Chcial bym umiescic tutaj pewne informacje jakie otrzymalem od firmy 44tuning.pl odnosnie tuningu mazdy 6 z silnikiem 2.2 moc 163konie:
witam
Interesuje mnie instalacja Digital Power Pack,jednak mam kilka pytan:
-Czy montaz tego systemu nie bedzie mial negatywnego wplywu na filtr DPF i turbo?
-Jaki jest calkowity koszt Jaki bede musial poniesc jezeli bym sie zdecydowal na DPP
44Tuning.pl
Witamy Panie Dawidzie,
Skoro wysłał Pan zapytanie do nas to oznacza, iż interesuje Pana profesjonalna i zarazem bezpieczna opcja tuningu samochodu Mazda 6 New 2.2 MZR-CD 163 KM DPF.
Na początku informujemy, że wykonujemy tuning tych silników od początku kiedy to pojawił się on na rynku mając zarazem największe doświadczenie w zwiększaniu i optymalizacji mocy.
Negatywne skutki tuningu czyli większe ryzyko powstaje wówczas gdy samochód po modernizacji użytkowany jest zbyt agresywnie bez odpowiedniej dbałości np: o zagrzewanie i wychładzanie silnika.
Dlatego czy to seryjnie czy tym bardziej po tuningu tego silnika turbodoładowanego koniecznie należy zadbać o:
– zastosowanie lepszego oleju silnikowego (np.:marki Motul) wraz z dokonywanie częstszych wymian
– stosowanie dobre jakości paliwa
– częściej wymieniać filtr powietrza
– dbać o zagrzewanie przed jazdą ok 5 minut w szczególności gdy silnik jest zimny
– wychładzać przed wyłączeniem ok 1 minuty po spokojnej jeździe w mieście i ok 5-7 minut po autostradzie
– jak silnik jest chłodny to jechać spokojnie max do 2000 obrotów
– nie być pierwszym z każdego skrzyżowania :–)
Taka eksploatacja pozwala wielokrotnie wydłużyć żywotność czy seryjnie czy po tuningu.
W kwestii filtra cząstek stałych to sprawdzamy analizę spalin i ustawiamy tak aby była ona odpowiednia pozwalając w dobrych warunkach jemu pracować.
W połączeniu z dobrą eksploatacją konieczność wypalania filtra występuje znacznie rzadziej niż w wersji seryjnej, analiza spalin AFR po tuningu przez system DPP jest znacznie lepsza niż seryjnie.
Podając ceny przekazujemy informacje co do technologii i zakresu usługi aby Pan wiedział jaki zakres obejmuje dana usługa i zarazem aby mógł Pan podjąć dobrą decyzję.
Z uwagi iż w systemach zasilania Denso występuje pewnego rodzaju wada fabryczna nodmiernej pulsacji w przypadku tuningu wielokrotnie wymaganym jest jej usunięcie.
Opcja DPP Multichannel Denso – cała modernizacja w tym przypadku wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez DPP Multichannel Denso to inwestycja w aktualnej PROMOCJI na 18 lecie działania naszego zespołu w tuningu : 2200 zł brutto
Opcja DPP Multichannel Denso + usunięcie pulsacji układu wtryskowego cała modernizacja w tym przypadku wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez sterownik zewnętrzny Digital Power Pack Multichannel Denso wraz z usunięciem doskwierającej tej jednostce wadzie nadmiernej pulsacji w układzie wtryskowym (głośna praca silnika oraz niższa dynamika do 2000 obr/min oraz pow. 3300 obr/min) inwestycja w aktualnej PROMOCJI: – 3000 zł brutto
(cena obejmuje samochód z seryjnym wyposażeniem bez wprowadzonych dodatkowych modernizacji)
Informacja o najnowszej hamowni w nowym obiekcie w Opolu tutaj:
http://www.44tuning.pl/juz-od-teraz-w-opolu-pomiary-mocy-na-stacjonarnej-hamowni-maha-lps-4x4
O nadmiernej pulsacji w układzie wtryskowym Denso
http://www.44tuning.pl/regeneracja-zwizenie-wydajnosci-wtryskow-common-rail-bosch-denso-pompowtryskiwacze-vag
Ważne: wymagany jest oczywiście odpowiedni stan silnika oraz wymieniony olej jak i maksymalny przebieg 170 tys km.
