turbina-wymiana w ASO

Postprzez poflek » 9 lut 2009, 19:55

mr_t napisał(a):poflek sam zastępczy – będę męczył w innym topicu.

Później posprzątam tutaj ten OT :P :D
GF RF2A Obrazek
GH LF Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 15:14
Posty: 225 (1/0)
Skąd: Tarnów / Kraków
Auto: GH LF '08
było:
GF RF2A '99
BG B6E '90

Postprzez fin » 9 lut 2009, 20:48

kicha straszna , autko masz od nowosći ? jaki przebieg <boje się>
rozumiem twoje wypowiedzi ,ja tak miałem z Laguną, tylko u mnie ciągle coś się psuła
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2008, 11:18
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel

Postprzez mr_t » 9 lut 2009, 21:20

Od nowości, 1 właściciel z salonu, 11 miesięcy, 40 tyś km.
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 22:12
Posty: 629
Skąd: Będzin
Auto: Mazda 3, 2.0 diesel

Postprzez xANDy » 13 lut 2009, 10:36

mr_t – wygląda na to, że masz tę jedną mazdę na milion, która zabrała wszystkie możliwe usterki od koleżanek z placu...
Przykre ale... prawdziwe.

Co do mercedesów/bmw – znam tutaj nie jednego z takim autem. Właściwie wszyscy (z wyjątkiem tych, co kupują na 2 lata ze salonu i potem oddają w rozliczeniu) narzekają, że "mietki" albo "bumy" to już nie to, bo ciągle pada silnik (wtryski, pompa, turbo, głowica, elektronika) oraz zawieszenie i niemal na ślepo odsyłam do odpowiednich punktów poza moją wioską (tyle razy musiałem to robić, że "znam na pamięć").

Jeśli trafiłeś na bezawaryjną sztukę – to należy się cieszyć.

Co do renii – mam w parafii faceta, który "dowodzi" serwisem renówek i wiem dodatkowo od "tamtej strony" jaka jest awaryjność tych jednostek. Tym bardziej więc uważam, że po prostu trafiłeś na taką sztukę i tyle.

Współczuć i modlić się.

A co do wygrzewania – nie wariujmy za bardzo z tym – wiadomo, że auto odpalamy i dajemy z 10-20 sekund pochodzić silnikowi zanim tak naprawdę zaczniemy jechać (ja wyjeżdżam z garażu, zamykam drzwi – co trwa właśnie "małe pół minuty"). Póki silnik nie jest rozgrzany lepiej nie ścigać się i tyle. Jak jest zimny to też nie przeciążać na dolnych obrotach (pon. 1500 rpm) tylko wyżej – tak 1500-2500; a potem – to już kwestia buta, nawierzchni, terenu...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez mr_t » 13 lut 2009, 11:18

xANDy napisał(a):mr_t – wygląda na to, że masz tę jedną mazdę na milion, która zabrała wszystkie możliwe usterki od koleżanek z placu...
Przykre ale... prawdziwe.

Możliwe. Najważniejsze że na tą chwilę jest naprawiona. Teraz jestem ciekaw czy będzie jakaś różnica w pracy silnika np. czy zniknie szarpanie na niskich obrotach, czy też mocne opóźnienie w reakcji na wciśnięcie gazu latem. No i co na to spalanie, może wreszcie zacznie palić jak diesel, a nie benzyna :D

xANDy napisał(a):Co do renii

To za jakiś czas będę mógł powiedzieć, od kwietnia będzie nowa renia w domu. Zobaczymy czy będzie taka jak moja poprzednia, czy taka jak się o nich mówi.
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 22:12
Posty: 629
Skąd: Będzin
Auto: Mazda 3, 2.0 diesel

Postprzez xANDy » 13 lut 2009, 11:23

Niektóre modele silników w reniach mają osprzęt nie delphi ale bosh... własnie z powodów awaryjności i kosztów napraw gwarancyjnych.
Volvo (ford) pakował całe lata te silniki do swoich pojazdów – ale z osprzętem bosh'a.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6