Odpala ale po minucie gaśnie.

Postprzez Grzyby » 18 gru 2009, 15:57

Enduro napisał(a):nie musi przy tym chodzic silnik, bo niby po co?

<czytaj>
Chodzi o moment zapalenia się lampki a nie czynność spuszczania wody :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Enduro » 18 gru 2009, 15:58

ok!
tak czy owak, zawsze warto spusic..... no wode sie rozumie,
bo ona tam nie jest korzystna....

E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez deviar » 18 gru 2009, 21:02

Witam.... Pisze bo mam podobny problem... mazda 6 2003r. 2.0 136km. zapaliła z rana bez problemu.po mniej wiecej minucie zgasła i od tamtej pory nic. zero odzewu. około południa zaprowadzona została do mechanika... pierwsza myśl to ze złe paliwo. Gość faktycznie stwierdzil ze nie jest ono za dobre... ale wymienił filtr odpowietrzył auto stoi w ogrzewanym garazu od południa... i dalej nic... mowi ze problem tkwi w elektronice... co wy na to...???? autko kolegi... świeta ida człowiek bez auta w tych czasach jak bez nog...:| tak na marginesie co to jest SCV?
prosze o rady...
pzdr,
M A D Z I A A A A R U L E Z Z Z
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 gru 2008, 14:27
Posty: 17
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 626 GE 97r.
2.0 Comprex

Postprzez Enduro » 18 gru 2009, 22:17

deviar napisał(a): co to jest SCV?
prosze o rady...
pzdr,

zawor na pomie wtryskowej..

E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez deviar » 18 gru 2009, 22:26

czyli jeśli padnie całkowicie... nie ma szans na odpalenie...??
M A D Z I A A A A R U L E Z Z Z
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 gru 2008, 14:27
Posty: 17
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 626 GE 97r.
2.0 Comprex

Postprzez Enduro » 18 gru 2009, 23:15

deviar napisał(a):czyli jeśli padnie całkowicie... nie ma szans na odpalenie...??

yes!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Jaksa » 19 gru 2009, 00:06

deviar napisał(a):co to jest SCV
Zawór regulujacy cisnienie na szynie paliwowej ( Rail )
Enduro napisał(a):pomie wtryskowej
Szostki nie maja pompy wtryskowej :P <lol> to nie DiTD ....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Enduro » 19 gru 2009, 12:50

Jaksa napisał(a):
deviar napisał(a):1.co to jest SCV
Zawór regulujacy cisnienie na szynie paliwowej ( Rail )
Enduro napisał(a):2. pompie wtryskowej
Szostki nie maja pompy wtryskowej :P <lol> to nie DiTD ....


1. wg. mnie, ale nie ja tu profesjonalista,
to bezpsrednio na listwie C-R jest ten zawor...

2. chodzi mi tu o pompe wysokiego cisnienia

pzdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Jaksa » 19 gru 2009, 12:51

Enduro napisał(a):to bezpsrednio na listwie C-R jest ten zawor...
Listwa jest obok , scv jest w pompie wys. cisnienia
Enduro napisał(a):. chodzi mi tu o pompe wysokiego cisnienia
Wiem wiem <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Enduro » 19 gru 2009, 15:06

Jaksa napisał(a):
deviar napisał(a):co to jest SCV
Zawór regulujacy cisnienie na szynie paliwowej ( Rail )
....

no ale na listwie C-R jest inny zawor odpowiedzialny za cisnienie
na niej,
ale to nie jest SCV,
wg. mnie!

pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Bartek_ » 19 gru 2009, 16:48

witam

mam podobny problem. To jakaś plaga tej zimy jak czytam.

Moje auto niestety musiałem zostawic 0.5km od domu. Kompletnie odmówiło współpracy. Kupiłem nowy filtr i skydd'a, ale bez odwilży chyba nie dam rady nic zrobic => zamraznięte paliwo w przewodach. Niestety nie mam dostępu do garażu.
Życzcie mi szczęścia.

pozdrawiam Wszystkich
Bartek
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2008, 20:00
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 2004r., 2.0 diesel

Postprzez Grzyby » 19 gru 2009, 17:54

Bartek_ napisał(a):zamraznięte paliwo w przewodach

aby na pewno?
U mnie winowajcą (mam nadzieję) okazał się SCV. Dzisiaj wymieniłem.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Enduro » 19 gru 2009, 18:30

Bartek_ napisał(a):witam

mam podobny problem. To jakaś plaga tej zimy jak czytam.

