sarkazm? może trochę, zwłaszcza jeśli chodzi o gramatykę
Premacy nie odpala – błąd P1189
tadziol napisał(a):czujnik obrotów pompy ma dwa przewody,jeden z nich to masa.ta masa przychodzi z kompa silnika.jeżeli jej nie ma,to możesz wymieniać i 100 kompów,a wszystko na nic.
22540TOM napisał(a):niekompetencja elektromechanika ktury sprawdzał instalacje bo sprawdzając instalacje poprzepalali scieszki w PCM
kierownik napisał(a):ciekawa historyjka
ale logiczna w całości,prawda?22540TOM napisał(a):serwis się spisał polecam Lublin Ul. Wertera 1A znają się na rzeczy.
Zabawna historia z mazdką była...po sprawdzeniu i pospinaniu intalacji (głównie wtyczek, które porozpinali poprzednicy) silnik zaczął parskać, jak by miał ochotę zapalić.
Niestety nie zapalał, więc obmierzyliśmy oscyloskopem sterowanie IDM – coś tam generowało, ale chciałem mieć pewność, że IDM odpowiada i spiąłem tam drugi kanał oscyloskopu, pokazuję koledze przebiegi, a tu zdrada – nic nie działa. Myślę: puściłem w kosmos OSC., ale sprawdzam na CKP – robi/widzę, FPS – to samo. Poprosiłem więc mechanika, żeby wydłubał PCM – rozkręciliśmy i okazało się, że są w nim jakieś straty – naprawiłem i auto ożyło. Przyznam, że byłem prawie pewien, że to u nas się wyjarało – dziwny zbieg okoliczności, że akurat wtedy przestał się pojawiac sygnał do/z IDM, ale jednak to poprzednicy zrobili spustoszenie.
Wszystkie stałe tematy pojawiające się w tych Dieslach były w tym przypadku sprawdzone (jakaś ich część jest mojego autorstwa) – nie było się do czego przyczepić.
Ot taki 'konik trojański' zostawiony przez poprzedników.
Ważne, że auto robi.
Niestety nie zapalał, więc obmierzyliśmy oscyloskopem sterowanie IDM – coś tam generowało, ale chciałem mieć pewność, że IDM odpowiada i spiąłem tam drugi kanał oscyloskopu, pokazuję koledze przebiegi, a tu zdrada – nic nie działa. Myślę: puściłem w kosmos OSC., ale sprawdzam na CKP – robi/widzę, FPS – to samo. Poprosiłem więc mechanika, żeby wydłubał PCM – rozkręciliśmy i okazało się, że są w nim jakieś straty – naprawiłem i auto ożyło. Przyznam, że byłem prawie pewien, że to u nas się wyjarało – dziwny zbieg okoliczności, że akurat wtedy przestał się pojawiac sygnał do/z IDM, ale jednak to poprzednicy zrobili spustoszenie.
Wszystkie stałe tematy pojawiające się w tych Dieslach były w tym przypadku sprawdzone (jakaś ich część jest mojego autorstwa) – nie było się do czego przyczepić.
Ot taki 'konik trojański' zostawiony przez poprzedników.
Ważne, że auto robi.
newbie – mało ludzi by do tego doszło, większość wymienia co popadnie w stylu "to chyba to"
sam bym poległ
puścił ktoś za duży prąd na PCM, czy jak?
sam bym poległ
puścił ktoś za duży prąd na PCM, czy jak?
Witam
niedawno kupiłem Premacy, wymieniony rozrząd, filtry (paliwa, oleju, powietrza) no i wszystko cacy, ale juz 2 raz podczas dużej wilgoci na zewnątrz Mazda nie pali
. Ruszałem już tym dużym przekaźnikiem i nic
Proszę o jakąś radę
niedawno kupiłem Premacy, wymieniony rozrząd, filtry (paliwa, oleju, powietrza) no i wszystko cacy, ale juz 2 raz podczas dużej wilgoci na zewnątrz Mazda nie pali
Proszę o jakąś radę
-
wiktoreq
Ale co znaczy 'ruszałem'? Do tego nie masz podchodzić jak do wsciekłego kota tylko jak do kobiety pieknej i niewinnej. Delikatnie chwycić w dłonie, rozebrać, popieścić w środku...styki przeczyścić znaczy, ubrać...pomodlić się by nie odezwał się z problemem po kilku miesiącach
i by wiecej fochów nie miał hehe.
Tapnięte z N7000
Tapnięte z N7000
Pozdrawiam
kierownik napisał(a):Poruszaj jeszcze. A najlepiej piny popraw żeby lepiej zwierały.
A nie orientuje się ktoś z was czy nie ma jakiegoś mocniejszego tego przekaźnika ? Bo jak się okazało padł całkiwicie.
-
wiktoreq
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość