Problem z wtryskami, kontrolki
Enduro to ,może tu jest faktycznie przyczyna z tym pcm ,bo tam jescze nikt znim nic nie robił,jak zaprogramuję (bo tak jak mówiłeś trzeba z nim zrobić to zobaczymy co jest grane)hmm,a czy znasz jakieś przypadki które miały zwiazek z IBM pod kierownicą ?
AJST
- Od: 5 wrz 2008, 20:55
- Posty: 87
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel
to znaczy wiem że będziesz miał dla mnie parę zabaweczek do Magdy o d Enduro ,to napewno sie spotkamy heheheheh
a,kolega beso to kto to bo jescze nie widziałem ,ale zaraz poszukam na forum Pozdrawiam,a tylko gdzie sie widzimy bo jak coś to dam ci mój nr tel.

AJST
- Od: 5 wrz 2008, 20:55
- Posty: 87
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel
Mam problem z moją Madą 6.Problem dotyczy najprawdopodobniej wtryskiwaczy/a.Auto straciło obroty, zapaliła się kontrolka od silnika, zaczęła dymić na czarno.Po czym można stwierdzić ile wtryskiwaczy padło? Czy regenerowane wtryski zdają egzamin.
- Od: 30 gru 2008, 16:25
- Posty: 50
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: Mazda 6,136 kM 2,0 diesel
kolego wydaje mi się że to nie wtryski , tylko turbo ci padło,bądź jakiś przewód od turbo spadł,wiem że wtryski wszystkie na raz raczej nie padają , a nawet jak padnie jeden ,to silnik wchodzi na obroty ,tylko troche trzęsie silnikiem,tak jak na trzech cylindrach chodzi silnik,zobacz pod maską patrząc od strony intercoolera czy gdzieś z góry po silniku olej nie spłynął ,jak tak to masz odpowiedź powyrzej to TURBO,kosz o koło 1500 pln używka w dobrym stanie, nowe fabrycznie 9000 pln,lub regenerowane 2200pln u Jaksy W wawie,a to tylko 400km Pozdrawiam,a tak w sumie to co znaczy straciło obroty,nie wchodzi na nie,czy gorzej wchodzi ?
AJST
- Od: 5 wrz 2008, 20:55
- Posty: 87
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel
, a tak na marginesie do mazdy mzrcd nie ma czegoś takiego jak regenerowany wtrysk,ponieważ końcówki są nie wymienne ,a jeżeli ktoś pisz że zregeneruje i da gwarancje że będą działały,jest oszukańcem ,oczywiście można regenerować wtryuski BOSCHA,DELPHI, ale producent japońskiego osprzętu firma DENSO nie da rady nic z tym zrobić ,lbo kupić używkę sprawdzoną w MABI,lub za pomocą poradnika mAZDASPEED ,PARE MENZUREK,DWA KLUCZE ,DO ODKRĘCENIA DEKLA ZAWORÓW no i trzeba pamiętać że jak się kupuje wtryski trzeba mieć do nich również nowe podkłądki przy ponownym założeniu,a i również ważne aby były zkabelkami oznaczonymi tymi samymi numerami co wtryski,bo wtedy tylko wtrysk jest pełnowartościowyANDY999 napisał(a):a tak w ogóle to silnik po odpaleniu pracuje,i czy jak wciśniesz pedał gazu to wchodzi na obroty ,?
AJST
- Od: 5 wrz 2008, 20:55
- Posty: 87
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel
Dzięki za odpowiedź.Odnośnie obrotów to auto jeszcze jakoś się kulało, skoro wjechał na lawetę.Nie mogłem go wciągnąć na samochód za pomocą linki, bo jakiś drań porwał mi klucz i nie dało się go zabrać na hol.
Dzisiaj dostałem diagnozę od mechanika.W moim samochodzie padły dwa wtryski.Czeka mnie więc wymiana.Niestety nie stać mnie na nowe, zresztą mało kto chyba pozwoli sobie na takie szaleństwo (2000 zł/szt.)Widziałem na allegro używane za 300-450 zł.W każdym razie zostawiam problem mechanikowi, który gdzieś chce je regenerować, może coś z tego wyjdzie
Czy tego typu usterki to częsta awaria Mazdy 6?.Posiadam samochód od 3 miesięcy i jestem lekko przerażony.W końcu to tylko 4 letnie auto!!!
Dzisiaj dostałem diagnozę od mechanika.W moim samochodzie padły dwa wtryski.Czeka mnie więc wymiana.Niestety nie stać mnie na nowe, zresztą mało kto chyba pozwoli sobie na takie szaleństwo (2000 zł/szt.)Widziałem na allegro używane za 300-450 zł.W każdym razie zostawiam problem mechanikowi, który gdzieś chce je regenerować, może coś z tego wyjdzie
Czy tego typu usterki to częsta awaria Mazdy 6?.Posiadam samochód od 3 miesięcy i jestem lekko przerażony.W końcu to tylko 4 letnie auto!!!
- Od: 30 gru 2008, 16:25
- Posty: 50
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: Mazda 6,136 kM 2,0 diesel
Może info to pomoże. Miałem kiedyś podobny problem w Nissanie Primera P12. Praca auta zmieniała się co jakis czas. Tzn. moc silnika (było to wyraźnie wyczuwalne) oraz dzwięk. Pracował trochę jak traktor. Dniagnoza wykazała błąd wtrysku sterującego. Pierwszy wtrysk z dołączonym kabelkiem (oprócz paliwa). Wymiana wtrysku nie przyniosła poprawy, przyczyną okazał się uszkodzony przewód elektryczny który szedł do komputera. Przy komputerze kabel faktycznie był uszkodzony tzn. uszkodzona izolacja jednego przewodu i przerwana żyła. Czasem stykała czasem nie. Dlatego raz miałem spokój innym razem wspomniane objawy. Zrobili mi to w Opolu.
- Od: 1 sie 2008, 22:50
- Posty: 9
- Skąd: Namysłów
- Auto: Mazda 6 2.0 Diesel 136KM 2003 Kombi
właśnie to przeczytałem,tylko czekam na zabawki od Enduro,a jak one nie pomogę to wtedy sprawdzę kabelki, tylko muszę znaleźć odpowiedniego elektryka bo ci pseudo fachowcy u których byłem szczerze wątpię czy w ogóle coś sprawdzili,tylko samochód u nich od rana do nocy przestał,POZDRAWIAM UKMAN,i Uważaj bo pogogoda brzydka i figle płata ,(Piszę tak bo wie że wracasz do UK)
AJST
- Od: 5 wrz 2008, 20:55
- Posty: 87
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel
kolego Jarmarc a czy masz jakieś namiary na fachowców z opola,bo jadę zaraz na początku stycznia do Katowic,może wstąpię do oplola i chłopaki pomogą ,bo w Wawie to są na prawdę paprochy,jeżeli chodzi o elektryków,oni jak kopmpa nie mają to są w czarnej D.... i nie wiedzą o co biega.Jak by kolega znalazł ten tel do magika to proszę o podanie naPW Pozdrawiam
AJST
- Od: 5 wrz 2008, 20:55
- Posty: 87
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel
To było w salonie Mitsubishi w Opolu. Nazwisko gościa jest w nazwie firmy: Szyc. Ja dzwonilem pod numer 077 402 86 30 (raczej się nie zmienił). Robią tam też Nissany, tak jak pisałem miałem problem z Primerą. Ktoś mi mówił, że robił tam coś z Toyotą. Z Mazdą nie miałem na szczęście potrzeby ich odwiedzać. Ale pewnie mają też programy dla Mazdy. Zadzwoń wcześniej, bo trzeba się umówić. Jadąc obwodnicą Opola, nie trzeba wjeżdżać do centrum. Jakby co to wieczorami jestem na GG.
- Od: 1 sie 2008, 22:50
- Posty: 9
- Skąd: Namysłów
- Auto: Mazda 6 2.0 Diesel 136KM 2003 Kombi
jarmarc napisał(a):Dniagnoza wykazała błąd wtrysku sterującego. Pierwszy wtrysk z dołączonym kabelkiem (oprócz paliwa)..
mazda takiego nie ma...
e.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Wróciłem od mechanika, Mazda wróciła do życia.
Wymieniłem wtrysk na używany, koszt 400 zł.
Mechanik powiedział że wydmuchało podkładkę pod wtryskiwaczem, przez co uległ on uszkodzeniu.Polecił mi wizytę po przejechaniu 700 km, żeby sprawdzić cy wszytko jest w porządku z tą podkładką. Czy ktoś miał takie objawy ?
Wymieniłem wtrysk na używany, koszt 400 zł.
Mechanik powiedział że wydmuchało podkładkę pod wtryskiwaczem, przez co uległ on uszkodzeniu.Polecił mi wizytę po przejechaniu 700 km, żeby sprawdzić cy wszytko jest w porządku z tą podkładką. Czy ktoś miał takie objawy ?
- Od: 30 gru 2008, 16:25
- Posty: 50
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: Mazda 6,136 kM 2,0 diesel
Marekz6` napisał(a):Wróciłem od mechanika, Mazda wróciła do życia.
Wymieniłem wtrysk na używany, koszt 400 zł.
Mechanik powiedział że wydmuchało podkładkę pod wtryskiwaczem, przez co uległ on uszkodzeniu.Polecił mi wizytę po przejechaniu 700 km, żeby sprawdzić cy wszytko jest w porządku z tą podkładką. Czy ktoś miał takie objawy ?
jestem zdania, że przez wydmuchaną podkłade nie może ulec uszkodzeniu wtrysk!
co najwyżej może zebrać się nagar i wtedy jest probelm aby go wyciągnąć!
spytaj może mechanika, czy aby ciebie nie chciał wydmuchać?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6