jest najlepszym nauczycielem, ale ma najgorszych uczniów"
Początkujący
 
Od: 21 lip 2011, 14:28
Posty: 16
Skąd: Kamienica Szlachecka, Kaszuby
Auto: Mazda 6 2002r. 2,0 136KM MZR-CD (CiTD), BŁEKITNA HHHMMMM....

Postprzez dobrzyn22 » 17 maja 2012, 10:48

Proszę również dodać opinię o warsztacie do wątku o polecanych/niepolecanych warsztatach po skończonej usłudze ;)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Enduro » 17 maja 2012, 11:07

Kaśka napisał(a):... Teraz na wolnych obrotach jak jest zimny to klekocze. ..

silnik citd mazdy nie powinnien...raczej klekotac.
i albo jest to stuk mechaniczny czyli luz na korbowodzie, tloku wale 2M
lub wynika on ze spalania stukowaego czyli wtryski.
polecam poszukac co jest powodem..
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Kaśka » 18 maja 2012, 08:22

Wtryski były sprawdzone i są ok, stawiam na 2M. Za miesiąc chcę zmienić 2M i panewki. Mechanior mówi, że to przedroży całość i niewarto , ale ja za bardzo <serduszka> moją Madzię i postanowiłam ją wyleczyć. Remont za miesiąc, bo chcę poszukać konkretnego mechanika. Dzięki wszystkim za rady. pozdrawiam
"Historia jest najlepszym nauczycielem, ale ma najgorszych uczniów"
Początkujący
 
Od: 21 lip 2011, 14:28
Posty: 16
Skąd: Kamienica Szlachecka, Kaszuby
Auto: Mazda 6 2002r. 2,0 136KM MZR-CD (CiTD), BŁEKITNA HHHMMMM....

Postprzez Enduro » 18 maja 2012, 12:35

Kaśka napisał(a):.... i panewki. ...

dziwne, bo to powiazane jest z rozebraniem silnika i sprawdzeniem walu..
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Leoo » 11 mar 2013, 21:39

Można spytać, jak zakończyła się cała sprawa?
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2013, 23:05
Posty: 485 (0/21)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: M6 GY MZR-CD 136KM '03

Postprzez pandryszkiewicz » 20 maja 2013, 21:55

Witam i prosze o pomoc...tydzien temu wymienialem rozrzad w mojej madzi kapletny z pompa wody .... i od tego czasu zauwazylem dziwne wycie | buczenie z tych okolic:( hmmm co to moze byc??? moze trefna pompa wody albo zle napiety pasek?? jak myslicie?? pasek gates napinacz i rolki ntn.. szukalem na forum podobnego tematu ale nic nie ma na ten temat albo slabo szukalem:( jesli jest prosze o link :D pozdr
Początkujący
 
Od: 29 cze 2010, 19:17
Posty: 24
Skąd: Wolverhampton UK
Auto: mazda 6 2.0 d 136 bph ..2003r

Postprzez dobrzyn22 » 20 maja 2013, 22:19

pandryszkiewicz napisał(a):pasek gates

czytałeś wątki o pękających nieoryginalnych paskach ?? (to tak w ramach ostrzeżenia)

pompa wody oryginał ??

Pytanie zasadnicze -sam wymieniałeś wszystko, czy robiłeś to w jakimś warsztacie ?? jeśli to drugie, to wracaj z reklamacją i tyle...Jeśli sam, to będziemy myśleć co dalej
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez pandryszkiewicz » 20 maja 2013, 22:57

pompa nie orginal bylem juz w warsztacie i mechanik stwierdzil ze to ta pompa moze byc walnieta w piatek rozbierze i zobaczy heh

Dopisano 20 maja 2013, 23:35:

podal by mi ktos link gdzie moge kupic orginalna pompe wody do mazdy 2.0 d
??
Początkujący
 
Od: 29 cze 2010, 19:17
Posty: 24
Skąd: Wolverhampton UK
Auto: mazda 6 2.0 d 136 bph ..2003r

Postprzez dobrzyn22 » 21 maja 2013, 08:24

masz linki na PW
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Enduro » 21 maja 2013, 12:08

to dosc ryzykowana i niedopuszczalna sytuacja, ze po wymianie rorzadu pojawiaja sie takie odglosy.
swiadczy to o kiepskich czesciach lub bardzo kiepskim czytaj niechlujnym, niefachowym montazu.
zerwanie paska powiazane jest w jednostce 16Vv citd z konsekwencjami naprawczymi.
ponadto wiele powaznych zrodlem zaleca tylko originalne paski mazdy lub Unitty lub o ile mi wiadomo Mitsuboshi jest jeszcze warte rozwagi.
inne firmy nalezy potraktowac z duzym przymrozeniem oka i nie dowierzac, ze wytrzymaja te
standartowe 100 tys km!
czyli kiepski interes z powoodu podwojnych kosztow wymiany plus nowy pasek po np. 50 tys km.
plus nerwowosc!
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6