przez Mario_80 » 10 lis 2009, 20:42
W sobote zrobiłem dokładnie to co polecił mi konik_kr. Ssak rzeczywiscie był przytkany- wyczysciłem go dokładnie aż błyszczał sie jak nowy. Zalałem świeżer ropki i w droge. Przed tym zabiegiem auto zaczynało szarpać po przejechaniu 15-20 km. Po zabiegu przejechałem ponad 100 km (4 x po 25 km mniej więcej). I wszystko było ok. Aż mi sie dzis cisnienie podniosło kiedy po ok 20 km i przy obrotach ok 2700 znów zaczeło szarpać ;( Co powinienem sprawdzić teraz? Zawór SCV mam 066 więc on raczej odpada. Wszystkie filtry, olej, płyn chłodniczy, kompletny rozrząd (na oryginałach) wymienione. Co począć? Powtórze raz jeszcze że objawy pojawiły sie po wymianie rozrządu wraz z pompą wodną- może tu leży przyczyna? A może to zawór EGR?
Prosze o porady