CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez BloodyGT » 23 kwi 2013, 22:51

witam
Chcial bym umiescic tutaj pewne informacje jakie otrzymalem od firmy 44tuning.pl odnosnie tuningu mazdy 6 z silnikiem 2.2 moc 163konie:

witam
Interesuje mnie instalacja Digital Power Pack,jednak mam kilka pytan:
-Czy montaz tego systemu nie bedzie mial negatywnego wplywu na filtr DPF i turbo ???
-Jaki jest calkowity koszt Jaki bede musial poniesc jezeli bym sie zdecydowal na DPP


44Tuning.pl
Witamy Panie Dawidzie,



Skoro wysłał Pan zapytanie do nas to oznacza, iż interesuje Pana profesjonalna i zarazem bezpieczna opcja tuningu samochodu Mazda 6 New 2.2 MZR-CD 163 KM DPF.



Na początku informujemy, że wykonujemy tuning tych silników od początku kiedy to pojawił się on na rynku mając zarazem największe doświadczenie w zwiększaniu i optymalizacji mocy.



Negatywne skutki tuningu czyli większe ryzyko powstaje wówczas gdy samochód po modernizacji użytkowany jest zbyt agresywnie bez odpowiedniej dbałości np: o zagrzewanie i wychładzanie silnika.



Dlatego czy to seryjnie czy tym bardziej po tuningu tego silnika turbodoładowanego koniecznie należy zadbać o:



– zastosowanie lepszego oleju silnikowego (np.:marki Motul) wraz z dokonywanie częstszych wymian

– stosowanie dobre jakości paliwa
– częściej wymieniać filtr powietrza
– dbać o zagrzewanie przed jazdą ok 5 minut w szczególności gdy silnik jest zimny
– wychładzać przed wyłączeniem ok 1 minuty po spokojnej jeździe w mieście i ok 5-7 minut po autostradzie
– jak silnik jest chłodny to jechać spokojnie max do 2000 obrotów

– nie być pierwszym z każdego skrzyżowania :–)



Taka eksploatacja pozwala wielokrotnie wydłużyć żywotność czy seryjnie czy po tuningu.



W kwestii filtra cząstek stałych to sprawdzamy analizę spalin i ustawiamy tak aby była ona odpowiednia pozwalając w dobrych warunkach jemu pracować.



W połączeniu z dobrą eksploatacją konieczność wypalania filtra występuje znacznie rzadziej niż w wersji seryjnej, analiza spalin AFR po tuningu przez system DPP jest znacznie lepsza niż seryjnie.



Podając ceny przekazujemy informacje co do technologii i zakresu usługi aby Pan wiedział jaki zakres obejmuje dana usługa i zarazem aby mógł Pan podjąć dobrą decyzję.



Z uwagi iż w systemach zasilania Denso występuje pewnego rodzaju wada fabryczna nodmiernej pulsacji w przypadku tuningu wielokrotnie wymaganym jest jej usunięcie.



Opcja DPP Multichannel Denso – cała modernizacja w tym przypadku wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez DPP Multichannel Denso to inwestycja w aktualnej PROMOCJI na 18 lecie działania naszego zespołu w tuningu : 2200 zł brutto



Opcja DPP Multichannel Denso + usunięcie pulsacji układu wtryskowego cała modernizacja w tym przypadku wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez sterownik zewnętrzny Digital Power Pack Multichannel Denso wraz z usunięciem doskwierającej tej jednostce wadzie nadmiernej pulsacji w układzie wtryskowym (głośna praca silnika oraz niższa dynamika do 2000 obr/min oraz pow. 3300 obr/min) inwestycja w aktualnej PROMOCJI: – 3000 zł brutto





(cena obejmuje samochód z seryjnym wyposażeniem bez wprowadzonych dodatkowych modernizacji)



Informacja o najnowszej hamowni w nowym obiekcie w Opolu tutaj:
http://www.44tuning.pl/juz-od-teraz-w-opolu-pomiary-mocy-na-stacjonarnej-hamowni-maha-lps-4x4
O nadmiernej pulsacji w układzie wtryskowym Denso
http://www.44tuning.pl/regeneracja-zwizenie-wydajnosci-wtryskow-common-rail-bosch-denso-pompowtryskiwacze-vag
Ważne: wymagany jest oczywiście odpowiedni stan silnika oraz wymieniony olej jak i maksymalny przebieg 170 tys km.



Zakres modernizacji zawarty w cenie:



– diagnostyka stanu jednostki napędowej przed przystąpieniem do modernizacji

– wykonanie pomiarów mocy i momentu, elastyczności

– wykonanie pomiarów analizy spalin AFR

– sprawdzenie danych odczytowych „live data” (dane pracy silnika np.: praca układu doładowania,)

– sprawdzenie ogólnego stanu kluczowych elementów samochodu np.: praca skrzyni



W przypadku gdy jednostka napędowa jest w dobrej kondycji przystępujemy do modernizacji, jeżeli nie to odstępujemy od modernizacji rozliczając się za wykonane pomiary i diagnostykę wskazując zarazem co należy zgłosić do usunięcia np.: w ASO.



Następnie kiedy jednostka w pełni nadaje się do modernizacji wykonujemy (ustalając przyrosty indywidualnie w zależności od potrzeb klienta i indywidualnego potencjału egzemplarza):



– zamontowanie systemu DPP poprzez fabryczne złącza Plug and Play



– na podstawie w/w pomiarów pracy silnika w Pana samochodzie, naszych danych konstrukcyjnych jak i Pana potrzeb wykonujemy nowe ustawienia bazując na seryjnym programie z Pana egzemplarza



– po wykonaniu ustawień w DPP wykonujemy kolejne pomiary weryfikujące dokonane nowe ustawienia



– w razie potrzeby dokonujemy odpowiedniej korekty tak aby jednostka napędowa w pełni poprawnie pracowała z naciskiem na odpowiedni przebieg momentu obrotowego, kulturę pracy, temperatury pracy czy analizę spalin AFR ( stosunek mieszanki paliwowo-powietrznej jest to ważny element aby samochód jeździł bezpiecznie pozwalając silnikowi pracować optymalnie)



Na potwierdzenie otrzymuje Pan wyniki pomiarów mocy i momentu opcjonalnie także elastyczności wraz z „Poradnikiem użytkownika samochodu po tuningu” będącą efektem naszego wieloletniego doświadczenia w tej branży jak i przeprowadzanych badań.



Dzięki niemu można się dowiedzieć jak lepiej dbać o jednostkę napędową, jaki warto stosować olej oraz co ile go wymieniać, jakie znaczenie ma stan filtra powietrza na żywotność silnika.



Czas wykonania ok. 5 – 7 godzin



Ilość egzemplarzy objętych promocją jest ograniczona, więc im szybciej się Pan zdecyduje tym ma Pan większą szanse na skorzystanie z tej specjalnej oferty.



Wszystkie modernizacje przeprowadzamy dokonując indywidualnych optymalizacji na podstawie pomiarów na hamowni, pomiarów diagnostycznych oraz informacji technicznych uzyskanych podczas wcześniejszych badań wykonanych w naszych ośrodkach badawczych.



Dzięki temu wykonane modernizacje u nas w połączeniu z dobrą eksploatacją pozwalają na dokonywanie nawet normalnych przebiegów.



Ponadto rekomendowana przez nas modernizacja jest bezpieczna dla tej jednostki napędowej a na naszą modernizację elektroniczną – dokładnie sterownik DPP udzielamy 2 letniej gwarancji producenta.



Kiedy zatem chce Pan profesjonalnie zwiększyć moc i jeździć znacznie przyjemniej?





