Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]

Pogaduchy motoryzacyjne.

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
33
69%
Nie
0
Brak głosów
Różnie bywa
15
31%
 
Liczba głosów : 48

Postprzez boczek86 » 13 wrz 2012, 20:53

tadziol napisał(a):no tak....boczek wymienił pompę i posikany ze szczęścia jeździ naokoło rynku w Pucku


a zebys wiedzial :) <rotfl> <rotfl> przez pare dni natrzaskalem 500 km :P ale mam tadziol tez pare problemow :( przez wymiane pomy mam wieksze spalanie :( a no dlatego ze az milo sie kreci do tych 4 tysiecy <rotfl> <rotfl> i nogaaa ciezkaaaaa jak diabli :)


w sumie to i ja wszem i wobec chce wszystkim podziekowac za rady i pomoc w wyciagnieciu madzi na prosta :) teraz to i ja bede pomagal :P pompe sam wymienilem wiec jak ktos bedzie mial taki problem z pomorza to moge mu pomoc wymienic i oczywiscie udostepnic narzedzia :) jeny ale sama przyjemnosc jezdzic madzia :) a niewiem czy mowilem ze zmienilem jak narazie tylko od filtra do pompy przewody paliwowe i juz jest spora roznica :) a jeszcze troche mi do wymiany tego zostalo :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Riki » 13 wrz 2012, 22:37

boczek86 napisał(a):teraz to i ja bede pomagal :P pompe sam wymienilem wiec jak ktos bedzie mial taki problem z pomorza to moge mu pomoc wymienic i oczywiscie udostepnic narzedzia


oooo... to jest właśnie to :)

fajnie, że Twoje DiTD śmiga tak, że miasto swe znasz jak nigdy dotąd :P ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez boczek86 » 13 wrz 2012, 23:04

Riki napisał(a):oooo... to jest właśnie to


was tez ktos tego chyba nauczyl :P no chyba ze wiekszosc to samouczki :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez smile » 16 wrz 2012, 22:02

tadziol napisał(a):smile poszedł na całość do CITD....


heh... no no Tadziol tęskni za dyskusjami...
Ja ostatnio zapracowany do tego stopnia, że zapomniałem hasła do forum :P ale nadrobię ;)
Trochę przy swoim DITD grzebie, trochę przy MZR-CD ludu...
Z ciekawostek, widziałem ostatnio zatarty R2 ( 2,2 MZR-CD z ER-a ) przy 60.000 km. Chwyciła panewka na wale głównym, ale nikt jeszcze nie wie dlaczego <oczy>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez misiek3132 » 17 wrz 2012, 12:39

Witam mam mały problem posiadam mazde 323f bj ditd 99r. jakiś czas temu zrobiło mi się zwarcie w zegarach i pare rzeczy przestało działać więc zakupiłem używany licznik jednak po podpięciu wskaźnik temperatury silnika zaraz po przekręceniu kluczyka pokazuje max temperaturę i kontrola ręcznego nie gaśnie licznik ten pochodzi z takiego samego auta tylko rocznik jest 2000r. I tu moje pytanie czy jest na to jakaś rada czy raczej lipa z tego będzie? Z góry dziękuje za pomoc
misiek3132
 

Postprzez Neonixos666 » 17 wrz 2012, 15:31

w dziale BJ jest o tym temat i niestety trzeba by było pobawić się kabelkami bo widocznie inaczej są rozmieszczone w kostce przewody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez pablod1024 » 20 wrz 2012, 20:43

czy znajduje się gdzieś na forum fotorelacja z wymiany podkładek pod wtryskami i regulacji luzów zaworowych w DiTD ?
Początkujący
 