Moje auto niestety musiałem zostawic 0.5km od domu. Kompletnie odmówiło współpracy. Kupiłem nowy filtr i skydd'a, ale bez odwilży chyba nie dam rady nic zrobic => zamraznięte paliwo w przewodach. Niestety nie mam dostępu do garażu.
Życzcie mi szczęścia.

pozdrawiam Wszystkich
Bartek

wykrec kpl. filtr paliwa i tego SCV,
a w domy mozesz je odp. ogrzac i oczyscic
i po montazu powinnien silnik zagadac,
no chyba, ze jest strasznie zimno i masz kiepski paliwo w zbiorniku...rurkach!?
trzym sie cieplo!
pzdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Bartek_ » 19 gru 2009, 18:35

czy po wyjęciu filtra paliwa wystarczy zatkac rurki śrubkami?
czy po wyjęciu SCV trzeba coś gdzieś zatkac? czy wystarczy po prostu zdemontowac?

co do SCV to mam zmieniony jakies 3 m-ce temu
co do paliwa to stawiam na nie, tankowałem 2 dni temu na Orlenie i od tego momentu auto nie chce współpracowac przy -10-13 st.
pzdr
Bartek
Ostatnio edytowano 19 gru 2009, 18:38 przez Bartek_, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2008, 20:00
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 2004r., 2.0 diesel

Postprzez Enduro » 19 gru 2009, 18:37

Bartek_ napisał(a):1.czy po wyjęciu filtra paliwa wystarczy zatkac rurki śrubkami?
2.czy po wyjęciu SCV trzeba coś gdzieś zatkac?
3.czy wystarczy po prostu zdemontowac?
pzdr. Bartek

1. tak
2. nie
3. tak
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Bartek_ » 19 gru 2009, 19:29

dzięki Enduro

1.czy wyjęcie filtra paliwa to tylko kwestia odczepienia 2ch przewodów paliwowych i kostki?
2. czy trzeba odkręcac jakieś srubki żeby wyjąc całośc?

pozdr
Bartek
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2008, 20:00
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 2004r., 2.0 diesel

Postprzez Jaksa » 19 gru 2009, 19:35

Enduro napisał(a):ale to nie jest SCV,
Nie.
Bartek_ napisał(a):To jakaś plaga tej zimy jak czytam
Jak maja pracowac silniki gdy dopiero dzisiaj na stacjach paliw pokazala sie zimowa ropa ( -25 st ) to co macie w zbiornikach blokuje filtr juz przy -8 . Podstawa to depresator , ja zalalem i smigam :P
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez lech.b » 19 gru 2009, 20:02

Jaki depresator polecacie zatem do Mazdy 6 2.0 Diesel 2004 (bez DPF)?
Początkujący
 
Od: 19 sty 2009, 13:25
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 6 Diesel Kombi 2004

Postprzez Bartek_ » 19 gru 2009, 20:08

ja kupiłem dzisiaj Skydd Black Arrow na stacji benz. za niecałe 40 zł

z tego co zauważyłem w różnych postach polecane są, i mam wrażenie, że w takiej kolejności:

skydd
xeramic
stp

sam niestety nie polecę, bo pierwszy raz będę testował

pozdr
Bartek
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2008, 20:00
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 2004r., 2.0 diesel

Postprzez lech.b » 19 gru 2009, 20:34

Odnośnie paliw na stacji to dzisiaj znalazłem następującą wiadomość:
----------
Polskie rafinerie produkują odpowiednio do pory roku trzy rodzaje oleju napędowego:
Olej letni stosowany jest od 1 maja do 15 września przy dodatniej temperaturze powietrza. W takim oleju parafina może się wytrącać już w temperaturze 0 st. C.
Olej przejściowy stosowany jest późną jesienią od 16 września do 15 listopada i wczesną wiosną od 16 marca do 30 kwietnia. Olej ten krzepnie w temperaturze -10 st. C.
Olej zimowy stosowany jest zimą od 16 listopada do 15 marca; teoretycznie pozwala jeździć przy mrozach dochodzących do -20 st. C. Na stacjach paliwowych ostatnio bywa oferowany olej krzepnący w temperaturze – 27 st. C.
Mimo ścisłego określenia powyższych terminów, wcale nie ma pewności, że 16 listopada zatankujemy olej zimowy. Zdarza się, że niektóre rzadziej odwiedzane stacje paliwowe sprzedają olej letni do późnej jesieni, a przejściowy jeszcze zimą.
-----------
Początkujący
 
Od: 19 sty 2009, 13:25
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 6 Diesel Kombi 2004

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6