Pozdrawiamy

Zespół 44tuning.pl



informacje techniczne, dobór rodzaju modernizacji, współpraca

Robert JM Halicki

tel. 604 532 800



umawianie terminów, zamówienia DPP (przebieg i realizacja), dostawy i przesyłki

Anna Morawiec – tel. 600 910 400



Z naszych usług możesz skorzystać:



44tuning.pl Opole – Kępa k/Opola, ul. Opolska 30 (przy obwodnicy)

tel. 77 4231245 / 600 910 400



44tuning.pl Warszawa – Nivette Motor Sport

Lotnicza 3/5 Warszawa – Praga

Moze komuś to pomoże z decyzja odnosnie tuningu
Pozdrawiam
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 19:34
Posty: 48
Skąd: Bristol-United Kingdom
Auto: Była:
Mazda 6 2003R 2.0 Disel 136 TS2
Jest:
Mazda 6 2010R 2.2 Disel 163 TS

Postprzez Sebal » 24 kwi 2013, 07:35

Ściemniacze. Pięknie napisane. Ale coś droga ta promocja. Co do "pulsacji wtrysków" dowiem się o co im chodzi.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 643 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez Boost » 24 kwi 2013, 10:47

Nie ma co się dowiadywać wystarczy przejrzeć wykresy z hamowni naszych dieselków widać ja gołym okiem im więcej km przejechane tym wyraźniejsza :)
Sam u nich robiłem i to zwykła cena za pakiet jest ściema z promocją.
A ich modyfikacje chwalę sobie nadal po ponad roku od zrobienia ( opisywałem wszystko na forum).
..::Boost::..
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2005, 18:09
Posty: 171
Skąd: Kanie k. Pruszkowa
Auto: GY 2.0 MZR-CD 143/174KM po FL 07r.

Postprzez Piotr_T » 2 maja 2013, 12:29

Witam,

Podłącze się do tematu. Rozmawiałem dziś z kolegą, który chipował swojego Pasata w firmie w Rybniku. Firma się nazywa SOFTECH, kolega bardzo sobie chwalił ich profesjonalne podejście do tematu. Ze 140 koni wycisnął 169. Auto jeździ bez porównania i spalanie nie uległo zmianie. Proponują również w swojej ofercie coś takiego jak EcoTuning, czyli mniejsze spalanie o jakieś 0,7l, a co za tym idzie również mniejsza moc. Po krótkiej rozmowie zaproponowali mi chiptuning ze 136km do max 165km. Koszt 800zł z hamownią. Co Wy na to??
Początkujący
 
Od: 28 lip 2012, 21:52
Posty: 10
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda CX-7 2,3l Disi Turbo 260km
2007

Postprzez Sebal » 2 maja 2013, 20:31

165-170 KM to jest przy tym silniku wartość optymalna. Te silniki bez tuningu mają naprawdę około 140-155 KM (mój GY miał 156 KM). Przyrost mocy może nie jest za duży ale już moment (to co tak na prawdę powinno Ciebie interesować) po tuningu powinien być na poziomie 370-380 Nm. wierz mi że tyle wystarczy. Więcej już mogły by być problemy z silnikiem (zacznie mocno dymić). Trzeba pamiętać o sprawdzanie częstsze po tuningu podkładek po wtryskami i częstszą zmianę oleju i filtra powietrza. Ja zmniejszyłem sobie interwały przeglądów na 15 tys. km i było ok. Z stuningowanym silnikiem przejechałem ponad 100 tys. km i nie miałem problemów.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 643 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez Neonixos666 » 6 maja 2013, 17:19

A jak mam pytanie do ludzie którzy ogarniają tuning RF5C, co decyduje o max mocy w tym silniku, kres wydolności turbosprężarki czy raczej problem z podaniem paliwa? wtryskiwacze?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Sebal » 6 maja 2013, 17:59

Raczej wytrzmałość głowicy i tłoków
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 643 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez Dolny91 » 11 maja 2013, 13:58

Witam,
mam pytanie odnośnie chipowania M6 RF5C. Mianowicie można ją zchipować przez wgrywanie nowych map? Powiedziano mi, że nie da się w tym typie tego robić i zostaje tylko chip box. Czy to prawda?
Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 22 mar 2013, 11:36
Posty: 5
Skąd: Koziebrody
Auto: Mazda 6 kombi GY
2.0 diesel 2003
136KM