Od: 9 cze 2011, 15:54
Posty: 21
Skąd: wrocław
Auto: mazda 323f 2.0 DiTD

Postprzez smile » 20 wrz 2012, 20:53

Operacja taka sama jak w MZR-CD, możesz się śmiało wzorować na fotorelacji z działu MZR-CD.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez kierownik » 20 wrz 2012, 22:48

nie wiem czy jest sens robić taką fotorelację dla DiTD nawet, choć może któregoś dnia mi się zachce :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez boczek86 » 21 wrz 2012, 09:46

kierownik napisał(a):nie wiem czy jest sens robić taką fotorelację dla DiTD nawet, choć może któregoś dnia mi się zachce :D


dawaj :) obiecuje ze jak zrobisz to skorzystam z fotorelacji i u siebie zmienie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez kierownik » 21 wrz 2012, 12:23

robiłem do CiTD, a to prawie to samo, dasz radę z tamtej zrobić w DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez tadziol » 22 wrz 2012, 11:40

boczek86 napisał(a):dawaj :) obiecuje ze jak zrobisz to skorzystam z fotorelacji i u siebie zmienie :)

ty se szlauchy zmień od paliwa..... :>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Steve » 23 wrz 2012, 13:40

smile napisał(a):Operacja taka sama jak w MZR-CD, możesz się śmiało wzorować na fotorelacji z działu MZR-CD.
pablod1024 napisał(a):czy znajduje się gdzieś na forum fotorelacja z wymiany podkładek pod wtryskami i regulacji luzów zaworowych w DiTD ?


z tą różnica, że w DITD dochodza podkladki przelewowe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 19:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Postprzez smile » 23 wrz 2012, 16:37

Steve napisał(a):z tą różnica, że w DITD dochodza podkladki przelewowe


W MZR-CD poliftowej ( od 2005 r.) także są podkładki pod przelewami :]
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Steve » 23 wrz 2012, 18:37

smile napisał(a):
Steve napisał(a):z tą różnica, że w DITD dochodza podkladki przelewowe


W MZR-CD poliftowej ( od 2005 r.) także są podkładki pod przelewami :]

<ok> no tak, zapomniałem papa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 19:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Postprzez boczek86 » 24 wrz 2012, 11:08

tadziol napisał(a):
boczek86 napisał(a):dawaj :) obiecuje ze jak zrobisz to skorzystam z fotorelacji i u siebie zmienie :)

ty se szlauchy zmień od paliwa..... :>


będę zmieniał jak tylko będę miał wolne :) i teraz parę pytań odnośnie tej wymiany:) ile jest ruręk od paliwa wychodzących ze zbiornika?? Bo jak patrzyłem pod auto to były 4 :( ale nieodkręcąłem jeszcze pod siedzeniami dostępu do zbiornika i niepatrzyłem tam. I teraz kolejna sprawa jak już odkręce i będę chciał się dostać do sitka. To jak je wyczyścic ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez kierownik » 24 wrz 2012, 19:32

pod siedzeniami masz dwie – jedną zasysającą przez pompę, drugą przelewową i tyle, a co tam chcesz w baku grzebać? tam nic ciekawego nie ma
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez boczek86 » 25 wrz 2012, 09:18

kierownik napisał(a):pod siedzeniami masz dwie – jedną zasysającą przez pompę, drugą przelewową i tyle, a co tam chcesz w baku grzebać? tam nic ciekawego nie ma


juz widze ze tam niema nic do robienia :P to niedlugo rozbieram tylna kanape i zmieniam te wszystkie metalowe rurki na gumowe :) no i jeszcze kolektor dolotowy musze rozebrac i go przeczyscic no i juz chyba wszystko w madzi zrobione z tych grubszych rzeczy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Magician » 1 paź 2012, 21:31

Samodzielna wymiana świec jest rzeczą skomplikowaną? Jak dla totalnego laika? Da się to zrobić? Bo planuję ale kumpel mi powiedział, że to niby tylko jakiś klucz potrzebny i samemu się bez problemu wymienia... Może ktoś gdzieś wyczarował jakąś fotorelację? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2011, 21:28
Posty: 789 (30/40)
Skąd: Białystok

Postprzez yusuf » 1 paź 2012, 21:38

Nie spotkałem jeszcze auta gdzie by się ciężko wymieniało. Teoretycznie klucz dynamometryczny potrzebny. W praktyce zwykły klucz do świec i tyle. Tylko nie za mocno wkrecaj byś gwintu nie urwał.
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2011, 15:06
Posty: 92
Skąd: Wrocław/Strzelin
Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Moto