
dziwny odgłos po wymianie rozrządu.
1, 2
Podkładki wymienione, uszczelka pod pokrywą zaworów też. Faktycznie nic nie wylatuje z pod korka oleju. Wymieniłam sprzęgło, olej, filtry. Teraz na wolnych obrotach jak jest zimny to klekocze. HHHHhmmmm nieśmiało pytam co dalej robić??


"Historia jest najlepszym nauczycielem, ale ma najgorszych uczniów"
- Od: 21 lip 2011, 14:28
- Posty: 16
- Skąd: Kamienica Szlachecka, Kaszuby
- Auto: Mazda 6 2002r. 2,0 136KM MZR-CD (CiTD), BŁEKITNA HHHMMMM....
Kaśka napisał(a):Teraz na wolnych obrotach jak jest zimny to klekocze
klekocze...jak to klekot
A na poważnie-jakoś specjalnie głośno
kurcze już sama nie wiem, może pora włączyć radio
. A tak poważnie jakoś tak "twardo" teraz chodzi. Może kalibracja wtrysków??
"Historia jest najlepszym nauczycielem, ale ma najgorszych uczniów"
- Od: 21 lip 2011, 14:28
- Posty: 16
- Skąd: Kamienica Szlachecka, Kaszuby
- Auto: Mazda 6 2002r. 2,0 136KM MZR-CD (CiTD), BŁEKITNA HHHMMMM....
No to dzisiaj się umawiam do Chwaszczyna do pana Solskiego. Dam znać czy coś się zmieniło. A dla kolegów, którzy maja cierpliwość dla kobiety za kółkiem duuuuże
. pozdrawiam
"Historia jest najlepszym nauczycielem, ale ma najgorszych uczniów"
- Od: 21 lip 2011, 14:28
- Posty: 16
- Skąd: Kamienica Szlachecka, Kaszuby
- Auto: Mazda 6 2002r. 2,0 136KM MZR-CD (CiTD), BŁEKITNA HHHMMMM....
Kaśka napisał(a):... Teraz na wolnych obrotach jak jest zimny to klekocze. ..
silnik citd mazdy nie powinnien...raczej klekotac.
i albo jest to stuk mechaniczny czyli luz na korbowodzie, tloku wale 2M
lub wynika on ze spalania stukowaego czyli wtryski.
polecam poszukac co jest powodem..
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Wtryski były sprawdzone i są ok, stawiam na 2M. Za miesiąc chcę zmienić 2M i panewki. Mechanior mówi, że to przedroży całość i niewarto , ale ja za bardzo
moją Madzię i postanowiłam ją wyleczyć. Remont za miesiąc, bo chcę poszukać konkretnego mechanika. Dzięki wszystkim za rady. pozdrawiam

"Historia jest najlepszym nauczycielem, ale ma najgorszych uczniów"
- Od: 21 lip 2011, 14:28
- Posty: 16
- Skąd: Kamienica Szlachecka, Kaszuby
- Auto: Mazda 6 2002r. 2,0 136KM MZR-CD (CiTD), BŁEKITNA HHHMMMM....
Kaśka napisał(a):.... i panewki. ...
dziwne, bo to powiazane jest z rozebraniem silnika i sprawdzeniem walu..
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam i prosze o pomoc...tydzien temu wymienialem rozrzad w mojej madzi kapletny z pompa wody .... i od tego czasu zauwazylem dziwne wycie | buczenie z tych okolic:( hmmm co to moze byc??? moze trefna pompa wody albo zle napiety pasek?? jak myslicie?? pasek gates napinacz i rolki ntn.. szukalem na forum podobnego tematu ale nic nie ma na ten temat albo slabo szukalem:( jesli jest prosze o link
pozdr
- Od: 29 cze 2010, 19:17
- Posty: 24
- Skąd: Wolverhampton UK
- Auto: mazda 6 2.0 d 136 bph ..2003r
pandryszkiewicz napisał(a):pasek gates
czytałeś wątki o pękających nieoryginalnych paskach
pompa wody oryginał
Pytanie zasadnicze -sam wymieniałeś wszystko, czy robiłeś to w jakimś warsztacie
pompa nie orginal bylem juz w warsztacie i mechanik stwierdzil ze to ta pompa moze byc walnieta w piatek rozbierze i zobaczy heh
Dopisano 20 maja 2013, 23:35:
podal by mi ktos link gdzie moge kupic orginalna pompe wody do mazdy 2.0 d

Dopisano 20 maja 2013, 23:35:
podal by mi ktos link gdzie moge kupic orginalna pompe wody do mazdy 2.0 d
- Od: 29 cze 2010, 19:17
- Posty: 24
- Skąd: Wolverhampton UK
- Auto: mazda 6 2.0 d 136 bph ..2003r
to dosc ryzykowana i niedopuszczalna sytuacja, ze po wymianie rorzadu pojawiaja sie takie odglosy.
swiadczy to o kiepskich czesciach lub bardzo kiepskim czytaj niechlujnym, niefachowym montazu.
zerwanie paska powiazane jest w jednostce 16Vv citd z konsekwencjami naprawczymi.
ponadto wiele powaznych zrodlem zaleca tylko originalne paski mazdy lub Unitty lub o ile mi wiadomo Mitsuboshi jest jeszcze warte rozwagi.
inne firmy nalezy potraktowac z duzym przymrozeniem oka i nie dowierzac, ze wytrzymaja te
standartowe 100 tys km!
czyli kiepski interes z powoodu podwojnych kosztow wymiany plus nowy pasek po np. 50 tys km.
plus nerwowosc!
pozdr.E
swiadczy to o kiepskich czesciach lub bardzo kiepskim czytaj niechlujnym, niefachowym montazu.
zerwanie paska powiazane jest w jednostce 16Vv citd z konsekwencjami naprawczymi.
ponadto wiele powaznych zrodlem zaleca tylko originalne paski mazdy lub Unitty lub o ile mi wiadomo Mitsuboshi jest jeszcze warte rozwagi.
inne firmy nalezy potraktowac z duzym przymrozeniem oka i nie dowierzac, ze wytrzymaja te
standartowe 100 tys km!
czyli kiepski interes z powoodu podwojnych kosztow wymiany plus nowy pasek po np. 50 tys km.
plus nerwowosc!
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6