Postprzez Sebal » 11 maja 2013, 21:21

Nie prawda. Bez problemu można mu zmienić mapy. Gość po prostu się nie zna więc nie polecam u tego kogoś chipowania. Te silniki są już bardzo dobrze znane i bez problemu się je "robi". Ja swojego byłego GY robiłem w 2007 roku.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 643 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez zboq » 11 maja 2013, 21:57

Sebal napisał(a):Nie prawda. Bez problemu można mu zmienić mapy. Gość po prostu się nie zna więc nie polecam u tego kogoś chipowania. Te silniki są już bardzo dobrze znane i bez problemu się je "robi". Ja swojego byłego GY robiłem w 2007 roku.


A mojej GY Vtech nie zrobi a to chyba znana firma ?
Wysłane za pomocą HOX+
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 15:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez Sebal » 11 maja 2013, 22:29

zboq napisał(a):A mojej GY Vtech nie zrobi a to chyba znana firma
Dziwne bo ja właśnie w V-tech robiłem
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 643 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez zboq » 11 maja 2013, 22:55

Sebal napisał(a):
zboq napisał(a):A mojej GY Vtech nie zrobi a to chyba znana firma
Dziwne bo ja właśnie w V-tech robiłem

No mi też mieli robić, ale po wpięciu się do kompa okazało się że dupa, tego sterownika nie zrobią i chyba nikt w polsce tego nie zrobi. Ile w tym prawdy to już nie wiem....
Póki co box założony i śmigam.

Wysłane za pomocą HOX+
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 15:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez Sebal » 11 maja 2013, 23:55

Nie wiem o co chodzi. Miałem identyczną szóstkę jak ty – ten sam rocznik, ta sama moc i nie było problemu z chipowaniem.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 643 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez Dolny91 » 14 maja 2013, 17:26

Ja mieszkam na Mazowszu w Ciechanowie jest warsztat zajmujacy sie chipowaniem pod patronatem Vtech'u. Pojechalem na chipowanie, podlaczylismy komputer, a ten nie chcial sie polaczyc z samochodem. Mowie ze to RF5C, a gosc do mnie, ze nie da rady zchipowac i tylko Chip BOX mozemy zalozyc. Polecacie jakis dobry warsztat gdzie moglbym zchipowac autko ( chyba, ze naprawde nie da rady tego zrobic).
Początkujący
 
Od: 22 mar 2013, 11:36
Posty: 5
Skąd: Koziebrody
Auto: Mazda 6 kombi GY
2.0 diesel 2003
136KM

Postprzez Sebal » 14 maja 2013, 20:06

Tego komputera nie da się "chipować" poprzez złącze OBD. Widocznie gość mam marną wiedzę na ten temat. Trzeba wyciągnąć komputer z samochodu, rozłożyć go i poprzez dolutowanie kabelków do płytki scalonej w odpowiednich miejscach i przy użyciu odpowiedniego programu sczytuje się program. Następnie program jest obrabiany i tą samą droga wraca do kompa. Z tego też powodu cała zabawa trwa dłużej niż normalnie, szczególnie jak trzeba coś poprawić w programie. Firmy, które współpracują z Vtechem o tym wiedzą. Sczytują one tylko program i drogą elektroniczną wysyłają do Krakowa do Vtechu. Również drogą elektroniczną wraca do nich program ze zmienionymi mapami. U mnie cała procedura trwała jeżeli dobrze pamiętam około 6 godzin.
Dolny91 podjedź do Warszawy np. do Kreatora Mocy. Ja tam robiłem swoją GY.

http://www.kreatormocy.pl/przyrost-mocy ... mocy-mazda
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 643 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez Dolny91 » 15 maja 2013, 11:32

