Riki napisał(a):Qrna współczucia........... ehhh, jaki Ty masz przebieg?
coś około 130 tyś.
myślę ze to przez zwiekszone doładowanie bez jazdy na oporniakach. Więcej powietrza, mniej paliwa i temperatura spalania była za duża. Podejrzewam że gdybym miał oporniki ciągle włączone nie deoszło by do tego. Na wiosnę chciałbym wysterować auto na fest żeby nie było takich niespodzianek a od remontu nie będe przekaraczał 1 bara choć będzie korciło
Trochę dziwne że to w ten osty mróz się stało ale może pomogło awarii bo jak jest zimno to matiriał bardziej podatny na uszkodzenie. Dobrze by było jak by to była tylko uszczelka, gorzej jak okaże sie że głowica pękła.
Odezwę się do Ciebie Riki jutro bo będe potrzebował graty
A mazda śmiaga jak ta lala mocy nie brak i ładnie się wkręca

tylko ten apetyt na płyn...

ale w sumie dobrze że oleju nie wcina