Zakres modernizacji zawarty w cenie:
– diagnostyka stanu jednostki napędowej przed przystąpieniem do modernizacji
– wykonanie pomiarów mocy i momentu, elastyczności
– wykonanie pomiarów analizy spalin AFR
– sprawdzenie danych odczytowych „live data” (dane pracy silnika np.: praca układu doładowania,)
– sprawdzenie ogólnego stanu kluczowych elementów samochodu np.: praca skrzyni
W przypadku gdy jednostka napędowa jest w dobrej kondycji przystępujemy do modernizacji, jeżeli nie to odstępujemy od modernizacji rozliczając się za wykonane pomiary i diagnostykę wskazując zarazem co należy zgłosić do usunięcia np.: w ASO.
Następnie kiedy jednostka w pełni nadaje się do modernizacji wykonujemy (ustalając przyrosty indywidualnie w zależności od potrzeb klienta i indywidualnego potencjału egzemplarza):
– zamontowanie systemu DPP poprzez fabryczne złącza Plug and Play
– na podstawie w/w pomiarów pracy silnika w Pana samochodzie, naszych danych konstrukcyjnych jak i Pana potrzeb wykonujemy nowe ustawienia bazując na seryjnym programie z Pana egzemplarza
– po wykonaniu ustawień w DPP wykonujemy kolejne pomiary weryfikujące dokonane nowe ustawienia
– w razie potrzeby dokonujemy odpowiedniej korekty tak aby jednostka napędowa w pełni poprawnie pracowała z naciskiem na odpowiedni przebieg momentu obrotowego, kulturę pracy, temperatury pracy czy analizę spalin AFR ( stosunek mieszanki paliwowo-powietrznej jest to ważny element aby samochód jeździł bezpiecznie pozwalając silnikowi pracować optymalnie)
Na potwierdzenie otrzymuje Pan wyniki pomiarów mocy i momentu opcjonalnie także elastyczności wraz z „Poradnikiem użytkownika samochodu po tuningu” będącą efektem naszego wieloletniego doświadczenia w tej branży jak i przeprowadzanych badań.
Dzięki niemu można się dowiedzieć jak lepiej dbać o jednostkę napędową, jaki warto stosować olej oraz co ile go wymieniać, jakie znaczenie ma stan filtra powietrza na żywotność silnika.
Czas wykonania ok. 5 – 7 godzin
Ilość egzemplarzy objętych promocją jest ograniczona, więc im szybciej się Pan zdecyduje tym ma Pan większą szanse na skorzystanie z tej specjalnej oferty.
Wszystkie modernizacje przeprowadzamy dokonując indywidualnych optymalizacji na podstawie pomiarów na hamowni, pomiarów diagnostycznych oraz informacji technicznych uzyskanych podczas wcześniejszych badań wykonanych w naszych ośrodkach badawczych.
Dzięki temu wykonane modernizacje u nas w połączeniu z dobrą eksploatacją pozwalają na dokonywanie nawet normalnych przebiegów.
Ponadto rekomendowana przez nas modernizacja jest bezpieczna dla tej jednostki napędowej a na naszą modernizację elektroniczną – dokładnie sterownik DPP udzielamy 2 letniej gwarancji producenta.
Kiedy zatem chce Pan profesjonalnie zwiększyć moc i jeździć znacznie przyjemniej?
Pozdrawiamy
Zespół 44tuning.pl
informacje techniczne, dobór rodzaju modernizacji, współpraca
Robert JM Halicki
tel. 604 532 800
umawianie terminów, zamówienia DPP (przebieg i realizacja), dostawy i przesyłki
Anna Morawiec – tel. 600 910 400
Z naszych usług możesz skorzystać:
44tuning.pl Opole – Kępa k/Opola, ul. Opolska 30 (przy obwodnicy)
tel. 77 4231245 / 600 910 400
44tuning.pl Warszawa – Nivette Motor Sport
Lotnicza 3/5 Warszawa – Praga
Moze komuś to pomoże z decyzja odnosnie tuningu
Pozdrawiam