Ja też nie mam za wielkiej wiedzy na ten temat wiec wole dopytac bardziej doświadczonych. Dzieki za polecenie stronki niebawem pewnie skontaktuje sie z kims z kreatora. Ostatnie pytanie co wybrac tak zeby juz nie bylo watpliwosci chiptuning vs. chip box?
Początkujący
 
Od: 22 mar 2013, 11:36
Posty: 5
Skąd: Koziebrody
Auto: Mazda 6 kombi GY
2.0 diesel 2003
136KM

Postprzez Sebal » 15 maja 2013, 18:06

Box to skrzyneczka, która oszukuje komputer silnika. Na pewno nigdy nie zastąpi wgranego, zoptymalizowanego do danego samochodu programu. Zdecydowanie więc jestem za zmianą oprogramowania w komputerze silnika.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 643 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez Dolny91 » 16 maja 2013, 01:42

Ok, wiec zaczne powaznie myslec o kontakcie z kreatorem mocy. Wiem jak wyglada Chip Box bo kiedys zakupilem jeden do mojej M6 i troszke sie zawiodlem. Byl to Chip Box firmy Pro Racing. Ktos tu pytal o Boxy tej firmy wiec napisze co mi sie przytrafilo. Kupilem na allegro Chip Box w/w firmy byl to ten najtanszy model (nie chcialem wydawac duzo pieniedzy na cos czego nie bylem pewny). Po zamontowaniu nie odczuwalem przyrostu mocy, a do tego wywalalo mi jakies bledy, ze samochod mi gasl. Gdy odlaczylem Chip Box nie bylo zadnych problemow. Nie chce tu robic nikomu antyreklamy, byc moze trafilem po prostu na uszkodzony egzemplarz. Uprzedzajac komentarze pytalem co lepsze czy chipowanie czy Chip Box poniewaz myslalem, ze Boxy jakiejs znanej firmy moga dorownywac wgranemu programowi.

Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 22 mar 2013, 11:36
Posty: 5
Skąd: Koziebrody
Auto: Mazda 6 kombi GY
2.0 diesel 2003
136KM

Postprzez Sebal » 16 maja 2013, 07:39

Dolny91 napisał(a):co lepsze czy chipowanie czy Chip Box poniewaz myslalem, ze Boxy jakiejs znanej firmy moga dorownywac wgranemu programowi.

Niestety raczej nie. Ja w swojej obecnej GH ze względu na to że samochód był nowy, załozyłem BOX. Generalnie było wszystko w porządku do ostatniego miesiąca. Po przejechaniu samochodem 12 tys. km coś zaczęło się pierdzielić. Obecnie odłączyłem BOX żeby potwierdzić, że gaśniecie silnika to wina właśnie BOXA. Przy chiptuningu poprzez zmianę map silnika takie rzeczy się nie dzieją. Zrobiłbym program u siebie ale samochód ma przejechane dopiero 13 tys km i do 20 tys. nie chce robić modyfikacji w programie.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 643 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez Madzia6Mateusz » 16 maja 2013, 10:10

Witam.
Jakiś czas temu zacząłem mieć problem z moim samochodem. Dławił sie , przepalona sonda lambda za filtrem DPF , brak mocy. Doktorem na to wszystko okazała się firma V-tech tuning w Łowiczu. Bardzo profesjonalna obsługa . Zdecydowałem się na usunięcie programowo DPF. Bez używania emulatorów które się przepalają i innych cudów techniki. Do tego chłopaki dołożyli troszke kucyków . Po samym usunięciu filtrów moja mazda zaczęła oddychać :) na hamowni pokazała 150 km , lecz po wgraniu do tego lekkiego chipu na 168,9 KM + 413 NM autko buja się bardzo przyjemnie :) Pisze tego posta w celu pomocy tym , którzy mają taki sam problem ze swoim autem , bo naprawdę warto , i dzięki temu mogę w końcu cieszyć się z jazdy moja Madzią ;) Pozdrawiam i chętnię pomogę w razie jakiś pytań :)
Załączniki
922353_533867883344060_935287912_o.jpg
Madzia6Mateusz
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje